fbpx

Już niedługo 15 kwietnia 2019 roku odbędzie się kolejny bezpłatny webinar. Opowiem o komunikacji wewnętrznej, a dokładnie o selektywnej komunikacji wewnętrznej, czyli prowadzonej do wybranej grupy odbiorców. 

Pewnie już to wiesz, że komunikacja masowa, do wszystkich nie jest efektywna, a przy tym sporo kosztuje. Tę prawdę doskonale znają marketerzy, którzy opracowują strategie komunikacji i podejmują decyzje jakie komunikaty będą przekazywane jakiej grupie odbiorców. Ale to tylko część prawdy. Trzeba też zadbać, by komunikacja była dwustronna. 

Dlaczego akurat ten temat webinaru?

Jest kilka argumentów za:

  • spore grono pracodawców postrzega komunikację wewnętrzną jako wąskie gardło,
  • procesy komunikacji wewnętrznej nie są priorytetem w firmie,
  • działania komunikacji wewnętrznej są prowadzone ad hoc
  • brakuje konkretnej osoby w firmie, która odpowiadałaby za komunikację wewnętrzną. 

Do tego dodajmy powszechnie znane fakty, że komunikacja wewnętrzna zmienia się ponieważ zmieniają się ludzie, otoczenie wokół nas i dostępne narzędzia. Zmieniamy nasze nawyki i mamy coraz większe oczekiwania. 

Co zrobić, by wziąć udział w webinarze? Wystarczy wypełnić formularz poniżej. System poprosi Cię o potwierdzenie Twojego adresu e-mail. 

Pamiętaj, że webinar „Selektywna komunikacja wewnętrzna – co to takiego?” odbędzie się w poniedziałek 15 kwietnia 2019 roku o 19.30. Tylko 100 miejsc. 

Poprowadzę ten webinar – chcesz dowiedzieć się więcej na mój temat – link. 

Poznaj zasady udziału w webinarze:

  1. udział w webinarze jest bezpłatny, ale wymaga rejestracji i podania niezbędnych danych. 
  2. jeśli nie będziesz mogła uczestniczyć w webinarze, nic straconego, otrzymasz informację jak obejrzeć nagranie. Będzie ono dostępne przez 72 godziny, tylko dla osób zarejestrowanych na webinar. 
  3. ostatecznie nagranie trafi do sklepu i dostęp do nagrania będzie płatny. 

Archiwum wpisów od 2011 r.

Nazywam się Julita Dąbrowska

Dziękuję, że mnie odwiedziłaś /łeś. Odkrywam to coś, co czyni markę Twojego pracodawcy wyjątkową. Prowadzę badania ilościowe i jakościowe, by w na podstawie rzetelnych danych odkryć odpowiedź na pytanie – dlaczego warto pracować akurat w Twojej firmie. Pomagam opracować strategię employer brandingową, w tym zdefiniować tzw. EVP. Doradzam i szkolę. Poznaj moje kursy online. 

Do webinaru pozostało:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

O komunikacji wewnętrznej

Polecam Twojej uwadze inny wpis na ten temat. 

Czy chodzi o komunikację wewnętrzną czy o współpracę?

W tym wpisie zadaję ważne pytanie – jaki jest cel komunikacji wewnętrznej. Zajrzyj, by dowiedzieć się więcej.