ZOSTAŃ GURU EMPLOYER BRANDINGU!

weź udział w kursie online

„Jak opracować skuteczną strategię
i plan działań employer brandingowych?”

 

h

Praktyczna wiedza

Kurs oparty jest na wieloletnim udokumentowanym doświadczeniu trenerki związanym z budowaniem marek firm.

Gotowe szablony

Kurs oparty jest przede wszystkim na ćwiczeniach, w których wykorzystuje się gotowe do użycia szablony.

Przyjazna formuła zajęć

Kurs umożliwia naukę w indywidualnym tempie, gwarantuje, że samodzielnie opracujesz plan działań employer brandingowych.

SPRAWDŹ JAK MOGĘ CI POMÓC?

  • Jeśli Twoje dotychczasowe działania związane z promowaniem pracodawcy są nieskuteczne, chaotyczne i ciągle masz mnóstwo pytań lub szukasz dobrych przykładów, sprawdzonych wskazówek,
  • brakuje Ci praktycznej wiedzy, kogoś kto poprowadzi Cię krok po kroku i pokaże jak samodzielnie możesz opracować najpierw strategię employer brandingową, a potem plan działań, by skutecznie promować wizerunek pracodawcy, tworzyć lepsze kampanie rekrutacyjne, edukacyjne, CSR jak programy wellbeingowe i monitorować poziom satysfakcji z pracy i zaangażowania pracowników,
  • nie wiesz od czego zacząć, by Twój pracodawca faktycznie czerpał korzyści z działań EB,
  • nie wiesz co brać pod uwagę, jak interpretować trendy HR-owe i EB-owe

to udział w moim kursie dostarczy Ci odpowiedzi na Twoje pytania, dzięki czemu Ty zrozumiesz proces i zasady kreowania wizerunku odpowiedzialnego i atrakcyjnego pracodawcy.

Samodzielnie poznasz wszystkie kroki, najpierw opracujesz strategię EB, w tym propozycję EVP czyli listę atrybutów, które wyróżniają pracodawcę, a następnie zdecydujesz jakie działania wybrać i je zrealizować. 

Poznasz mechanizm – od pomysłu po realizację – najpopularniejszych działania EB, dzięki czemu wdrożyć je skutecznie w swojej organizacji.

W efekcie, po ukończeniu kursu, przestaniesz zastanawiać się co zrobić, jak poprawić wizerunek pracodawcy i dlaczego nie działają kampanie rekrutacyjne, lub dlaczego ludzie odchodzą z firmy i poszukują nowej pracy. Przestaniesz w siebie wątpić, a staniesz się partnerem dla zarządu, ekspertem w swojej firmie, który wie jak zaplanować działania EB, wie i rozumie po co je prowadzić,  wie i wskaże zarządowi które działania EB zainicjować i jakich efektów EB się spodziewać.

Kurs obejmuje:

modułów

lekcji

bonusów

miesięcy dostępu

CO WARTO WIEDZIEĆ O TYM KURSIE ONLINE?

 

✅ Wszystkie lekcje są ułożone tak, by krok po kroku zapoznać Cię z procesem kształtowania marki i wizerunku pracodawcy. Dlatego warto zapoznać się z każdą lekcją.

✅ Kurs został przygotowany z myślą o osobach, które mają szeroką wiedzę HR-ową, a brakuje im wiedzy na temat marketingu, brandingu, kreowania wizerunku czy organizowania i wdrażania akcji promocyjnych związanych z promowaniem pracodawcy.

✅ W każdej lekcji jest wprowadzenie do danego tematu i omówienie ćwiczenia, które warto wykonać samodzielnie.

✅ Do większości lekcji są dołączone szablony, które pomogą Ci wykonać ćwiczenia.

✅ Każda lekcja zawiera film wideo, podsumowanie w PDF-ie, oraz inspirację i/lub przykład ilustrujący dany temat.

