ZOSTAŃ GURU EMPLOYER BRANDINGU!

weź udział w kursie online

„Jak opracować skuteczną strategię
i plan działań employer brandingowych?”

 

h

Praktyczna wiedza

Kurs oparty jest na wieloletnim udokumentowanym doświadczeniu trenerki związanym z budowaniem marek firm.

Gotowe szablony

Kurs oparty jest przede wszystkim na ćwiczeniach, w których wykorzystuje się gotowe do użycia szablony.

Przyjazna formuła zajęć

Kurs umożliwia naukę w indywidualnym tempie, gwarantuje, że samodzielnie opracujesz plan działań employer brandingowych.

Kurs obejmuje:

modułów

lekcji

bonusów

miesięcy dostępu

Co obejmuje program kursu? 

WSTĘP

Oto materiały, które wprowadzą Cię w tematykę budowania marki pracodawcy.

W module dwie prezentacje:

  1. Dlaczego firmy decydują się na działania employer brandingowe?
  2. Dziesięć pytań, które należy sobie zadać przed rozpoczęciem działań employer brandingowych

MODUŁ 2. ZDOBĄDŹ INFORMACJE O PRACODAWCY

Ten moduł obejmuje 7 następujących lekcji:

  1. Jak jest postrzegana Twoja firma?
  2. Jak przeprowadzić audyt komunikacji w firmie?
  3. Jak przeprowadzić badanie kultury organizacyjnej w firmie?
  4. Jakie są mocne strony organizacji?
  5. Jakie są wąskie gardła organizacji? 
  6. Co sprawia, że dana firma jest postrzegana jako atrakcyjny pracodawca?
  7. Jaki jest wpływ marki konsumenckiej na markę pracodawcy? 

oraz podsumowanie modułu 1.

MODUŁ 3. WYBIERZ CELE DZIAŁAŃ EMPLOYER BRANDINGOWYCH

Omawiane zagadnienia:

  1. Jak ustalać cele działań employer brandingowych?
  2. Skąd czerpać informacje o kandydatach? 
  3. Jak opracować persony kandydatów i pracowników? 
  4. Jakie są oczekiwania kandydatów i pracownikow, a jakie pracodawcy? 

oraz podsumowanie modułu 2.

Bonus:

  • nagranie szkolenia online „Jak definiować cele employer brandingowe?”
  • nagranie szkolenia online „Jak opracować persony w employer brandingu?”

MODUŁ 4. ZAPROPONUJ EVP, WYRÓŻNIJ PRACODAWCĘ

Program został podzielony na 5 lekcji:

  1. Co to jest EVP?
  2. Jaki jest związek EVP z kulturą organizacji? 
  3. Jak EVP wpływa na komunikację marki w social mediach? 
  4. Czy faktycznie wyróżniamy się na rynku pracy?
  5. Jak przekonać zarząd do propozycji strategii i planu działań employer brandingowych?

oraz podsumowanie modułu 3. 

Bonusy: nagrania szkoleń online:

  • 4 sposoby budowania marki pracodawcy
  • Jak opracować propozycję EVP?
  • Jak przekonać zarząd do działań employer brandingowych? Jak zmierzyć efekty EB?

MODUŁ 5. WDRAŻAJ W ŻYCIE DZIAŁANIA EMPLOYER BRANDINGOWE

Nowe lekcje:

  1. Jakie są 4 podstawowe typy działań employer brandingowych? (rekrutacyjne, wizerunkowe, edukacyjne, CSR-owe)
  2. Co musisz wiedzieć o przepisach prawnych, by budować markę pracodawcy odpowiedzialnie?
  3. Jak budować wizerunek pracodawcy na zewnątrz?
  4. Jak budować markę pracodawcy w social mediach?
  5. Jak tworzyć komunikaty na temat pracodawcy, które zostaną opublikowane w social mediach? Podstawy storytellingu wraz z przykładami.
  6. Jak opracować program Employee Advocacy, by promować markę pracodawcy w social mediach
  7. Jak monitorować działania online i korzystać ze statystyk online?
  8. Jak przygotować komunikat prasowy o akcji EB i rozesłać go mediom? 
  9. Jak zachęcić CEO, by był twarzą organizacji i promował markę pracodawcy?
  10.  Jaki jest związek między działaniami EB a CSR?
  11. jak zadbać o właściwe doświadczenie pracownika?
  12. Jak przygotować skuteczny onboarding w firmie?
  13. O czym pamiętać zmieniając kulturę organizacyjną?
  14. Jak wdrożyć w życie kodeks wartości w firmie?
  15. Jak opracować plan komunikacji wewnętrznej?
  16. Jaka powinna być kolejność działań EB?
  17. Przykłady działań employer brandingowych dostępnych nawet dla firm z niewielkim budżetem
  18. Jak zaprezentować strategię EB na jednej kartce?
  19. Jak zaprezentować strategię komunikacji na jednej kartce?
  20. Jak oceniać działania EB?

