Photo by @ Langston on Unsplash
Employer branding od podstaw
W tym miejscu znajdziesz artykuły, które wprowadzą Cię w temat employer brandingu.
Zacznij od poznania procesu employer brandingowego, listy oczekiwanych korzyści z punktu widzenia pracodawców.
Zapoznaj się z modelem marki pracodawcy, to zbiór 4 obszarów, a n których należy skupić się.
Chronologia artykułów ma znaczenie.
Najpierw wymieniam artykuły dotyczące procesu EB, w tym audytu marki pracodawcy.
W kolejnym kroku polecam Twojej uwadze cykl artykułów na temat EVP – Employer/Employee Value Proposition.
Rekomendowane wpisy wprowadzą Cię rownież w szczegóły działań zewnętrznych, jak i wewnętrznych.
Celem działań zewnętrznych jest przede wszystkim troska o wizerunek atrakcyjnego pracodawcy oraz skuteczne działania rekrutacyjne.
Działania wewnętrzne obejmują troskę o pracowników, ich satysfakcję z pracy, zaangażowanie w pracę oraz poprawę komunikacji wewnętrznej.
Znajdziesz też wskazówki na temat mierników EB i sposobów oceny skuteczności działań EB.
Staram się aktualizować artykuły na blogu, tak by uwzględniały nowe trendy, nowe praktyczne rozwiązania.
Masz pytania – pisz!
Nazywam się Julita Dąbrowska
Dziękuję, że mnie odwiedziłaś /łeś. Odkrywam to coś, co czyni markę Twojego pracodawcy wyjątkową. Prowadzę badania ilościowe i jakościowe, by w na podstawie rzetelnych danych odkryć odpowiedź na pytanie – dlaczego warto pracować akurat w Twojej firmie. Pomagam opracować strategię employer brandingową, w tym zdefiniować tzw. EVP. Doradzam i szkolę. Poznaj moje kursy online.