Zapraszam na mój blog.

Tu dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem na temat budowania marek. Jestem praktykiem marketerem. Mam nadzieję, że znajdziesz tu ciekawe wpisy, które pozwolą Ci szybciej i skuteczniej budować marki firm.

Najczęściej piszę o tym:

  • po co firmy dbają / kształtują marki pracodawcy / marki korporacyjne?
  • na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę?
  • z jakim skutkiem firmy prowadzą działania employer brandingowe i jak je oceniają?
  • w jakiej kolejności prowadzone są działania brandingowe i dlaczego kolejność ma znaczenie?

Raz w miesiącu prowadzę bezpłatne szkolenie online. A jako konsultantka biznesowa pomagam firmom przygotować i przeprowadzić badania satysfakcji, zaangażowania pracowników jak również kultury organizacji i jej wpływu na markę pracodawcy. Ponadto pomagam opracować strategię marki i strategię komunikacji marki. Zapisz się na mój newsletter, który wysyłam 2 razy w miesiącu, bym mogła powiadomić Cię o moich nowych projektach.

Firma bez strachu

Firma bez strachu

Firma bez strachu   Znasz takie uczucie: boisz się odezwać w obecności swojego szefa, by wskazać błąd lub zadać pytanie, szef nie lubi gdy przychodzisz do niego z problemem, wciąż powtarza „przyjdź do mnie z rozwiązaniem”, z czasem jest Ci już obojętne jaka...

Jak przeprowadzić audyt marki pracodawcy?

Jak przeprowadzić audyt marki pracodawcy?

Jak przeprowadzić audyt marki pracodawcy? Z tego wpisu dowiesz się: po co firmy przeprowadzają audyty marki pracodawcy? na czym polega audyt? na czym skupić się przeprowadzając wewnętrzny audyt marki pracodawcy? a na czym przeprowadzając zewnętrzny audyt marki...

Czemu służą artefakty?

Czemu służą artefakty?

Czemu służą artefakty? Każda z organizacji tworzy własny system artefaktów wyróżniających ją spośród tysięcy innych firm na świecie, dając świadectwo jak bardzo zależy (lub nie) jej na innych ludziach. Szkolne mundurki zastępuje przyjęty i powszechnie obowiązujący...

Satysfakcja z pracy i motywacja wewnętrzna

Satysfakcja z pracy i motywacja wewnętrzna

Satysfakcja z pracy a motywacja wewnętrzna   Zacznę od ważnych pytań: Czy lubisz swoją pracę? Czy jesteś z niej zadowolona? Odpowiedz sobie szczerze na te pytania. A potem zastanów się co Ty możesz zrobić, by zwiększyć osobistą satysfakcję z pracy. Dlaczego...

Ludzie – recenzja książki Toma Phillipsa

Ludzie – recenzja książki Toma Phillipsa

"Ludzie" Toma Phillipsa Świat, w którym żyjemy kreowany jest przez ludzi i dla ludzi. Książki, które czytamy dotyczą przede wszystkim sukcesów, podbojów czy wynalazków. Tym razem książka "Ludzie" Toma Phillipsa opowiada o błędach, porażkach i skutkach nieprzemyślanych...

Przyciąganie talentów – recenzja

Przyciąganie talentów – recenzja

"Przyciąganie talentów" według Marka Millera Zastanawiasz się dlaczego tak trudno zatrudnić najlepszych kandydatów? To samo pytanie zadał sobie Mark Miller. By na nie odpowiedzieć przeprowadził badania, a następnie napisał książkę "Przyciąganie talentów". Jej...

Kluczowe przepisy prawne a employer branding

Kluczowe przepisy prawne a employer branding

Przepisy prawne w employer brandingu  Prowadzisz działania employer brandingowe w imieniu swojego pracodawcy, a więc powinieneś znać kluczowe przepisy prawne dotyczące wizerunku, prawa autorskiego i prawa prasowego. Działania wizerunkowe stanowią ważny elementy...

O czym piszą pracodawcy w mediach społecznościowych?

O czym piszą pracodawcy w mediach społecznościowych?

O czym piszą pracodawcy w social mediach?  Przeglądasz profile pracodawców? Czy masz wrażenie, ze pracodawcy nie wykorzystują szans na podzielenie się ciekawymi tematami, by przyciągnąć uwagę kandydatów? Nie masz jeszcze profilu pracodawcy w mediach społecznościowych?...

Ile kosztują firmę działania employer brandingowe?

Ile kosztują firmę działania employer brandingowe?

Masz już prawie gotowy plan działań employer brandingowych, ale wiesz, że czeka Cię jeszcze jedna ważna rozmowa. To spotkanie z zarządem, na którym z pewnością padnie to pytanie: ile kosztuje nas employer branding? Czy nas na to stać? Ten wpis pomoże Ci zorientować...

Atrakcyjny pracodawca – co to znaczy?

Atrakcyjny pracodawca – co to znaczy?

Co to znaczy atrakcyjny pracodawca? Dla wielu pracodawców bycie atrakcyjnym pracodawcą to cel działań employer brandingowych. Tylko co to znaczy? Jakie atrybuty są cenione przez kandydatów? W rozmowach z klientami pojawia się zawsze wątek po co inicjować działania...