
ZOSTAŃ GURU EMPLOYER BRANDINGU!
weź udział w kursie online
„Jak opracować skuteczną strategię
i plan działań employer brandingowych?”
Praktyczna wiedza
Kurs oparty jest na wieloletnim udokumentowanym doświadczeniu trenerki związanym z budowaniem marek firm.
Gotowe szablony
Kurs oparty jest przede wszystkim na ćwiczeniach, w których wykorzystuje się gotowe do użycia szablony.
Przyjazna formuła zajęć
Kurs umożliwia naukę w indywidualnym tempie, gwarantuje, że samodzielnie opracujesz plan działań employer brandingowych.
Co otrzymujesz dołączając do kursu online?
Kurs obejmuje:
modułów
lekcji
bonusów
miesięcy dostępu
Co obejmuje program kursu?
WSTĘP
Oto materiały, które wprowadzą Cię w tematykę budowania marki pracodawcy.
W module dwie prezentacje:
- Dlaczego firmy decydują się na działania employer brandingowe?
- Dziesięć pytań, które należy sobie zadać przed rozpoczęciem działań employer brandingowych
Bonus: nagranie szkolenia „Na czym skupić się budując markę pracodawcy?”
MODUŁ 1. ZDOBĄDŹ INFORMACJE O PRACODAWCY
Ten moduł obejmuje 7 następujących lekcji:
- Jak jest postrzegana Twoja firma?
- Jak przeprowadzić audyt komunikacji w firmie?
- Jak przeprowadzić badanie kultury organizacyjnej w firmie?
- Jaki jest wpływ marki konsumenckiej na markę pracodawcy?
- Co sprawia, że dana firma jest postrzegana jako atrakcyjny pracodawca?
- Jakie są mocne strony organizacji?
- Jakie są wąskie gardła organizacji?
oraz podsumowanie modułu 1.
MODUŁ 2. WYBIERZ CELE DZIAŁAŃ EMPLOYER BRANDINGOWYCH
Omawiane zagadnienia:
- Jak ustalać cele działań employer brandingowych?
- Skąd czerpać informacje o kandydatach?
- Jak opracować persony kandydatów i pracowników?
- Jakie są oczekiwania kandydatów i pracownikow, a jakie pracodawcy?
oraz podsumowanie modułu 2.
Bonus:
- nagranie szkolenia online „Jak definiować cele employer brandingowe?”
- nagranie szkolenia online „Jak opracować persony w employer brandingu?”
MODUŁ 3. ZAPROPONUJ EVP, WYRÓŻNIJ PRACODAWCĘ
Program został podzielony na 5 lekcji:
- Co to jest EVP?
- Czy faktycznie wyróżniamy się na rynku pracy?
- Jaki jest związek EVP z kulturą organizacji?
- Jak przekonać zarząd do propozycji strategii i planu działań employer brandingowych?
oraz podsumowanie modułu 3.
Bonusy: nagrania szkoleń online:
- 4 sposoby budowania marki pracodawcy
- Jak opracować propozycję EVP?
- Jak przekonać zarząd do działań employer brandingowych? Jak zmierzyć efekty EB?
MODUŁ 4. WDRAŻAJ W ŻYCIE DZIAŁANIA EMPLOYER BRANDINGOWE
Nowe lekcje:
- Jakie są 4 podstawowe typy działań employer brandingowych? (rekrutacyjne, wizerunkowe, edukacyjne, CSR-owe)
- Jak zaprezentować strategię komunikacji na jednej kartce?
- Jaka powinna być kolejność działań EB?
- Co musisz wiedzieć o przepisach prawnych, by budować markę pracodawcy odpowiedzialnie?
- Jak zapobiegać sytuacjom kryzysowym w employer brandingu?
- Jak budować wizerunek pracodawcy na zewnątrz?
- Jaki jest związek między działaniami CSR-owymi a EB-owymi?
- Jak EVP wpływa na komunikację marki w social mediach?
- Jak budować markę pracodawcy w social mediach?
- Z jakich mediów korzystają pokolenia X,Y i Z?
- Jak tworzyć komunikaty na temat pracodawcy, które zostaną opublikowane w social mediach? Podstawy storytellingu wraz z przykładami.
- Jak opracować program Employee Advocacy, by promować markę pracodawcy w social mediach
- Jak monitorować działania online i korzystać ze statystyk online?
- Jak przygotować komunikat prasowy o akcji EB i rozesłać go mediom?
- Pomysły na wewnętrzną promocję EB nawet przy niewielkim budżecie
- Co warto wiedzieć na temat komunikacji wewnętrznej?
- Jakie są 4 główne wyzwania w komunikacji wewnętrznej?