✅ Materiałami uzupełniającymi są moje artykuły, które zostały opublikowane w prasie HR-owej, ciekawe raporty, które polecam oraz nagrania wybranych webinarów, które prowadziłam.

✅ Bonusem specjalnym (w wersji poszerzonej) jest dostęp do 12 nagrań szkoleń online z 2022 roku (ten pakiet stanowi Akademię Julity Dąbrowskiej 2022), który omawia 12 najważniejszych kwestii związanych z employer brandingiem, od analizy sytuacji, opracowanie propozycji EVP, po wdrożenia wybranych działań.

✅ Wykonując wszystkie omówione ćwiczenia jesteś w stanie w ciagu 60-90 dni opracować samodzielnie strategię EB a następnie plan działań EB.

✅ Pamiętaj – jeśli masz pytania – masz też prawo do 60-minutowych konsultacji ze mną, w trakcie których omówimy każdy temat i sprawdzimy każdy pomysł EB.

✅ Ten kurs to biblioteka wiedzy, która jest stale uzupełniana o najnowsze nagrania webinarów, raporty i artykuły. 

 

JAK TO DZIAŁA?

👉Poznasz metodę Julity Dąbrowskiej, konsultantki EB, cenionego stratega. 

👉To zaś oznacza, że przestudiujesz wszystkie lekcje i wykonasz ćwiczenia. Każdy kolejny krok przybliża Cię do opracowania skutecznej strategii i do wyboru optymalnych akcji EB. Jest tylko jeden ważny warunek – zaufasz Julicie i poznasz jej metody działania, którymi się dzieli w tym kursie. 

👉Najtrudniejszym zadaniem w ramach budowania marki pracodawcy jest zdefiniowanie czym marka Twojego pracodawcy (Twojego klienta) wyróżnia się na tle innych.

Na to pytanie nie ma prostej odpowiedzi. Odpowiedź uzyskasz wtedy kiedy najpierw poznasz swoją organizację, popatrzysz na nią oczami kandydatów i innych pracowników, przeprowadzisz wiele analiz (potrzebne szablony masz w kursie). To proces, który zajmie Cie wiele godzin. 

👉Ale jest tego wart. Ponieważ z czystym sumieniem i pewnością samodzielnie zdefiniujesz czym Twój pracodawca wyróżnia się na rynku pracy, dlaczego warto dla niego pracować oraz jakie akcje pasują do Twojego pracodawcy.

W kursie tym znajdziesz też opisy wybranych akcji EB, pomogą Ci przygotować podobne w Twojej organizacji. Ale to nie jest droga na skróty.

Co obejmuje program kursu? 

WSTĘP

Oto materiały, które wprowadzą Cię w tematykę budowania marki pracodawcy.

W module dwie prezentacje:

  1. Dlaczego firmy decydują się na działania employer brandingowe?
  2. Dziesięć pytań, które należy sobie zadać przed rozpoczęciem działań employer brandingowych

Bonus: nagranie szkolenia „Na czym skupić się budując markę pracodawcy?” 

MODUŁ 1. ZDOBĄDŹ INFORMACJE O PRACODAWCY

Ten moduł obejmuje 7 następujących lekcji:

  1. Jak jest postrzegana Twoja firma?
  2. Jak przeprowadzić audyt komunikacji w firmie?
  3. Jak przeprowadzić badanie kultury organizacyjnej w firmie?
  4. Jaki jest wpływ marki konsumenckiej na markę pracodawcy?
  5. Co sprawia, że dana firma jest postrzegana jako atrakcyjny pracodawca?
  6. Jakie są mocne strony organizacji?
  7. Jakie są wąskie gardła organizacji?

oraz podsumowanie modułu 1.

MODUŁ 2. WYBIERZ CELE DZIAŁAŃ EMPLOYER BRANDINGOWYCH

Omawiane zagadnienia:

  1. Jak ustalać cele działań employer brandingowych?
  2. Skąd czerpać informacje o kandydatach?
  3. Jak opracować persony kandydatów i pracowników?
  4. Jakie są oczekiwania kandydatów i pracownikow, a jakie pracodawcy?

oraz podsumowanie modułu 2.