podsumowanie  modułu 4.

Bonusy: nagrania szkoleń:

  • Działania EB za zero pln
  • Jak lepiej pisać o pracodawcy czyli poznaj wskazówki storytellingu

oraz wybrane ciekawe kampanie EB – przykłady wideo z Polski i ze świata

MODUŁ 6. PRZYGOTUJ SIĘ TAKŻE NA KOLEJNE ZMIANY I WYZWANIA

Nowe lekcje:

  1. Jak zapobiegać sytuacjom kryzysowym w employer brandingu?
  2. Jak przeprowadzić badania opinii wśród pracownikow? – badania satysfakcji, zaangażowania, kultury organizacji. 

podsumowanie  modułu 5.

Bonusy: nagrania szkoleń:

  • Jak zapobiegać kryzysom w EB?

MODUŁ 7. WSKAZÓWKI DLA KONSULTANTÓW EB

Nowe lekcje:

  1. Jak zadbać o markę osobistą konsultanta EB? 

podsumowanie  modułu 6.

KURS JEST WŁAŚNIE AKTUALIZOWANY!

SPRZEDAŻ WSTRZYMANA DO POŁOWY GRUDNIA 2021

 

W ramach pakietu otrzymujesz: 

dostęp do kursu na 18 miesięcy (dotychczas na 6 miesięcy), wartość 1.590 zł brutto,

dostęp do 8 nagrań szkoleń online, wartość 471,92 zł brutto,

1 godzina konsultacji, wartość 369 zł brutto,

aktualizacja materiałów, wartość 500 zł brutto rocznie

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:

  • chcesz samodzielnie inicjować i realizować działania employer brandingowe w firmie,
  • chcesz upewnić się czy Twoje działania mają sens i zadbałaś/łeś o każdy aspekt projektu EB,
  • masz ograniczony budżet na konsultacje EB, a zależy Ci na dostępie do szerokiego materiału,
  • potrafisz zaufać Julicie i jej wiedzy i doświadczeniu,
  • masz czas i determinację, by przerobić kurs w całości i zdobyć nową wiedzę.

Ten kurs nie jest dla Ciebie jeśli:

  • uważasz, że wolisz pracować z agencją zewnętrzną EB-ową, a nie samodzielnie realizować projekty EB w firmie,
  • uważasz, że o EB wiesz już wszystko,
  • nie masz czasu, by przerobić kurs, wykonywać ćwiczenia,
  • wystarczą Ci wskazówki opisane na blogu Julity 

Nauczę Cię jak opracować samodzielnie strategię i plan employer brandingowy.

Jestem praktykiem-strategiem. Wprowadziłam na rynek polski 15 marek produktów, które z powodzeniem do dziś są kupowane przez polskich konsumentów. od 2001 roku szkolę, prowadzę warsztaty dla HR-owców  zajęcia dla studentów, kursy i jestem gościem konferencji. Employer brandingiem zajmuję się od 2011 roku, od tego też roku organizuję coroczne Forum Employer Branding. Jestem też autorką dwóch best sellerów, książek na temat employer brandingu, pierwsza ukazała się w 2014 roku, druga 2 lata później. Doradzam firmom jak przeprowadzić badania opinii pracowników, badania kultury organizacji, by na tej podstawie opracować skuteczną strategię marki pracodawcy. Wykorzystuję do tego moją unikalną wiedzę praktyka i naukowca – doktorantki zarządzania. 

