fbpx

ZOSTAŃ GURU EMPLOYER BRANDINGU!

weź udział w kursie online

„Jak opracować skuteczną strategię
i plan działań employer brandingowych?”

 

h

Praktyczna wiedza

Kurs oparty jest na wieloletnim udokumentowanym doświadczeniu trenerki związanym z budowaniem marek firm.

Gotowe szablony

Kurs oparty jest przede wszystkim na ćwiczeniach, w których wykorzystuje się gotowe do użycia szablony.

Przyjazna formuła zajęć

Kurs umożliwia naukę w indywidualnym tempie, gwarantuje, że samodzielnie opracujesz plan działań employer brandingowych.

Kurs obejmuje:

modułów

lekcji

bonusów

miesięcy dostępu

Co obejmuje program kursu? 

WSTĘP

Oto materiały, które wprowadzą Cię w tematykę budowania marki pracodawcy.

W programie dwie prezentacje:

  1. Dlaczego firmy decydują się na działania employer brandingowe?
  2. Po co nam branding?

MODUŁ 2. ZDOBĄDŹ INFORMACJE

Ten moduł obejmuje 5 następujących lekcji:

  1. Jaka jest Twoja firma?
  2. Jak przeprowadzić audyt komunikacji w firmie?
  3. Jak przeprowadzić badanie kultury organizacyjnej w firmie?
  4. Jak oceniać rzetelność danych i informacji?
  5. Skąd czerpać informacje o kandydatach?

oraz podsumowanie modułu 

MODUŁ 3. ZROZUM ORGANIZACJĘ

Omawiane zagadnienia:

  1. Jakie są oczekiwania pracowników i kandydatów, a jakie pracodawcy?
  2. Jakie są wąskie gardła organizacji?
  3. Jakie są mocne strony organizacji?
  4. Jak ustalać cele działań employer brandingowych?
  5. Co będzie najtrudniejszym zadaniem employer brandingowym?

oraz podsumowanie modułu

MODUŁ 4. ZAPROPONUJ EVP, WYRÓŻNIJ PRACODAWCĘ

Program został podzielony na 14 lekcji:

  1. Jakie 4 elementy są najważniejsze kiedy budujesz markę pracodawcy? (nowa lekcja)
  2. Co to jest EVP?
  3. Jaki jest związek EVP z kulturą organizacji? (nowa lekcja)
  4. Czy faktycznie wyróżniamy się na rynku pracy?
  5. Co sprawia, że dana firma jest postrzegana jako atrakcyjny pracodawca? (nowa lekcja)
  6. Jak budować wizerunek firmy na zewnątrz?
  7. Jakie są kluczowe prawa komunikacji?
  8. Jakie są 4 podstawowe typy działań employer brandingowych?
  9. Jak przekonać zarząd do propozycji strategii i planu działań employer brandingowych?
  10. Jak zachęcić CEO, by był twarzą organizacji i promował markę pracodawcy? (nowa lekcja)
  11. Jak zadbać o właściwe doświadczenie pracownika?
  12. O czym pamiętać zmieniając kulturę organizacji?
  13. Czy firma jest na drodze do osiągnięcia sukcesu?
  14. Jaka powinna być kolejność działań employer brandingowych?

oraz podsumowanie modułu

BONUSY

Nagrania cenionych webinarów:

  • Jak opracować propozycję EVP?
  • Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu?
  • 4 sposoby budowania marki pracodawcy
  • 3 tajemnice marki pracodawcy
  • Jak opracować persony w employer brandingu?
  • Jak definiować cele w employer brandingu? 

MODUŁ 5. WDRAŻANIE W ŻYCIE DZIAŁAŃ EMPLOYER BRANDINGOWYCH (nowe lekcje)

Nowe lekcje:

  1. Co musisz wiedzieć o przepisach prawnych, by budować markę pracodawcy odpowiedzialnie?
  2. Jak zapobiegać sytuacjom kryzysowym w employer brandingu?
  3. Jak budować markę pracodawcy w social mediach?
  4. Jak monitorować działania online i korzystać ze statystyk online?
  5. Przykłady działań employer brandingowych dostępnych nawet dla firm a niewielkim budżetem

podsumowanie 4

Oto nowy kurs online, wersja 3.0 z nowymi lekcjami i nowymi bonusami
– dostępnymi od 15.11.2020. 