- Jakie są kluczowe (5) prawa komunikacji międzyludzkiej?
- jak zadbać o właściwe doświadczenie pracownika?
- O czym pamiętać zmieniając kulturę organizacyjną?
- Jak wdrożyć w życie kodeks wartości w firmie?
- Jak przygotować skuteczny onboarding w firmie?
- Jak zachęcić CEO, by był twarzą organizacji i promował markę pracodawcy?
- Co warto wiedzieć o benefitach?
- Jak przeprowadzać badania opinii wśród pracowników?
- Jak zaprezentować strategię employer brandingowa na jednej kartce?
- Ciekawe kampanie EB – wybrane propozycje
Bonusy: nagrania szkoleń:
- Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu?
- Jak lepiej pisać o pracodawcy czyli poznaj wskazówki storytellingu
- Działania EB za zero pln
- Benefity a EVP, satysfakcja i zaangażowanie pracowników
- Badania satysfakcji i zaangażowania pracownikow w praktyce
MODUŁ 5. OCENIAJ DZIAŁANIA EMPLOYER BRANDINGOWE
- Jak oceniać działania employer brandingowe?
Bonus: mini kurs „21 mierników EB” składający się z 4 lekcji.
MODUŁ 6. ZADBAJ O MARKE OSOBISTĄ KONSULTANTKI EB
- Jak zorganizować sobie pracę jako konsultantka EB?
Dostęp 18 miesięcy
- dostęp do 12 nagrań szkoleń online, wartość 707,88 zł brutto,
- dostęp do mini kursu „21 mierników EB” o wartości 246 zł brutto,
- jedna godzina konsultacji, wartość 492 zł brutto,
- aktualizacja materiałów, wartość 1000 zł brutto rocznie,
- dostęp do Akademii Julity Dąbrowskiej w 2022 o wartości 999 zł brutto.
Dostęp 60-dniowy
- dostęp do 12 nagrań szkoleń online, wartość 707,88 zł brutto,
- dostęp do mini kursu „21 mierników EB” o wartości 246 zł brutto,
- jedna godzina konsultacji, wartość 492 zł brutto,
- aktualizacja materiałów, wartość 1000 zł brutto rocznie
Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:
- chcesz samodzielnie inicjować i realizować działania employer brandingowe w firmie,
- chcesz upewnić się czy Twoje działania mają sens i zadbałaś/łeś o każdy aspekt projektu EB,
- masz ograniczony budżet na konsultacje EB, a zależy Ci na dostępie do szerokiego materiału,
- potrafisz zaufać Julicie i jej wiedzy i doświadczeniu,
- masz czas i determinację, by przerobić kurs w całości i zdobyć nową wiedzę.
Ten kurs nie jest dla Ciebie jeśli:
- uważasz, że wolisz pracować z agencją zewnętrzną EB-ową, a nie samodzielnie realizować projekty EB w firmie,
- uważasz, że o EB wiesz już wszystko,
- nie masz czasu, by przerobić kurs, wykonywać ćwiczenia,
- wystarczą Ci wskazówki opisane na blogu Julity
Zobacz pierwszą lekcję kursu online!
Zdecyduj sam/sama!
Nauczę Cię jak opracować samodzielnie strategię i plan employer brandingowy.
Jestem praktykiem-strategiem. Wprowadziłam na rynek polski 15 marek produktów, które z powodzeniem do dziś są kupowane przez polskich konsumentów. od 2001 roku szkolę, prowadzę warsztaty dla HR-owców zajęcia dla studentów, kursy i jestem gościem konferencji. Employer brandingiem zajmuję się od 2011 roku, od tego też roku organizuję coroczne Forum Employer Branding. Jestem też autorką dwóch best sellerów, książek na temat employer brandingu, pierwsza ukazała się w 2014 roku, druga 2 lata później. Doradzam firmom jak przeprowadzić badania opinii pracowników, badania kultury organizacji, by na tej podstawie opracować skuteczną strategię marki pracodawcy. Wykorzystuję do tego moją unikalną wiedzę praktyka i naukowca – doktorantki zarządzania.

Co mówią uczestnicy moich szkoleń?
Uczestnikami szkoleń otwartych na temat employer brandingu byli m.in. przedstawiciele firm: Auchan, Bank Millennium, Billennium, Colian, Eaton, Early Stage, Euroclear Bank, Grupa Onet, Grupa Żywiec, Infor, MB-Pneumatyka, Mondial Assistance, PEP, PKP, Provident, Volkswagen Bank, Samsung, Sapa, Sitech oraz osoby prywatne.
- Jak opracować propozycję EVP w 5 krokach?