Co mówią uczestnicy moich szkoleń?

Uczestnikami szkoleń otwartych na temat employer brandingu byli m.in. przedstawiciele firm: Auchan, Bank Millennium, Billennium, Colian, Eaton, Early Stage, Euroclear Bank, Grupa Onet, Grupa Żywiec, Infor, MB-Pneumatyka, Mondial Assistance, PEP, PKP, Provident, Volkswagen Bank, Samsung, Sapa, Sitech oraz osoby prywatne.

Wiosną 2020 roku rozpoczęłam projekty, które bezpośrednio związane były z obszarem Employer Brandingu. Poszukując kompleksowej wiedzy na ten temat, trafiłam na książkę, a zaraz potem na webinaria organizowane przez Panią Julitę. Byłam pod olbrzymim wrażeniem sposobu przekazywanej wiedzy oraz Jej bogatego doświadczenia. Mimo tego nieco wahałam się przed zakupem kursu online „Jak opracować skuteczną strategię i plan działań employer brandingowych?”. „Wirtualny” sposób zdobywania wiedzy nie jest bowiem moją ulubioną formą.
 
Rozpoczynając pierwszy moduł wiedziałam już, że to była świetna decyzja. Co więcej, niemałym zaskoczeniem okazała się ilość materiałów audio – razem kilkanaście godzin nagrań wzbogaconych gotowymi szablonami, pytaniami, case’ami, artykułami z prasy branżowej, badaniami i raportami – opracowanymi do każdego modułu. Wszystko przygotowane w przejrzysty, intuicyjny sposób umożliwiający łatwe poruszanie się po kursie. Nie bez znaczenia pozostaje również otwartość oraz zaangażowanie Pani Julity w przypadku pojawiających się pytań, na które zawsze odpowiada. 
Bez wahania już, wykupiłam dostęp do kolejnych kursów on line:
  • Jak opracować propozycję EVP w 5 krokach?
  • Jak zadbać o markę pracodawcy i wizerunek w czasach kryzysu?
  • Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu?
Wszystkie z nich przygotowane z takim samym zaangażowaniem autorki oraz bogate w dodatkowe materiały. 
 
Kursy pozwoliły mi usystematyzować posiadaną wiedzę. Przybliżyły bieżące trendy. Uporządkowały teorię i pojęcia związane zarówno z Employer Brandingiem oraz HR-em. Niewątpliwie stały się także źródłem inspiracji i niejednokrotnie dostarczyły rozwiązań problemów, z którymi mierzyłam się w pracy. 
Magdalena Skórska-Sawina

PR Manager

Z przyjemnością polecam kursy internetowe i tradycyjne opracowane i prowadzone przez Julitę Dąbrowską, założycielkę i szefową Kalitero. Julita Dąbrowska to współtwórca rynku PR i marketingu w Polsce. Ma świetne doświadczenie wyniesione z pracy w biznesie wielu światowych marek. 
W swojej firmie Kalitero zgromadziła ogromne doświadczenie, prowadząc dziesiątki projektów marketingowych i PR. Autorka dwóch świetnych książek: “Employer Branding. Marka Pracodawcy w Praktyce”  oraz “Praktyka Employer Brandingu. Rozmowy z Menedżerami” i wielu autorskich szkoleń na tematy między innymi strategii marki. W dobie rewolucji cyfrowej rozwija nowe projekty z pasją i wyznacza wysokie standardy, na czym korzysta branża Employer Branding w Polsce.

Dorota Gutkowska

Senior Executive and Internationally Recognized Leader, Former VP, Frito Lay/PepsiCo, Levi Strauss EMEA

Powiem tak: byłam już na kilku szkoleniach stacjonarnych Kalitero. Czerpię z nich wiedzę praktyczną na temat marketingu, promocji i budowania marki pracodawcy. Warsztaty były prowadzone w kameralnej grupie, co pozwalało na otwartą dyskusję. Dobre przykłady oraz ćwiczenia by nie tylko wiedzieć jak należy robić, ale przede wszystkim spróbować samodzielnie zdobywać informacje, analizować, wyciągać wnioski. Byłam też na webinarium na temat 3 tajemnic marki pracodawcy, to zaś skłoniło mnie by zainteresować się kursem online. Wygodna forma. Teraz jestem słuchaczką kursu. I wiem, że to bardzo wygodne dla mnie. Słucham kiedy chcę i próbuję wykonać ćwiczenia. Materiał jest bardzo obszerny. Dobrze dobrane przykłady – zawsze w formie filmów wideo. Polecam i praktykom i osobom początkującym.

