Zapraszam na mój blog.
Tu dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem na temat budowania marek. Jestem praktykiem marketerem. Mam nadzieję, że znajdziesz tu ciekawe wpisy, które pozwolą Ci szybciej i skuteczniej budować marki firm.
Najczęściej piszę o tym:
- po co firmy dbają / kształtują marki pracodawcy / marki korporacyjne?
- na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę?
- z jakim skutkiem firmy prowadzą działania employer brandingowe i jak je oceniają?
- w jakiej kolejności prowadzone są działania brandingowe i dlaczego kolejność ma znaczenie?
- jak zaplanować i przeprowadzić badania opinii wśród pracowników dotyczące satysfakcji, zaangażowania, kultury organizacji czy postrzegania atrakcyjności pracodawcy
W 2023 roku moimi przemyśleniami dzielę się z odbiorcami moich newsletterów. Pracuję też nad nowymi kursami online. A jako konsultantka biznesowa pomagam firmom przygotować i przeprowadzić badania satysfakcji, zaangażowania pracowników jak również kultury organizacji i jej wpływu na markę pracodawcy. Ponadto pomagam opracować strategię marki i strategię komunikacji marki.
Zapisz się na mój newsletter, który wysyłam 2 razy w miesiącu, bym mogła powiadomić Cię o moich nowych projektach. Poznaj mnie lepiej.
Odwiedź mój sklep z kursami online.
12 życiowych zasad
Poznaj "12 życiowych zasad" niezwykle popularną książkę napisaną przez kanadyjskiego psychologa Jordana B. Petersona w 2017 roku, która do tej pory została sprzedana w 5 milionach egzemplarzy. Znajdziesz w niej 12 wskazówek jak sobie radzić we współczesnym świecie. Kluczem jest jak zacząć od...
Szamani zarządzania
Szamani zarządzania to tytuł książki napisanej przez dwóch dziennikarzy "the Economist" i wydanej w 1996 roku. Być może zadajesz sobie pytanie dlaczego piszę o książce sprzed blisko 30 lat i do tego książce o zarządzaniu. Powód jest jeden - moim zdaniem jest ona wciąż aktualna. Jeśli...
Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach
Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach to książka, która polecam każdemu marketerowi, HR-owcowi i specjalistom employer brandingu. Łatwo zrzucić winę za niepowodzenie w biznesie, w tym na brak satysfakcjonujących rezultatów na czynniki zewnętrzne jak kryzys gospodarczy, inflację,...
Jak neuromarketing pomaga w skutecznej komunikacji pracodawcy z kandydatami?
Jak neuromarketing pomaga w skutecznej komunikacji pracodawcy z kandydatami? O tym czym jest neuromarketing dowiesz się z książki "Mózg na zakupach" A.K.Pardeepa. Wydana w języku polskim. Neuromarketing to działania marketingowe oparte na wiedzy na temat tego jak funkcjonuje ludzki mózg. Ta...
Relacje w firmie – dlaczego są tak ważne?
Relacje w firmie - dlaczego są tak ważne? Niedawno opublikowałam wyniki tegorocznej 3. edycji badania "Atrybuty Atrakcyjnego Pracodawcy", z którego jasno wynika, że wśród najważniejszych czynników decydujących o wyborze pracodawcy są relacje w firmie. Kiedy mowa o relacjach w firmie, można odnieść...
Benefity dla pracowników – co oferować?
Co to są benefity pracownicze? Benefity pracownicze to dodatkowe świadczenia oferowane przez pracodawcę, które wykraczają poza tradycyjne wynagrodzenie. Są to benefity pozapłacowe, które mają na celu zaspokojenie potrzeb pracowników oraz zwiększenie zaangażowania pracowników. Benefity...
Jak sztuczna inteligencja może pomóc w trosce o wizerunek pracodawcy?
Jak sztuczna inteligencja może pomóc w trosce o wizerunek pracodawcy? W dobie cyfrowej transformacji, sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje wiele sektorów, w tym HR i komunikację, oferując narzędzia do automatyzacji procesów, które mogą znacząco ułatwić troskę o wizerunek...
Znajdź swoje dlaczego
Znajdź swoje dlaczego czyli znajdź odpowiedź na pytanie - dlaczego coś robisz, coś co jest ważne dla Ciebie. To nawiązanie do wykładu Simone'a Sineka, twórcy tzw. złotego kręgu, czyli 3 pytań, które są ważne. Tym pierwszym pytaniem jest właśnie - dlaczego. Kiedy Sinek opowiada o pytaniu:...
Jak przekonać zarząd do działań employer brandingowych
Jak przekonać zarząd do działań employer brandingowych? Zanim zaczniesz wdrażać działania wizerunkowe, by promować swojego pracodawcę, a także działania kreujące markę pracodawcy, najpierw musisz przekonać zarząd do działań employer brandingowych. Sprawdzona metoda to: wytłumaczenie czym...
Program zmiany sposobu życia
Polecam Twojej uwadze Program zmiany sposobu życia Okładka tej książki nie zachęca, blednie wśród wielu innych książek w księgarniach, a szkoda, ponieważ to jedna z moim zdaniem lepszych książek na temat samorozwoju człowieka. Dlaczego warto siegnąć po tę książkę? Pewnie już nie raz byłaś/byleś...
Twoj psychologiczny autoportret
Polecam szczególną książkę Twój psychologiczny autoportret tym, których interesuje psychologia, samorozwój oraz kreowanie zdrowych relacji z innymi. W życiu każdego z nas jest taki moment, w którym zastanawiamy się jak pokierować swoim życiem, znaleźć odpowiedź na pytanie dlaczego coś się...
Autentyczność marki pracodawcy
Autentyczność marki pracodawcy Pewnie zadajesz sobie pytanie co sprawia, że marka Twojego pracodawcy nie wyróżnia się na rynku pracy. Czy chodzi o wybór atrybutów w propozycji EVP opisujących atrakcyjne miejsce pracy? To co jest powszechne, podkreślane przez wielu pracodawców – to cechy,...