Bonus:

  • nagranie szkolenia online „Jak definiować cele employer brandingowe?”
  • nagranie szkolenia online „Jak opracować persony w employer brandingu?”

MODUŁ 3. ZAPROPONUJ EVP, WYRÓŻNIJ PRACODAWCĘ

Program został podzielony na 5 lekcji:

  1. Co to jest EVP?
  2. Czy faktycznie wyróżniamy się na rynku pracy?
  3. Jaki jest związek EVP z kulturą organizacji?
  4. Jak przekonać zarząd do propozycji strategii i planu działań employer brandingowych?

oraz podsumowanie modułu 3.

Bonusy: nagrania szkoleń online:

  • 4 sposoby budowania marki pracodawcy
  • Jak opracować propozycję EVP?
  • Jak przekonać zarząd do działań employer brandingowych? Jak zmierzyć efekty EB?

MODUŁ 4. WDRAŻAJ W ŻYCIE DZIAŁANIA EMPLOYER BRANDINGOWE

Nowe lekcje:

  1. Jakie są 4 podstawowe typy działań employer brandingowych? (rekrutacyjne, wizerunkowe, edukacyjne, CSR-owe)
  2. Jak zaprezentować strategię komunikacji na jednej kartce?
  3. Jaka powinna być kolejność działań EB?
  4. Co musisz wiedzieć o przepisach prawnych, by budować markę pracodawcy odpowiedzialnie?
  5. Jak zapobiegać sytuacjom kryzysowym w employer brandingu?
  6. Jak budować wizerunek pracodawcy na zewnątrz?
  7. Jaki jest związek między działaniami CSR-owymi a EB-owymi? 
  8. Jak EVP wpływa na komunikację marki w social mediach? 
  9. Jak budować markę pracodawcy w social mediach?
  10. Z jakich mediów korzystają pokolenia X,Y i Z? 
  11. Jak tworzyć komunikaty na temat pracodawcy, które zostaną opublikowane w social mediach? Podstawy storytellingu wraz z przykładami.
  12. Jak opracować program Employee Advocacy, by promować markę pracodawcy w social mediach
  13. Jak monitorować działania online i korzystać ze statystyk online?
  14. Jak przygotować komunikat prasowy o akcji EB i rozesłać go mediom?
  15. Pomysły na wewnętrzną promocję EB nawet przy niewielkim budżecie 
  16. Co warto wiedzieć na temat komunikacji wewnętrznej?
  17. Jakie są 4 główne wyzwania w komunikacji wewnętrznej?
  18. Jakie są kluczowe (5) prawa komunikacji międzyludzkiej? 
  19. jak zadbać o właściwe doświadczenie pracownika?
  20. O czym pamiętać zmieniając kulturę organizacyjną?
  21. Jak wdrożyć w życie kodeks wartości w firmie?
  22. Jak przygotować skuteczny onboarding w firmie?
  23. Jak zachęcić CEO, by był twarzą organizacji i promował markę pracodawcy?
  24. Co warto wiedzieć o benefitach?
  25. Jak przeprowadzać badania opinii wśród pracowników?
  26. Jak zaprezentować strategię employer brandingowa na jednej kartce? 
  27. Ciekawe kampanie EB – wybrane propozycje 

Bonusy: nagrania szkoleń:

  • Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu?
  • Jak lepiej pisać o pracodawcy czyli poznaj wskazówki storytellingu
  • Działania EB za zero pln
  • Benefity a EVP, satysfakcja i zaangażowanie pracowników
  • Badania satysfakcji i zaangażowania pracownikow w praktyce

MODUŁ 5. OCENIAJ DZIAŁANIA EMPLOYER BRANDINGOWE

 

  1. Jak oceniać działania employer brandingowe?

Bonus: mini kurs „21 mierników EB” składający się z 4 lekcji. 

