fbpx

Piszę o tym, co kształtuje markę pracodawcy / markę organizacji. Odkrywam odpowiedzi na ciekawe pytania, dzielę się moimi badaniami i obserwacjami. A na co dzień pomagam innym, by ich firmy stały się atrakcyjnymi i odpowiedzialnymi pracodawcami. 

Szczególnie interesują mnie następujące zagadnienia:

  • po co firmy dbają / kształtują marki pracodawcy / marki korporacyjne?
  • na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę?
  • z jakim skutkiem firmy prowadzą działania employer brandingowe i jak je oceniają?
  • w jakiej kolejności prowadzone są działania brandingowe i dlaczego kolejność ma znaczenie?

Posłuchaj podcastów Julity!

Zapraszam Cię do wysłuchania podcastów. Rozmawiam z ciekawymi ludźmi. Omawiamy różne aspekty relacji pracodawców z pracownikami, tym samym pokazując różne oblicza employer brandingu. 

Proces Employer Brandingowy

Proces Employer Brandingowy

Zastanawiasz się jak zaplanować, a następnie zrealizować swój plan employer brandingowy – oto co powinieneś wiedzieć na temat samego procesu employer brandingowego. Z tego wpisu dowiesz się: jak zadbać o proces employer brandingowych krok po kroku – co jest punktem...

Działania employer brandingowe z sensem i z sercem

Działania employer brandingowe z sensem i z sercem

Employer branding, rozumiany jako kształtowanie marki pracodawcy, ma przynosić korzyści pracodawcy i pracownikom. Ba, w wielu firmach, w kontaktach z pracownikami nie używa się w ogóle określenia employer branding. Mówi się o motywacji, o budowaniu relacji, o...

Employer branding z sensem

Employer branding z sensem

W tym roku odbędzie się już 9. edycja forum Employer Brandingu. Pod lupę weźmiemy temat na czasie - co to znaczy prowadzić działania employer brandingowe z sensem i z sercem. Jacy pracodawcy prowadzą działania brandingowe z sensem, jakie realizują cele i jak to się...

Budowanie marki pracodawcy w social mediach

Budowanie marki pracodawcy w social mediach

Wielu pracodawców ma założony profil firmowy w mediach społecznościowych, jak Facebook czy Linkedin, ale czy to oznacza, że faktycznie budują markę i wizerunek pracodawcy w social mediach? Sprawdźmy! Na początek ważne pytanie - czy jesteś pewna, że Twoi pracownicy i...

CSR a employer branding

CSR a employer branding

Jak to właściwie jest czy działania CSR-owe to część działań employer brandingowych? Czy cele tych działań są zbieżne? Dlaczego coraz więcej pracodawców zachęca swoich pracowników do podejmowania działań CSR-owych?  Z ideą CSR-u czyli społecznej odpowiedzialności...

Polecane raporty 01/2020

Polecane raporty 01/2020

Oto trzy raporty, które warto poznać jeśli tylko pracujesz nad strategią i planem działań employer brandingowych. #Raport Devire  Dowiesz się z niego o nowym zjawisku jakim jest rynek zmiany pracy. Nie tylko ze względu na rekordową liczbę otwartych wakatów oraz...

Bogowie zarządzania czyli inne spojrzenie na kulturę organizacji

Bogowie zarządzania czyli inne spojrzenie na kulturę organizacji

Ile pamiętasz z lektury książek o mitologii? Ja do dziś pamiętam książki Jana Parandowskiego i jego wierzenia Greków i Rzymian. Dziś też powracam do tego tematu, a to za sprawą brytyjskiego badacza Charlesa Handy’ego.  W połowie lat 80. XX wieku opublikował swoją...

Relacje przełożonego z podwładnym / rozmowa z Agnieszką Staroń

Relacje przełożonego z podwładnym / rozmowa z Agnieszką Staroń

Rozmawiam z Agnieszką Staroń, coachem i mentorem, autorką bloga "Przyjazny Coaching" na temat relacji przełożonego z podwładnym. Jak zmieniły się w ostatniej dekadzie? Czego można nauczyć się od młodszych pracowników? Czy można nauczyć się być dobrym menedżerem?...