Zapraszam na mój blog.
Tu dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem na temat budowania marek. Jestem praktykiem marketerem. Mam nadzieję, że znajdziesz tu ciekawe wpisy, które pozwolą Ci szybciej i skuteczniej budować marki firm.
Najczęściej piszę o tym:
- po co firmy dbają / kształtują marki pracodawcy / marki korporacyjne?
- na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę?
- z jakim skutkiem firmy prowadzą działania employer brandingowe i jak je oceniają?
- w jakiej kolejności prowadzone są działania brandingowe i dlaczego kolejność ma znaczenie?
- jak zaplanować i przeprowadzić badania opinii wśród pracowników dotyczące satysfakcji, zaangażowania, kultury organizacji czy postrzegania atrakcyjności pracodawcy
W 2023 roku moimi przemyśleniami dzielę się z odbiorcami moich newsletterów. Pracuję też nad nowymi kursami online. A jako konsultantka biznesowa pomagam firmom przygotować i przeprowadzić badania satysfakcji, zaangażowania pracowników jak również kultury organizacji i jej wpływu na markę pracodawcy. Ponadto pomagam opracować strategię marki i strategię komunikacji marki.
Zapisz się na mój newsletter, który wysyłam 2 razy w miesiącu, bym mogła powiadomić Cię o moich nowych projektach. Poznaj mnie lepiej.
Odwiedź mój sklep z kursami online.
Jak ocenić pracę HR-owców w organizacji?
Jak ocenić prace HR-owców w organizacji? to tytuł artykułu, który został opublikowany na łamach miesięcznika "Personel Plus" - 08/2022. Oto wybrane fragmenty tego artykułu. By odpowiedzieć na tak postawione pytanie warto przyjrzeć się bliżej samej organizacji, jej celom oraz jej kulturze...
Kampania wizerunkowa czy rekrutacyjna?
Kampania wizerunkowa czy rekrutacyjna? Co wybrać i jak ją przeprowadzić, by przyniosła spodziewane rezultaty. Kampania wizerunkowa Kampania wizerunkowa ma na celu wzrost świadomości (spontanicznej i wspomaganej) marki pracodawcy. Świadomość czyli rozpoznawalność marki jest kluczowa....
As one – recenzja książki
As one to tytuł książki wydanej przez Studio Emka w 2011 roku. Wydawca zostawił oryginalny tytuł w języku angielskim, ja go przetłumaczyłam jako - W jedności siła. Tytuł nie zadziałał na mnie w 2011 roku, kiedy ją kupiłam. Wtedy książkę przekartkowałam, przeleżała na półce kilka lat, aż w końcu...
Inteligencja społeczna
Inteligencja społeczna to tytuł książki Karla Albrechta wydanej w 2006 roku, w Polsce w 2007 roku przez wydawnictwo Sensus. W tym wpisie dowiesz się: dlaczego warto po nią sięgnąć, jak z niej korzystać, co jeszcze warto przeczytać. Dlaczego warto siegnąć po książkę "Inteligencja społeczna"?...
Kim jest atrakcyjny pracodawca w Polsce?
Kim jest atrakcyjny pracodawca w Polsce? Czyli jakimi cechami można opisać firmę, którą postrzegamy jako atrakcyjne miejsce pracy. Skąd o tym wiem? Z ogólnopolskiego badania „Atrakcyjni Pracodawcy 2023”, którego jestem autorką. To już po raz drugi, najpierw w 2022 roku, ponownie w 2023...
Shareology – recenzja książki
Shareology - książka Bryana Kramera Choć wydana w 2015, przeczytana przeze mnie w 2022 wciąż zawiera aktualne wnioski na temat tego jak zachowujemy się w mediach społecznościowych. Przede wszystkim zależy nam na tym, by wykreować markę osobistą eksperta, wzmocnić swoje własne postrzeganie i...
Employer branding od podstaw – podsumowanie
Photo by @ Langston on UnsplashEmployer branding od podstaw W tym miejscu znajdziesz artykuły, które wprowadzą Cię w temat employer brandingu. Zacznij od poznania procesu employer brandingowego, listy oczekiwanych korzyści z punktu widzenia pracodawców. Zapoznaj się z modelem marki pracodawcy, to...
Jak zbudowałem firmę
Jak zbudowałem firmę Autor książki prowadzi podcast, w którym rozmawia z przedsiębiorcami na temat tego jak doszło do założenia firmy. Ciekawsze historie opisał w swojej książce „Jak zbudowałem firmę”. W ten sposób możemy dowiedzieć się więcej na temat takich dobrze znanych firm jak:...
Storytelling nie tylko w biznesie
Storytelling nie tylko w biznesie Jakiś czas temu, jesienią 2021 roku poprowadziłam webinar na temat storytellingu i wówczas opublikowałam listę 10 rekomendowanych przeze mnie książek. Miesiąc później na polskim rynku ukazało się polskie tłumaczenie książki „Storytelling nie tylko w...
Jak odkryć firmowe wartości?
Jak odkryć firmowe wartości? Jeśli zastanawiasz się w jaki sposób opowiedzieć o swojej firmie jako o atrakcyjnym i odpowiedzialnym miejscu pracy, prawdopodobnie będziesz chciał_a opisać firmowe wartości i to jak ważne są dla ludzi w firmie. Jednak może pojawić się pytania i wątpliwość czy...
Taka praca nie ma sensu
Taka praca nie ma sensu Wracam do tej książki po ponad 2 latach i odkrywam ją na nowo. Pomaga mi spojrzeć na moje życie z nowej perspektywy, tak by w pełni nim się cieszyć. Dzięki niej zmieniam moje codzienne nawyki. Tony Schwartz już na początku książki stawia tezę, że zaspokojenie 4...
Psychologia komunikowania się dla menedżerów
Psychologia komunikowania się dla menedżerów To podręcznik napisany przez Teresę Rzepę, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego i doradcę personalnego. Zawiera ciekawe i praktyczne wskazówki jak interpretować zachowania ludzi w firmie w różnych sytuacjach. Jednocześnie wyjaśnia zjawiska...