
Zapraszam na mój blog.
Tu dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem na temat budowania marek. Jestem praktykiem marketerem. Mam nadzieję, że znajdziesz tu ciekawe wpisy, które pozwolą Ci szybciej i skuteczniej budować marki firm.
Najczęściej piszę o tym:
- po co firmy dbają / kształtują marki pracodawcy / marki korporacyjne?
- na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę?
- z jakim skutkiem firmy prowadzą działania employer brandingowe i jak je oceniają?
- w jakiej kolejności prowadzone są działania brandingowe i dlaczego kolejność ma znaczenie?
- jak zaplanować i przeprowadzić badania opinii wśród pracowników dotyczące satysfakcji, zaangażowania, kultury organizacji czy postrzegania atrakcyjności pracodawcy
W 2023 roku moimi przemyśleniami dzielę się z odbiorcami moich newsletterów. Pracuję też nad nowymi kursami online. A jako konsultantka biznesowa pomagam firmom przygotować i przeprowadzić badania satysfakcji, zaangażowania pracowników jak również kultury organizacji i jej wpływu na markę pracodawcy. Ponadto pomagam opracować strategię marki i strategię komunikacji marki.
Zapisz się na mój newsletter, który wysyłam 2 razy w miesiącu, bym mogła powiadomić Cię o moich nowych projektach. Poznaj mnie lepiej.
Odwiedź mój sklep z kursami online.
Psychologia komunikowania się dla menedżerów
Psychologia komunikowania się dla menedżerów To podręcznik napisany przez Teresę Rzepę, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego i doradcę personalnego. Zawiera ciekawe i praktyczne wskazówki jak interpretować zachowania ludzi w firmie w różnych sytuacjach. Jednocześnie wyjaśnia zjawiska...
Zabezpieczone: Materiały 10. forum Employer Branding
Strona chroniona hasłem
Aby zobaczyć chroniony post, wprowadź hasło poniżej:
Ukryci mistrzowie Employer Brandingu
Ukryci mistrzowie Employer Brandingu to tytuł 10. forum Employer Brandingu, które odbywa się 27.10.2021 online. W programie: prezentacja wyników badania "Jak benefity wpływają na poziom zaangażowania pracowników?" - Julita Dąbrowska, Marcin Łączyński 5 prelekcji pracodawców debata z udziałem...
John Doerr o metodzie OKR
John Doerr o metodzie OKR Najważniejszy jest klient zewnętrzny. Ta maksyma jest prawdziwa dla zdecydowanej większości firm w Polsce. Sprawia, że wszystkie działania wewnętrzne i zewnętrzne firm są skupione na tym, by klient był zadowolony. Punktem wyjścia jest ambitny cel, taki jak...
Storytelling w służbie employer brandingu
Storytelling w służbie employer brandingu Zastanawiasz się jak lepiej pisać o pracodawcy, jak opowiedzieć o kulturze organizacji, o wartościach firmowych czy jak przedstawić propozycję EVP (Employer/Employee Value Proposition). Chcesz dotrzeć do kandydatów, wesprzeć pracowników, ale nic nie...
Moja praca, moja pasja
Moja praca Moja pasja Sięgając po nową książkę Cala Newporta byłam przekonana, że oto kolejna pozycja o życiu z pasją. A dokładnie oto kolejny przepis, by odnieść sukces to żyć zgodnie z pasją. A tu miłe zaskoczenie. Nic podobnego. Na 220 stronach książki autor udowadnia, że ci,...
Czym jest bezpieczeństwo psychiczne?
Czym jest bezpieczeństwo psychiczne? Może znasz z autopsji lub słyszałaś podobne historie: Sytuacja 1. Jesteś na spotkaniu, na którym omawiane są bieżące projekty w dziale. Jedna osoba prosi o opinię innych, ale nikt nie chce zabrać głosu. Wszyscy podkreślają, że to ciekawa...
Po co badać zaangażowanie pracowników?
Po co badać zaangażowanie pracowników? Powodów jest kilka: Znamy firmy, które odniosły sukcesy dzięki zaangażowanym pracownikom. Przykład: Firma 3M ma w swojej ofercie różnorodne produkty, które zaprojektowali / wymyślili jej pracownicy. Podobnie jest w firmie Google,...
Drive – recenzja książki
Drive - warto przeczytać! Od lat pracodawcy zastanawiają się jak zmotywować swoich pracownikow, by byli bardziej zaangażowani w pracę na rzecz firmy. Najpopularniejszym sposobem jest metoda kar i nagród, czyli potocznie zwana metodą kija i marchewki. Autor książki Daniel Pink nazwał ten sposób...
Po co badać satysfakcję z pracy?
Po co badać satysfakcję z pracy wśród pracowników? Pracodawcy chcą wiedzieć, czy pracownicy są zadowoleni ze swojej pracy. Ma to kolosalne znaczenie przy podejmowaniu decyzji (tj. inwestycji) dotyczących warunków pracy, benefitów oferowanych w pracy, sposobów komunikacji i programów...
Jak pracodawcy wypowiadają się na temat swoich pracowników?
Jak pracodawcy wypowiadają się na temat swoich pracowników? Chcesz dowiedzieć się jak pracodawcy, którzy odnoszą sukcesy doceniają swoich pracowników? Właśnie to sprawdziłam! Na początku 2021 roku ukazała się lista firm najszybciej zwiększających swoją wartość, czyli „Diamenty...
Korporacyjni rebelianci
Korporacyjni rebelianci - moja recenzja Zacznę od cytatu: To jest boleśnie oczywiste: system, w którym nadal pracuje wielu ludzi, był stworzony dla stabilnego, powolnego i przewidywalnego świata, jaki już nie istnieje. Dzisiaj ten system chwieje się i zawodzi. Nadszedł czas, by znaleźć nową...