MODUŁ 6. ZADBAJ O MARKE OSOBISTĄ KONSULTANTKI EB

 

  1. Jak zorganizować sobie pracę jako konsultantka EB? 

 

SUPER BONUS: 12 NAGRAŃ SZKOLEŃ W RAMACH AKADEMII JULITY DĄBROWSKIEJ

12.01.2022 – Na czym się skupić budując markę pracodawcy? 

09.02.2022 – Strategia komunikacji marki pracodawcy na jednej kartce

09.03.2022 – Jak przeprowadzić analizę konkurencji, w tym analizę komunikacji i oferty EVP/ atrakcyjności konkurencyjnych pracodawców? 

06.04.2022 – Jak odkryć prawdziwe wartości firmowe w organizacji? Jak przekonać pracowników do nowych wartości firmowych? 

11.05.2022 – Jak opracować propozycję EVP w 5 krokach? 

08.06.2022 – Jak pisać posty i ogłoszenia o pracę, by zdobyć zainteresowanie kandydatów? 

06.07.2022 – Jak zadbać o większe zaangażowanie i satysfakcję pracowników? 

24.08.2022 – Jak rozwiązać 4 najpopularniejsze problemy związane z komunikacją wewnętrzną? 

07.09.2022 – Jak benefity wzmacniają markę i wizerunek pracodawcy? Które warto wybrać i dlaczego? 

12.10.2022 – Jak przygotować skuteczny onboarding? 

09.11.2022 – Jak zapobiegać sytuacjom kryzysowym w EB? 

07.12.2022 – Jak oceniać skuteczność przeprowadzonych działań EB w firmie? 

 

Wybierz co wolisz? 

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:

  • chcesz samodzielnie inicjować i realizować działania employer brandingowe w firmie,
  • chcesz upewnić się czy Twoje działania mają sens i zadbałaś/łeś o każdy aspekt projektu EB,
  • masz ograniczony budżet na konsultacje EB, a zależy Ci na dostępie do szerokiego materiału,
  • potrafisz zaufać Julicie i jej wiedzy i doświadczeniu,
  • masz czas i determinację, by przerobić kurs w całości i zdobyć nową wiedzę.

Ten kurs nie jest dla Ciebie jeśli:

  • uważasz, że wolisz pracować z agencją zewnętrzną EB-ową, a nie samodzielnie realizować projekty EB w firmie,
  • uważasz, że o EB wiesz już wszystko,
  • nie masz czasu, by przerobić kurs, wykonywać ćwiczenia,
  • wystarczą Ci wskazówki opisane na blogu Julity 

Zobacz pierwszą lekcję kursu online! 

Zdecyduj sam/sama! 

Kiedy klikniesz na przycisk zostaniesz przekierowany_na na stronę mojego sklepu, tam najpierw wypełnisz formularz zakupowy a potem wybierzesz metodę płatności (przelew bankowy, płatność online lub płatność kartą). Po dokonaniu płatności od razu otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, na której są już przygotowane wszystkie materiały w ramach kursu.

Nauczę Cię jak opracować samodzielnie strategię i plan employer brandingowy.

Jestem praktykiem-strategiem. Wprowadziłam na rynek polski 15 marek produktów, które z powodzeniem do dziś są kupowane przez polskich konsumentów. od 2001 roku szkolę, prowadzę warsztaty dla HR-owców  zajęcia dla studentów, kursy i jestem gościem konferencji. Employer brandingiem zajmuję się od 2011 roku, od tego też roku organizuję coroczne Forum Employer Branding. Jestem też autorką dwóch best sellerów, książek na temat employer brandingu, pierwsza ukazała się w 2014 roku, druga 2 lata później. Doradzam firmom jak przeprowadzić badania opinii pracowników, badania kultury organizacji, by na tej podstawie opracować skuteczną strategię marki pracodawcy. Wykorzystuję do tego moją unikalną wiedzę praktyka i naukowca – doktorantki zarządzania. 

