nowa książka „Praktyka employer brandingu”
Premiera drugiej książki Julity Dąbrowskiej miała miejsce 19.10.2016 – w dniu 6. Forum Employer Brandingu.
Jej tytuł „Praktyka Employer Brandingu. Rozmowy z menedżerami” zdradza, że są to przede wszystkim wywiady z menedżerami firm w Polsce – z prezesami i dyrektorami HR. Ale nie tylko.
Książka to 10 rozdziałów, każdy poświęcony innemu zagadnieniu, każdy inspirowany wywiadem z ciekawą osobą. To efekt ponad 1,5 rocznej pracy autorki.
- Oto menedżerowie, z którymi rozmawia autorka:
- Krystyną Matysiak z LINK4
- Mirosławem Kępińskim z Newnited
- Mają Chabińską-Rossakowską z DHL
- Dagmarą Głowacką z Kongsberg Automotive
- Małgorzatą Węgierek z Havas Media
- Arturem Pielakiem i Markiem Ściążko z Velvet CARE
- Andrzejem Borczykiem z Microsoft
- Ewą Zmysłowską z PwC
- Jarosławem Czają z Future Processing
- Robertem Ogórem z AMBRY
Książkę polecają:
„Jeśli szukasz jedynie teorii i koncepcji to nie tu. Ręczę natomiast, że znajdziesz praktyczne historie opowiedziane przez ciekawe, doświadczone osoby. To jak zmienia się zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy osób związanych z HR, jaki wpływ wywiera budowanie marki pracodawcy na dzisiejszych pracodawców i jakie wnioski z tych zmagań wyciągają jest inspirujące i budujące.” – Rafał Tyburcy, Dyrektor ds. Zarządzania Personelem w Grupie ABC Data
„To lektura ciekawa z racji bogatego materiału źródłowego dotyczącego roli menedżerów w kształtowaniu kultury i wizerunku organizacji. Wśród wielu czysto teoretycznych opracowań na polskim rynku, zdecydowanie wyróżnia ją zainteresowanie prawdziwymi organizacjami i wyzwaniami z jakimi mierzą się pracujący w nich liderzy. Mogę polecić tę publikację każdemu, kto wiedzę o modelach i procesach zarządzania chciałby uzupełnić o rzetelne dane empiryczne dotyczące tego jak faktycznie przebiegają te procesy w dynamicznym środowisku biznesowym.” – Marcin Łączyński, Wiceprezes zarządu firmy TMresearch
„To lektura obowiązkowa dla wszystkich liderów organizacji. Autorka doskonale uchwyciła podstawową zasadę, która jest jednocześnie warunkiem koniecznym aby odnieść sukces employer brandingowy – marka pracodawcy musi być spójna z marką korporacyjną. Imperatywem zatem jest, aby działania w tym obszarze były spójne z innymi procesami i działania w organizacje. A to lider firmy ma na nie największy wpływ, dlatego też rozmowy z prezesami to zdecydowanie najlepszy sposób, by pokazać najlepsze praktyki budowania marki pracodawcy.” – Joanna Ciszewska, CEO firmy Stratea Consulting
Książkę można kupić online w sklepie kalitero.pl
Wybrane recenzje:
- HR First Magazine
- Personel Plus – wydanie 10/2016
- epr.pl
- kariera.pl
- publicrelations.pl
- Personel i Zarządzanie – wydanie 3/2017
- wyzwaniahr.pl
Kup książkę!
Możesz kupić online książkę „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami”.
Dowiedz się więcej.