fbpx

Piszę o tym, co kształtuje markę pracodawcy / markę organizacji. Odkrywam odpowiedzi na ciekawe pytania, dzielę się moimi badaniami i obserwacjami. A na co dzień pomagam innym, by ich firmy stały się atrakcyjnymi i odpowiedzialnymi pracodawcami. 

Szczególnie interesują mnie następujące zagadnienia:

  • po co firmy dbają / kształtują marki pracodawcy / marki korporacyjne?
  • na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę?
  • z jakim skutkiem firmy prowadzą działania employer brandingowe i jak je oceniają?
  • w jakiej kolejności prowadzone są działania brandingowe i dlaczego kolejność ma znaczenie?

Posłuchaj podcastów Julity!

Zapraszam Cię do wysłuchania podcastów. Rozmawiam z ciekawymi ludźmi. Omawiamy różne aspekty relacji pracodawców z pracownikami, tym samym pokazując różne oblicza employer brandingu. 

Relacje przełożonego z podwładnym / rozmowa z Agnieszką Staroń

Relacje przełożonego z podwładnym / rozmowa z Agnieszką Staroń

Rozmawiam z Agnieszką Staroń, coachem i mentorem, autorką bloga "Przyjazny Coaching" na temat relacji przełożonego z podwładnym. Jak zmieniły się w ostatniej dekadzie? Czego można nauczyć się od młodszych pracowników? Czy można nauczyć się być dobrym menedżerem?...

Porozmawiajmy o szczęściu w pracy z Dorotą Wierzbicką-Kot

Porozmawiajmy o szczęściu w pracy z Dorotą Wierzbicką-Kot

Zapraszam do wysłuchania rozmowy z Dorotą Wierzbicką-Kot, która promuje ideę szczęścia w pracy. Odwołuje się do nurtu psychologii pozytywnej, której kluczowymi przedstawicielami są Martin Seligman i Mihaly Csikszentmihalyi. Pierwszy zajmuje się szczęście w życiu,...

Raporty na temat rynku pracy

Raporty na temat rynku pracy

Od kilku lat dzielę się informacjami na temat bezpłatnych raportów na temat rynku pracy, opracowanych w języku polskim lub angielskim. Na tej stronie znajdziesz linki do wpisów na blogu od stycznia 2017, w których rekomendowałam rzetelne i ciekawe raporty. Miłej...

Polecane raporty 11/2019

Polecane raporty 11/2019

Porozmawiajmy o przyszłości rynku pracy! Oto trzy ciekawe raporty, które rekomenduję w listopadzie 2019 wszystkim, którzy interesują się rynkiem pracy, rekrutują, opracowują kampanie employer brandingowe i zastanawiają się jakie trendy brac pod uwagę. Raport "7...

CEO a marka pracodawcy / rozmawiam z Małgorzatą Sawicką-Koprowicz

CEO a marka pracodawcy / rozmawiam z Małgorzatą Sawicką-Koprowicz

Rozmawiam z Małgorzatą Sawicką, ekspertką PR w firmie Koprowicz PR. Zastanawiamy się czy CEO buduje markę pracodawcy? Czy CEO (lider) jest tego świadom, że ma wpływ na budowanie i wzmacnianie marki pracodawcy, a może jest wąskim gardłem tego procesu? Czy budując swoją...

Polecane raporty 10/2019

Polecane raporty 10/2019

Jeśli właśnie pracujesz nad planem działalności employer brandingowej w 2020 roku, to polecam wybrane raporty na temat HR i nie tylko. Mała wskazówka. Wnioski opisane w raportach powinny być inspiracją do działania lub zainteresowania się pewnym (nowym) obszarem....

Polecane raporty 9/2019

Polecane raporty 9/2019

Jeśli właśnie planujesz działania na kolejny rok i opracowujesz budżet employer brandingowy to te raporty warto przeczytać! Pierwszy to raport opracowany przez firmę EWL "Ukraińcy na rynku pracy" - edycja 2. Jego zaletą jest dostarczenie ciekawych danych dla...

Mądrzej, szybciej, lepiej

Mądrzej, szybciej, lepiej

Mądrzej, szybciej, lepiej - zachęca Charles Duhigg w swojej drugiej książce. I dotrzymuje słowa. A ja polecam ją specjalistom employer brandingu. Jest kilka powodów, dla których warto po nią sięgnąć:# Charles Duhigg pisze na temat motywacji, zespołów,...

Od czego zacząć budowanie marki pracodawcy?

Od czego zacząć budowanie marki pracodawcy?

Od czego zacząć budowanie marki pracodawcy - to pierwsze pytanie, które zadają sobie osoby odpowiedzialne za employer branding. Pozwala spojrzeć na firmę i na to co dotyczy firmy z lotu ptaka. Nie pomijaj tego kroku, pozwoli Ci zaoszczędzić czas w...

Nowy model marki pracodawcy

Nowy model marki pracodawcy

Proponuję nowy model marki pracodawcy, obejmuje on 4 elementy. Dzięki temu dowiesz się na czym skoncentrować swoje wysiłki, by zbudować więź między pracodawcą a pracownikami.  Pierwszy model marki pracodawcy opracowali S. Barrow i T. Ambler w 1996 roku....

4 sposoby budowania marki pracodawcy

4 sposoby budowania marki pracodawcy

Niedawno, w trakcie 8. forum Employer Brandingu prezentowałam wyniki badania jakościowego siedmiu polskich software house’ów. Celem tych badań było poszukiwanie odpowiedzi na pytanie  - z jakich elementów składa się marka pracodawcy. Teraz omówię 4 sposoby...