Razem 31 lekcji w 5 modułach! 

W ramach pakietu otrzymujesz: 

dostęp do kursu na 18 miesięcy (dotychczas na 6 miesięcy), wartość 1.590 zł brutto,

dostęp do 6 nagrań webinarów, wartość 354 zł brutto,

1 godzina konsultacji, wartość 369 zł brutto,

aktualizacja materiałów, wartość 500 zł brutto

Nauczę Cię jak opracować samodzielnie strategię i plan employer brandingowy.

Jestem praktykiem-strategiem. Wprowadziłam na rynek polski 15 marek produktów, które z powodzeniem do dziś są kupowane przez polskich konsumentów. od 2001 roku szkolę, prowadzę warsztaty dla HR-owców  zajęcia dla studentów, kursy i jestem gościem konferencji. Employer brandingiem zajmuję się od 2011 roku, od tego też roku organizuję coroczne Forum Employer Branding. Jestem też autorką dwóch best sellerów, książek na temat employer brandingu, pierwsza ukazała się w 2014 roku, druga 2 lata później. Doradzam firmom jak przeprowadzić badania opinii pracowników, badania kultury organizacji, by na tej podstawie opracować skuteczną strategię marki pracodawcy. Wykorzystuję do tego moją unikalną wiedzę praktyka i naukowca – doktorantki zarządzania. 

Co mówią uczestnicy moich szkoleń?

Uczestnikami szkoleń otwartych na temat employer brandingu byli m.in. przedstawiciele firm: Auchan, Bank Millennium, Billennium, Colian, Eaton, Early Stage, Euroclear Bank, Grupa Onet, Grupa Żywiec, Infor, MB-Pneumatyka, Mondial Assistance, PEP, PKP, Provident, Volkswagen Bank, Samsung, Sapa, Sitech oraz osoby prywatne.

Powiem tak: byłam już na kilku szkoleniach stacjonarnych Kalitero. Czerpię z nich wiedzę praktyczną na temat marketingu, promocji i budowania marki pracodawcy. Warsztaty były prowadzone w kameralnej grupie, co pozwalało na otwartą dyskusję. Dobre przykłady oraz ćwiczenia by nie tylko wiedzieć jak należy robić, ale przede wszystkim spróbować samodzielnie zdobywać informacje, analizować, wyciągać wnioski. Byłam też na webinarium na temat 3 tajemnic marki pracodawcy, to zaś skłoniło mnie by zainteresować się kursem online. Wygodna forma. Teraz jestem słuchaczką kursu. I wiem, że to bardzo wygodne dla mnie. Słucham kiedy chcę i próbuję wykonać ćwiczenia. Materiał jest bardzo obszerny. Dobrze dobrane przykłady – zawsze w formie filmów wideo. Polecam i praktykom i osobom początkującym.

Grażyna Wróblewska

uczestniczka 1.edycji kursu

Z przyjemnością polecam kursy internetowe i tradycyjne opracowane i prowadzone przez Julitę Dąbrowską, założycielkę i szefową Kalitero. Julita Dąbrowska to współtwórca rynku PR i marketingu w Polsce. Ma świetne doświadczenie wyniesione z pracy w biznesie wielu światowych marek. 
W swojej firmie Kalitero zgromadziła ogromne doświadczenie, prowadząc dziesiątki projektów marketingowych i PR. Autorka dwóch świetnych książek: “Employer Branding. Marka Pracodawcy w Praktyce”  oraz “Praktyka Employer Brandingu. Rozmowy z Menedżerami” i wielu autorskich szkoleń na tematy między innymi strategii marki. W dobie rewolucji cyfrowej rozwija nowe projekty z pasją i wyznacza wysokie standardy, na czym korzysta branża Employer Branding w Polsce.

