Zapraszam na mój blog.

Tu dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem na temat budowania marek. Jestem praktykiem marketerem. Mam nadzieję, że znajdziesz tu ciekawe wpisy, które pozwolą Ci szybciej i skuteczniej budować marki firm.

Najczęściej piszę o tym:

  • po co firmy dbają / kształtują marki pracodawcy / marki korporacyjne?
  • na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę?
  • z jakim skutkiem firmy prowadzą działania employer brandingowe i jak je oceniają?
  • w jakiej kolejności prowadzone są działania brandingowe i dlaczego kolejność ma znaczenie?
  • jak zaplanować i przeprowadzić badania opinii wśród pracowników dotyczące satysfakcji, zaangażowania, kultury organizacji czy postrzegania atrakcyjności pracodawcy

W 2023 roku moimi przemyśleniami dzielę się z odbiorcami moich newsletterów. Pracuję też nad nowymi kursami online.  A jako konsultantka biznesowa pomagam firmom przygotować i przeprowadzić badania satysfakcji, zaangażowania pracowników jak również kultury organizacji i jej wpływu na markę pracodawcy. Ponadto pomagam opracować strategię marki i strategię komunikacji marki.

Zapisz się na mój newsletter, który wysyłam 2 razy w miesiącu, bym mogła powiadomić Cię o moich nowych projektach. Poznaj mnie lepiej. 

Odwiedź mój sklep z kursami online. 

Jak czerpać radość z pracy

Jak czerpać radość z pracy

Jak czerpać radość z pracy to ciekawa pozycja dla tych, którzy szukają wskazówek jak uzdrowić kulturę organizacyjną. Autor - Bruce Daisley - zawarł 30 propozycji, choć żadna z nich nie jest nowa, znajdziesz je w innych opracowaniach to i tak warto spojrzeć na nie na nowo.   Te pomysły pogrupował w...

Zarządzanie szczęśliwym zespołem

Zarządzanie szczęśliwym zespołem

Zarządzanie szczęśliwym zespołem to tytuł książki Jurgena Appelo. Na początek pytanie - czy da się zarządzać ludźmi? Im dłużej żyję i mam bogatsze doświadczenie, tym mniej zgadzam się z opinią, że można zarządzać drugą osobą. Tytuł książki wprowadza w błąd już na samym początku. Nie da się...

Archetypy a wizerunek pracodawcy

Archetypy a wizerunek pracodawcy

Archetypy a wizerunek pracodawcy   Najpierw czym są archetypy? To zbiór mitów opisujących zachowania wybranych typów bohaterów. W zależności od autora nazwy archetypów mogą się różnić. Zazwyczaj jest ich 12. Archetypy wychodzą się z teorii osobowości Carla Junga. Duży wpływ na teorię...

Persona idealnego kandydata

Persona idealnego kandydata

Persona kandydata Co to takiego? To opis idealnego kandydata, którego pracodawca chce pozyskać do firmy, zrekrutować.   Persony trzeba tworzyć jeśli pracodawca chce chce realizować: kampanie wizerunkowe kampanie rekrutacyjne   Jednak w zależności tego w jakim celu opracowywana jest...

Jak zadbać o wizerunek pracodawcy?

Jak zadbać o wizerunek pracodawcy?

Jak zadbać o wizerunek pracodawcy? To kluczowe pytanie związane z działaniami employer brandingowymi zewnętrznymi. To także korzyść jaką oczekuje pracodawca, który chce wyróżnić się na rynku pracy.   Czym jest wizerunek? To suma opinii, skojarzeń i wyobrażeń na temat danego pracodawcy. Opinie...

Mądrość tłumu

Mądrość tłumu

Mądrość tłumu to tytuł książki Jamesa Surowieckiego, który zebrał wiele ciekawych raportów z badan społecznych na temat tego jak ludzie zachowują się w tłumie. Autora zainteresowały 3 grupy sytuacji:👉 kognitywne (np. jaki będzie wynik meczu piłkarskiego)👉 koordynacji (np. jaki usprawnić ruch...

Korposzczury – recenzja książki

Korposzczury – recenzja książki

"Korposzczury" Dana Lyonsa - recenzja książki   Oto książka, która otwarcie krytykuje kulturę start-upów. Pokazuje słabe strony, wręcz destrukcyjne oblicze nowoczesnego kapitalizmu, którego jedynym celem jest zdobycie fortuny dla właścicieli i założycieli. Tym samym autor dołącza do grona...