fbpx

Zapraszam na mój blog.

Tu dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem na temat budowania marek. Jestem praktykiem marketerem. Mam nadzieję, że znajdziesz tu ciekawe wpisy, które pozwolą Ci szybciej i skuteczniej budować marki firm.

Najczęściej piszę o tym:

  • po co firmy dbają / kształtują marki pracodawcy / marki korporacyjne?
  • na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę?
  • z jakim skutkiem firmy prowadzą działania employer brandingowe i jak je oceniają?
  • w jakiej kolejności prowadzone są działania brandingowe i dlaczego kolejność ma znaczenie?

Raz w miesiącu prowadzę bezpłatne szkolenie online. A jako konsultantka biznesowa pomagam firmom przygotować i przeprowadzić badania satysfakcji, zaangażowania pracowników jak również kultury organizacji i jej wpływu na markę pracodawcy. Ponadto pomagam opracować strategię marki i strategię komunikacji marki. Zapisz się na mój newsletter, bym mogła powiadomić Cię o moich nowych projektach.

Kluczowe przepisy prawne a employer branding

Kluczowe przepisy prawne a employer branding

Prowadzisz działania employer brandingowe w imieniu swojego pracodawcy, a więc powinieneś znać kluczowe przepisy prawne dotyczące wizerunku, prawa autorskiego, prawa prasowego. Działania wizerunkowe stanowią ważny elementy budowania marki pracodawcy. Do...

O czym piszą pracodawcy w mediach społecznościowych?

O czym piszą pracodawcy w mediach społecznościowych?

Przeglądasz profile pracodawców? Czy masz wrażenie, ze pracodawcy nie wykorzystują szansę na podzielenie się ciekawymi tematami, by przyciągnąć uwagę kandydatów? Nie masz jeszcze profilu pracodawcy w mediach społecznościowych? A może traktujesz ten kanał jako coś mało...

Ile kosztują firmę działania employer brandingowe?

Ile kosztują firmę działania employer brandingowe?

Masz już prawie gotowy plan działań employer brandingowych, ale wiesz, że czeka Cię jeszcze jedna ważna rozmowa. To spotkanie z zarządem, na którym z pewnością padnie to pytanie: ile kosztuje nas employer branding? Czy nas na to stać? Ten wpis pomoże Ci zorientować...

Atrakcyjny pracodawca

Atrakcyjny pracodawca

Dla wielu pracodawców bycie atrakcyjnym pracodawca to cel działań employer brandingowych. Tylko co to znaczy? Jakie atrybuty są cenione przez kandydatów? W rozmowach z klientami pojawia się zawsze wątek po co inicjować działania employer brandingowe i niemalże zawsze...

Dziewięć kłamstw o pracy

Dziewięć kłamstw o pracy

Dla ludzi ma znaczenie w jakiej firmie pracują. To popularne stwierdzenie to jedno z dziewięciu kłamstw o pracy przeanalizowane przez Marcusa Buckinghama i Ashleya Goodalla. Firmy wydają mnóstwo pieniędzy, inicjują różne działania employer brandingowe, by nazwa ich...

Proces Employer Brandingowy

Proces Employer Brandingowy

Zastanawiasz się jak zaplanować, a następnie zrealizować swój plan employer brandingowy – oto co powinieneś wiedzieć na temat samego procesu employer brandingowego. Z tego wpisu dowiesz się: jak zadbać o proces employer brandingowych krok po kroku – co jest punktem...

Działania employer brandingowe z sensem i z sercem

Działania employer brandingowe z sensem i z sercem

Employer branding, rozumiany jako kształtowanie marki pracodawcy, ma przynosić korzyści pracodawcy i pracownikom. Ba, w wielu firmach, w kontaktach z pracownikami nie używa się w ogóle określenia employer branding. Mówi się o motywacji, o budowaniu relacji, o...

Employer branding z sensem

Employer branding z sensem

W tym roku odbędzie się już 9. edycja forum Employer Brandingu. Pod lupę weźmiemy temat na czasie - co to znaczy prowadzić działania employer brandingowe z sensem i z sercem. Jacy pracodawcy prowadzą działania brandingowe z sensem, jakie realizują cele i jak to się...

Budowanie marki pracodawcy w social mediach

Budowanie marki pracodawcy w social mediach

Wielu pracodawców ma założony profil firmowy w mediach społecznościowych, jak Facebook czy Linkedin, ale czy to oznacza, że faktycznie budują markę i wizerunek pracodawcy w social mediach? Sprawdźmy! Na początek ważne pytanie - czy jesteś pewna, że Twoi pracownicy i...