Photo by @ Langston on Unsplash

Employer branding od podstaw

W tym miejscu znajdziesz artykuły, które wprowadzą Cię w temat employer brandingu.

Zacznij od poznania procesu employer brandingowego, listy oczekiwanych korzyści z punktu widzenia pracodawców.

Zapoznaj się z modelem marki pracodawcy, to zbiór 4 obszarów, a n których należy skupić się.

Chronologia artykułów ma znaczenie.

Najpierw wymieniam artykuły dotyczące procesu EB, w tym audytu marki pracodawcy.

W kolejnym kroku polecam Twojej uwadze cykl artykułów na temat EVP – Employer/Employee Value Proposition.

Rekomendowane wpisy wprowadzą Cię rownież w szczegóły działań zewnętrznych, jak i wewnętrznych.

Celem działań zewnętrznych jest przede wszystkim troska o wizerunek atrakcyjnego pracodawcy oraz skuteczne działania rekrutacyjne.

Działania wewnętrzne obejmują troskę o pracowników, ich satysfakcję z pracy, zaangażowanie w pracę oraz poprawę komunikacji wewnętrznej.

Znajdziesz też wskazówki na temat mierników EB i sposobów oceny skuteczności działań EB. 

 

Staram się aktualizować artykuły na blogu, tak by uwzględniały nowe trendy, nowe praktyczne rozwiązania.

Masz pytania – pisz!

Program mentoringowy „Twój cel: Atrakcyjny wizerunek pracodawcy”

Trwają zapisy. Program rusza 01.09.2024 i potrwa do 30.06.2025.

Dowiedz się więcej! 

Kup pełen raport z badania „Atrybuty Atrakcyjnego Pracodawcy”

Zostań specjalistą employer brandingu i samodzielnie opracuj strategię EB! – kurs online

Nazywam się Julita Dąbrowska

Dziękuję, że mnie odwiedziłaś /łeś. Odkrywam to coś, co czyni markę Twojego pracodawcy wyjątkową. Prowadzę badania ilościowe i jakościowe, by w na podstawie rzetelnych danych odkryć odpowiedź na pytanie – dlaczego warto pracować akurat w Twojej firmie. Pomagam opracować strategię employer brandingową, w tym zdefiniować tzw. EVP. Doradzam i szkolę. Poznaj moje kursy online.