fbpx

Zapraszam na mój blog.

Tu dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem na temat budowania marek. Jestem praktykiem marketerem. Mam nadzieję, że znajdziesz tu ciekawe wpisy, które pozwolą Ci szybciej i skuteczniej budować marki firm.

Najczęściej piszę o tym:

  • po co firmy dbają / kształtują marki pracodawcy / marki korporacyjne?
  • na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę?
  • z jakim skutkiem firmy prowadzą działania employer brandingowe i jak je oceniają?
  • w jakiej kolejności prowadzone są działania brandingowe i dlaczego kolejność ma znaczenie?

Raz w miesiącu prowadzę bezpłatne szkolenie online. A jako konsultantka biznesowa pomagam firmom przygotować i przeprowadzić badania satysfakcji, zaangażowania pracowników jak również kultury organizacji i jej wpływu na markę pracodawcy. Ponadto pomagam opracować strategię marki i strategię komunikacji marki. Zapisz się na mój newsletter, który wysyłam 2 razy w miesiącu, bym mogła powiadomić Cię o moich nowych projektach.

Storytelling w służbie employer brandingu

Storytelling w służbie employer brandingu Zastanawiasz się jak lepiej pisać o pracodawcy, jak opowiedzieć o kulturze organizacji, o wartościach firmowych czy jak przedstawić propozycję EVP (Employer/Employee Value Proposition). Chcesz dotrzeć do kandydatów, wesprzeć...

Moja praca, moja pasja

Moja praca, moja pasja

Moja praca Moja pasja   Sięgając po nową książkę Cala Newporta byłam przekonana, że oto kolejna pozycja o życiu z pasją. A dokładnie oto kolejny przepis, by odnieść sukces to żyć zgodnie z pasją. A tu miłe zaskoczenie. Nic podobnego.   Na 220 stronach...

Czym jest bezpieczeństwo psychiczne?

Czym jest bezpieczeństwo psychiczne?

Czym jest bezpieczeństwo psychiczne?   Może znasz z autopsji lub słyszałaś podobne historie:   Sytuacja 1. Jesteś na spotkaniu, na którym omawiane są bieżące projekty w dziale. Jedna osoba prosi o opinię innych, ale nikt nie chce zabrać głosu. Wszyscy...

Po co badać zaangażowanie pracowników?

Po co badać zaangażowanie pracowników?

Po co badać zaangażowanie pracowników?   Powodów jest kilka:   Znamy firmy, które odniosły sukcesy dzięki zaangażowanym pracownikom.   Przykład:   Firma 3M ma w swojej ofercie różnorodne produkty, które zaprojektowali / wymyślili jej pracownicy....

Drive – recenzja książki

Drive – recenzja książki

Drive - warto przeczytac! Od lat pracodawcy zastanawiają się jak zmotywować swoich pracownikow, by byli bardziej zaangażowani w pracę na rzecz firmy. Najpopularniejszym sposobem jest metoda kar i nagród, czyli potocznie zwana metodą kija i marchewki. Autor książki...

Po co badać satysfakcję z pracy?

Po co badać satysfakcję z pracy?

Po co badać satysfakcję z pracy  wśród pracowników?   Pracodawcy chcą wiedzieć, czy pracownicy są zadowoleni ze swojej pracy. Ma to kolosalne znaczenie przy podejmowaniu decyzji (tj. inwestycji) dotyczących warunków pracy, benefitów oferowanych w pracy, sposobów...

Jak pracodawcy wypowiadają się na temat swoich pracowników?

Jak pracodawcy wypowiadają się na temat swoich pracowników?

Jak pracodawcy wypowiadają się na temat swoich pracowników?   Chcesz dowiedzieć się jak pracodawcy, którzy odnoszą sukcesy doceniają swoich pracowników? Właśnie to sprawdziłam!   Na początku 2021 roku ukazała się lista firm najszybciej zwiększających swoją...

Korporacyjni rebelianci

Korporacyjni rebelianci

Korporacyjni rebelianci - moja recenzja Zacznę od cytatu:   To jest boleśnie oczywiste: system, w którym nadal pracuje wielu ludzi, był stworzony dla stabilnego, powolnego i przewidywalnego świata, jaki już nie istnieje. Dzisiaj ten system chwieje się i zawodzi....

Zaczynamy współpracę z konsultantem

Zaczynamy współpracę z konsultantem

Zaczynamy współpracę z konsultantem   W 2003 roku przygotowałam tekst „Zaczynamy współpracę z agencją PR”, który został opublikowany na stronie PSPR. Wzbudził wiele pytań. Po latach wracam do tematu. Sama jestem konsultantem PR & EB, badaczem organizacji i od...

Firma bez strachu

Firma bez strachu

Firma bez strachu   Znasz takie uczucie: boisz się odezwać w obecności swojego szefa, by wskazać błąd lub zadać pytanie, szef nie lubi gdy przychodzisz do niego z problemem, wciąż powtarza „przyjdź do mnie z rozwiązaniem”, z czasem jest Ci już obojętne jaka...

Jak przeprowadzić audyt marki pracodawcy?

Jak przeprowadzić audyt marki pracodawcy?

Jak przeprowadzić audyt marki pracodawcy? Z tego wpisu dowiesz się: po co firmy przeprowadzają audyty marki pracodawcy? na czym polega audyt? na czym skupić się przeprowadzając wewnętrzny audyt marki pracodawcy? a na czym przeprowadzając zewnętrzny audyt marki...

Czemu służą artefakty?

Czemu służą artefakty?

Czemu służą artefakty? Każda z organizacji tworzy własny system artefaktów wyróżniających ją spośród tysięcy innych firm na świecie, dając świadectwo jak bardzo zależy (lub nie) jej na innych ludziach. Szkolne mundurki zastępuje przyjęty i powszechnie obowiązujący...