Co mówią uczestnicy moich szkoleń?

Uczestnikami szkoleń otwartych na temat employer brandingu byli m.in. przedstawiciele firm: Auchan, Bank Millennium, Billennium, Colian, Eaton, Early Stage, Euroclear Bank, Grupa Onet, Grupa Żywiec, Infor, MB-Pneumatyka, Mondial Assistance, PEP, PKP, Provident, Volkswagen Bank, Samsung, Sapa, Sitech oraz osoby prywatne.

Wiosną 2020 roku rozpoczęłam projekty, które bezpośrednio związane były z obszarem Employer Brandingu. Poszukując kompleksowej wiedzy na ten temat, trafiłam na książkę, a zaraz potem na webinaria organizowane przez Panią Julitę. Byłam pod olbrzymim wrażeniem sposobu przekazywanej wiedzy oraz Jej bogatego doświadczenia. Mimo tego nieco wahałam się przed zakupem kursu online „Jak opracować skuteczną strategię i plan działań employer brandingowych?”. „Wirtualny” sposób zdobywania wiedzy nie jest bowiem moją ulubioną formą.
 
Rozpoczynając pierwszy moduł wiedziałam już, że to była świetna decyzja. Co więcej, niemałym zaskoczeniem okazała się ilość materiałów audio – razem kilkanaście godzin nagrań wzbogaconych gotowymi szablonami, pytaniami, case’ami, artykułami z prasy branżowej, badaniami i raportami – opracowanymi do każdego modułu. Wszystko przygotowane w przejrzysty, intuicyjny sposób umożliwiający łatwe poruszanie się po kursie. Nie bez znaczenia pozostaje również otwartość oraz zaangażowanie Pani Julity w przypadku pojawiających się pytań, na które zawsze odpowiada. 
Bez wahania już, wykupiłam dostęp do kolejnych kursów on line:
  • Jak opracować propozycję EVP w 5 krokach?
  • Jak zadbać o markę pracodawcy i wizerunek w czasach kryzysu?
  • Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu?
Wszystkie z nich przygotowane z takim samym zaangażowaniem autorki oraz bogate w dodatkowe materiały. 
 
Kursy pozwoliły mi usystematyzować posiadaną wiedzę. Przybliżyły bieżące trendy. Uporządkowały teorię i pojęcia związane zarówno z Employer Brandingiem oraz HR-em. Niewątpliwie stały się także źródłem inspiracji i niejednokrotnie dostarczyły rozwiązań problemów, z którymi mierzyłam się w pracy. 
Magdalena Skórska-Sawina

PR Manager

Z przyjemnością polecam kursy internetowe i tradycyjne opracowane i prowadzone przez Julitę Dąbrowską, założycielkę i szefową Kalitero. Julita Dąbrowska to współtwórca rynku PR i marketingu w Polsce. Ma świetne doświadczenie wyniesione z pracy w biznesie wielu światowych marek. 
W swojej firmie Kalitero zgromadziła ogromne doświadczenie, prowadząc dziesiątki projektów marketingowych i PR. Autorka dwóch świetnych książek: “Employer Branding. Marka Pracodawcy w Praktyce”  oraz “Praktyka Employer Brandingu. Rozmowy z Menedżerami” i wielu autorskich szkoleń na tematy między innymi strategii marki. W dobie rewolucji cyfrowej rozwija nowe projekty z pasją i wyznacza wysokie standardy, na czym korzysta branża Employer Branding w Polsce.