Grażyna Wróblewska

uczestniczka 1.edycji kursu

Bardzo polecam kurs online „Jak opracować skuteczną strategię i plan działań employer brandingowych” Pani  Julity Dąbrowskiej. Jako coach, trener biznesu i sprzedaży często pracowałam z klientem nad uzdrowieniem sytuacji w firmie, nad poprawą komunikacji w zespole, nad zwiększeniem zaangażowania i odpowiedzialności. Coraz bardziej świadomy przedsiębiorca oczekuje działań w pełnym obszarze budowania jego wizerunku jako przedsiębiorcy i przede wszystkim pracodawcy, bowiem pracownicy są najcenniejszym kapitałem dla firmy.
Kurs pozwolił mi nie tylko uporządkować sobie plan działań, który zaczyna się od podstaw, ale dostarczył wielu narzędzi dzięki którym moja współpraca z klientem w obszarze budowania jego marki pracodawcy będzie bardziej profesjonalna, a działania mocno aktywujące i zdecydowanie skuteczniejsze.

Joanna Antonik

uczestniczka kursu

Kurs jest bardzo merytoryczny, cenne wskazówki, dużo pomocnych skryptów do wykorzystania przy budowaniu kolejnych strategii employer brandingowych, dużo praktycznych ćwiczeń. Przejrzysty przede wszystkim, łatwy w zastosowaniu. 
Magdalena Kocikowska

uczestniczka 1. edycji kursu

Jeżeli chodzi o Employer Branding oraz EVP, Julita jest moim zdaniem absolutnym autorytetem i najlepszym fachowcem na polskim rynku, a przy tym świetnie się z nią pracuje. Szczególnie polecam kursy i eventy organizowane przez Julitę, zawsze dostajemy maksimum treści w przystępnej formie i bardzo dobrej cenie!

Alina Gwoździewicz

założycielka , Corporate Wellness Club

Wyrażam uznanie dla firmy Kalitero za profesjonalną organizację i realizację szkolenia Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy czyli jak opracować strategię employer brandingową. Na pochwałę zasługuje osobiste zaangażowanie i kompetentny sposób reagowania na potrzeby uczestników przez Panią Julitę Dąbrowską.

Agnieszka K.

HR Manager, SITECH

Bardzo cenię sobie Twoją opinię i doświadczenie w EB, więc chciałabym skonsultować z Tobą kilka pomysłów, zanim podejmę jakieś działania.

Iwona Molenda

Marketing Manager, Valeo

Masz pytania?

W jaki sposób otrzymam dostęp do kursu?

Dokonując zakupu podajesz swój adres e-mail. Właśnie na ten adres otrzymasz login i hasło dostępu do platformy kursowej. Będzie ono ważne 6 miesięcy od daty zakupu kursu.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Po dokonaniu zakupu w systemie płatności online, w ciągu 24 godzin (dni powszechne) otrzymasz fakturę VAT. Wystarczy, że wypełnisz wszystkie pola formularza zakupu. 

Czy mogę dokonać zakupu i zapłacić przelewem bankowym?

Tak. Możesz wybrać taką opcję dokonując zakupu online. 

⇒Jeżeli w zakresie Twoich zadań jest opracowanie planu, a może nawet strategii employer brandingowej, tak by dana firma była cenionym i pożądanym miejscem pracy dla aktualnych i potencjalnych pracowników, to ten kurs online jest dla Ciebie!

 

⇒Jeżeli jednak trapią Cię wątpliwości, nie wiesz jak zabrać się do tego zadania i samodzielnie opracować plan / strategię employer brandingową,
masz dużo innych obowiązków, a czas szybko płynie, nie wiesz jakie informacje są ważne i skąd je brać,
ani nie wiesz jak interpretować zebrane materiały,
to ten kurs jest właśnie dla Ciebie.

To najlepszy moment, by zacząć!