Dorota Gutkowska

Senior Executive and Internationally Recognized Leader, Former VP, Frito Lay/PepsiCo, Levi Strauss EMEA

Wyrażam uznanie dla firmy Kalitero za profesjonalną organizację i realizację szkolenia Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy czyli jak opracować strategię employer brandingową. Na pochwałę zasługuje osobiste zaangażowanie i kompetentny sposób reagowania na potrzeby uczestników przez Panią Julitę Dąbrowską. 

Agnieszka K.

HR Manager, SITECH

Kurs już mam i jestem pod wrażeniem zarówno merytoryki, jak i materiałów.

Magdalena Skórska-Sawina

HR Manager

Kurs jest bardzo merytoryczny, cenne wskazówki, dużo pomocnych skryptów do wykorzystania przy budowaniu kolejnych strategii employer brandingowych, dużo praktycznych ćwiczeń. Przejrzysty przede wszystkim, łatwy w zastosowaniu. 
Magdalena Kocikowska

uczestniczka 1. edycji kursu

Bardzo polecam kurs online „Jak opracować skuteczną strategię i plan działań employer brandingowych” Pani  Julity Dąbrowskiej. Jako coach, trener biznesu i sprzedaży często pracowałam z klientem nad uzdrowieniem sytuacji w firmie, nad poprawą komunikacji w zespole, nad zwiększeniem zaangażowania i odpowiedzialności. Coraz bardziej świadomy przedsiębiorca oczekuje działań w pełnym obszarze budowania jego wizerunku jako przedsiębiorcy i przede wszystkim pracodawcy, bowiem pracownicy są najcenniejszym kapitałem dla firmy.
Kurs pozwolił mi nie tylko uporządkować sobie plan działań, który zaczyna się od podstaw, ale dostarczył wielu narzędzi dzięki którym moja współpraca z klientem w obszarze budowania jego marki pracodawcy będzie bardziej profesjonalna, a działania mocno aktywujące i zdecydowanie skuteczniejsze.

Joanna Antonik

uczestniczka kursu

Jeżeli chodzi o Employer Branding oraz EVP, Julita jest moim zdaniem absolutnym autorytetem i najlepszym fachowcem na polskim rynku, a przy tym świetnie się z nią pracuje. Szczególnie polecam kursy i eventy organizowane przez Julitę, zawsze dostajemy maksimum treści w przystępnej formie i bardzo dobrej cenie!

Alina Gwoździewicz

założycielka , Corporate Wellness Club

Bardzo cenię sobie Twoją opinię i doświadczenie w EB, więc chciałabym skonsultować z Tobą kilka pomysłów, zanim podejmę jakieś działania.

Iwona Molenda

Marketing Manager, Valeo

Masz pytania?

W jaki sposób otrzymam dostęp do kursu?

Dokonując zakupu podajesz swój adres e-mail. Właśnie na ten adres otrzymasz login i hasło dostępu do platformy kursowej. Będzie ono ważne 6 miesięcy od daty zakupu kursu.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Po dokonaniu zakupu w systemie płatności online, w ciągu 24 godzin (dni powszechne) otrzymasz fakturę VAT. Wystarczy, że wypełnisz wszystkie pola formularza zakupu. 

Czy mogę dokonać zakupu i zapłacić przelewem bankowym?

Tak. Możesz wybrać taką opcję dokonując zakupu online. 

⇒Jeżeli w zakresie Twoich zadań jest opracowanie planu, a może nawet strategii employer brandingowej, tak by Twoja firma była cenionym i pożądanym miejscem pracy dla Ciebie, Twoich kolegów i potencjalnych pracowników, to ten kurs online jest dla Ciebie!

 

⇒Jeżeli jednak trapią Cię wątpliwości, nie wiesz jak zabrać się do tego zadania i samodzielnie opracować plan / strategię employer brandingową,
masz dużo innych obowiązków, a czas szybko płynie, nie wiesz jakie informacje są ważne i skąd je brać,
ani nie wiesz jak interpretować zebrane materiały,
to ten kurs jest właśnie dla Ciebie.

To najlepszy moment, by zacząć!