Dorota Gutkowska

Senior Executive and Internationally Recognized Leader, Former VP, Frito Lay/PepsiCo, Levi Strauss EMEA

Powiem tak: byłam już na kilku szkoleniach stacjonarnych Kalitero. Czerpię z nich wiedzę praktyczną na temat marketingu, promocji i budowania marki pracodawcy. Warsztaty były prowadzone w kameralnej grupie, co pozwalało na otwartą dyskusję. Dobre przykłady oraz ćwiczenia by nie tylko wiedzieć jak należy robić, ale przede wszystkim spróbować samodzielnie zdobywać informacje, analizować, wyciągać wnioski. Byłam też na webinarium na temat 3 tajemnic marki pracodawcy, to zaś skłoniło mnie by zainteresować się kursem online. Wygodna forma. Teraz jestem słuchaczką kursu. I wiem, że to bardzo wygodne dla mnie. Słucham kiedy chcę i próbuję wykonać ćwiczenia. Materiał jest bardzo obszerny. Dobrze dobrane przykłady – zawsze w formie filmów wideo. Polecam i praktykom i osobom początkującym.

Grażyna Wróblewska

uczestniczka 1.edycji kursu

Bardzo polecam kurs online „Jak opracować skuteczną strategię i plan działań employer brandingowych” Pani  Julity Dąbrowskiej. Jako coach, trener biznesu i sprzedaży często pracowałam z klientem nad uzdrowieniem sytuacji w firmie, nad poprawą komunikacji w zespole, nad zwiększeniem zaangażowania i odpowiedzialności. Coraz bardziej świadomy przedsiębiorca oczekuje działań w pełnym obszarze budowania jego wizerunku jako przedsiębiorcy i przede wszystkim pracodawcy, bowiem pracownicy są najcenniejszym kapitałem dla firmy.
Kurs pozwolił mi nie tylko uporządkować sobie plan działań, który zaczyna się od podstaw, ale dostarczył wielu narzędzi dzięki którym moja współpraca z klientem w obszarze budowania jego marki pracodawcy będzie bardziej profesjonalna, a działania mocno aktywujące i zdecydowanie skuteczniejsze.

Joanna Antonik

uczestniczka kursu

Kurs jest bardzo merytoryczny, cenne wskazówki, dużo pomocnych skryptów do wykorzystania przy budowaniu kolejnych strategii employer brandingowych, dużo praktycznych ćwiczeń. Przejrzysty przede wszystkim, łatwy w zastosowaniu. 
Magdalena Kocikowska

uczestniczka 1. edycji kursu

Jeżeli chodzi o Employer Branding oraz EVP, Julita jest moim zdaniem absolutnym autorytetem i najlepszym fachowcem na polskim rynku, a przy tym świetnie się z nią pracuje. Szczególnie polecam kursy i eventy organizowane przez Julitę, zawsze dostajemy maksimum treści w przystępnej formie i bardzo dobrej cenie!

Alina Gwoździewicz

założycielka , Corporate Wellness Club

Wyrażam uznanie dla firmy Kalitero za profesjonalną organizację i realizację szkolenia Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy czyli jak opracować strategię employer brandingową. Na pochwałę zasługuje osobiste zaangażowanie i kompetentny sposób reagowania na potrzeby uczestników przez Panią Julitę Dąbrowską.

Agnieszka K.

HR Manager, SITECH

Bardzo cenię sobie Twoją opinię i doświadczenie w EB, więc chciałabym skonsultować z Tobą kilka pomysłów, zanim podejmę jakieś działania.

Iwona Molenda

Marketing Manager, Valeo

Masz pytania?

W jaki sposób otrzymam dostęp do kursu?

Dokonując zakupu podajesz swój adres e-mail. Właśnie na ten adres otrzymasz login i hasło dostępu do platformy kursowej. Będzie ono ważne 6 miesięcy od daty zakupu kursu.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Po dokonaniu zakupu w systemie płatności online, w ciągu 24 godzin (dni powszechne) otrzymasz fakturę VAT. Wystarczy, że wypełnisz wszystkie pola formularza zakupu. 

Czy mogę dokonać zakupu i zapłacić przelewem bankowym?

Tak. Możesz wybrać taką opcję dokonując zakupu online. 

To najlepszy moment, by zacząć!