- Jak zadbać o markę pracodawcy i wizerunek w czasach kryzysu?
- Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu?
Z przyjemnością polecam kursy internetowe i tradycyjne opracowane i prowadzone przez Julitę Dąbrowską, założycielkę i szefową Kalitero. Julita Dąbrowska to współtwórca rynku PR i marketingu w Polsce. Ma świetne doświadczenie wyniesione z pracy w biznesie wielu światowych marek.
W swojej firmie Kalitero zgromadziła ogromne doświadczenie, prowadząc dziesiątki projektów marketingowych i PR. Autorka dwóch świetnych książek: “Employer Branding. Marka Pracodawcy w Praktyce” oraz “Praktyka Employer Brandingu. Rozmowy z Menedżerami” i wielu autorskich szkoleń na tematy między innymi strategii marki. W dobie rewolucji cyfrowej rozwija nowe projekty z pasją i wyznacza wysokie standardy, na czym korzysta branża Employer Branding w Polsce.
Powiem tak: byłam już na kilku szkoleniach stacjonarnych Kalitero. Czerpię z nich wiedzę praktyczną na temat marketingu, promocji i budowania marki pracodawcy. Warsztaty były prowadzone w kameralnej grupie, co pozwalało na otwartą dyskusję. Dobre przykłady oraz ćwiczenia by nie tylko wiedzieć jak należy robić, ale przede wszystkim spróbować samodzielnie zdobywać informacje, analizować, wyciągać wnioski. Byłam też na webinarium na temat 3 tajemnic marki pracodawcy, to zaś skłoniło mnie by zainteresować się kursem online. Wygodna forma. Teraz jestem słuchaczką kursu. I wiem, że to bardzo wygodne dla mnie. Słucham kiedy chcę i próbuję wykonać ćwiczenia. Materiał jest bardzo obszerny. Dobrze dobrane przykłady – zawsze w formie filmów wideo. Polecam i praktykom i osobom początkującym.
Bardzo polecam kurs online „Jak opracować skuteczną strategię i plan działań employer brandingowych” Pani Julity Dąbrowskiej. Jako coach, trener biznesu i sprzedaży często pracowałam z klientem nad uzdrowieniem sytuacji w firmie, nad poprawą komunikacji w zespole, nad zwiększeniem zaangażowania i odpowiedzialności. Coraz bardziej świadomy przedsiębiorca oczekuje działań w pełnym obszarze budowania jego wizerunku jako przedsiębiorcy i przede wszystkim pracodawcy, bowiem pracownicy są najcenniejszym kapitałem dla firmy.
Kurs pozwolił mi nie tylko uporządkować sobie plan działań, który zaczyna się od podstaw, ale dostarczył wielu narzędzi dzięki którym moja współpraca z klientem w obszarze budowania jego marki pracodawcy będzie bardziej profesjonalna, a działania mocno aktywujące i zdecydowanie skuteczniejsze.
Jeżeli chodzi o Employer Branding oraz EVP, Julita jest moim zdaniem absolutnym autorytetem i najlepszym fachowcem na polskim rynku, a przy tym świetnie się z nią pracuje. Szczególnie polecam kursy i eventy organizowane przez Julitę, zawsze dostajemy maksimum treści w przystępnej formie i bardzo dobrej cenie!
Wyrażam uznanie dla firmy Kalitero za profesjonalną organizację i realizację szkolenia Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy czyli jak opracować strategię employer brandingową. Na pochwałę zasługuje osobiste zaangażowanie i kompetentny sposób reagowania na potrzeby uczestników przez Panią Julitę Dąbrowską.
Bardzo cenię sobie Twoją opinię i doświadczenie w EB, więc chciałabym skonsultować z Tobą kilka pomysłów, zanim podejmę jakieś działania.
Masz pytania?
W jaki sposób otrzymam dostęp do kursu?
Dokonując zakupu podajesz swój adres e-mail. Właśnie na ten adres otrzymasz login i hasło dostępu do platformy kursowej. Będzie ono ważne 6 miesięcy od daty zakupu kursu.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Po dokonaniu zakupu w systemie płatności online, w ciągu 24 godzin (dni powszechne) otrzymasz fakturę VAT. Wystarczy, że wypełnisz wszystkie pola formularza zakupu.
Czy mogę dokonać zakupu i zapłacić przelewem bankowym?
Tak. Możesz wybrać taką opcję dokonując zakupu online.
⇒Jeżeli w zakresie Twoich zadań jest opracowanie planu, a może nawet strategii employer brandingowej, tak by dana firma była cenionym i pożądanym miejscem pracy dla aktualnych i potencjalnych pracowników, to ten kurs online jest dla Ciebie!