Nowość kurs online na temat employer brandingu
10 stycznia 2018 rozpoczął się kurs online „Jak opracować strategię i plan działań employer brandingowych”
Wraz z początkiem roku przygotowałam nową ofertę szkoleniową Kalitero. Kurs online na temat employer brandingu, który pokazuje jakie są etapy budowania strategii marki pracodawcy. Został opracowany z myślą o tych osobach, które chcą samodzielnie opracować strategię employer brandingową, a następnie wdrożyć ustalony plan działań.
Zmiana warunków na rynku pracy sprawia, że coraz więcej firm chce uporządkować kwestie związane z budowaniem trwałych i obopólnie korzystnych relacji między pracodawcą a pracownikami. Efektem ma być kształtowanie marki pracodawcy, która pomoże wyróżnić firmę na rynku pracy, a jednocześnie zbudować zgrany zespół pracowników. Wiele osób zadaje sobie pytanie jak przebiega proces brandingowy, co brać pod uwagę, co można zmienić, co wpływa na co i ile czasu potrzeba, by wprowadzić zmiany w życie. Odpowiedzi na te pytania znajdą uczestnicy kursu online na temat employer brandingu podczas studiowania materiałów.
Skąd pomysł na kurs online? Z obserwacji jak zmieniają się nasze nawyki. Z jednej strony wciąż powinniśmy uzupełniać naszą wiedzę, poznawać dobre praktyki, z drugiej strony praca w elastycznych godzinach na rzecz różnych klientów utrudnia planowanie. Idealnym rozwiązaniem jest nauka wtedy, kiedy sama zdecyduję ile mam na to czasu. Ten warunek spełnia nauka online. W sieci jest wiele interesujących materiałów – w formie blogów jak i filmów wideo.
Materiał dydaktyczny jest bardzo bogaty, ale opracowany w przystępny sposób. Kurs obejmuje 3 moduły. Razem 23 lekcje i materiały dodatkowe: wstęp, podsumowania i bonusy. Każda lekcja obejmuje wprowadzenie do tematu w formie wideo prezentacji, ćwiczenia do samodzielnego wykonania, opis case study. Do tego szablony, które pomagają uporządkować wiedzę.
Kurs został opracowany z myślą o zabieganych, ale i wymagających klientach, którzy chcą samodzielnie opracować strategię employer brandingową dla swojej firmy lub zweryfikować czy aktualna strategia faktycznie sprawi, że Twoja firma będzie wyróżniała się na konkurencyjnym rynku pracy. To trudne zadanie, a o powodzeniu decyduje wiele czynników. Im więcej wiesz, tym lepiej osądzisz jak wygląda sytuacja.
Brandingiem zajmuję się już ponad 2 dekady i od początku mojej pracy w tym zakresie zadaję sobie zawsze dwa pytanie: co wyróżnia markę oraz dlaczego akurat to coś. Kurs employer brandingowy również w centrum uwagi stawia te pytania. W tym miejscu chętnie powołam się na Ph. Kotlera – guru marketingu, czy D. Ogilvy’ego – guru reklamy, którzy choć swoje poradniki napisali ponad 30 lat temu, to do dziś są aktualne, ponieważ zawsze stawiają dobre pytania. Polecam waszej uwadze i pewnie napiszę o nich wkrótce, ale już w nowym poście.
Kurs online na temat employer brandingu to przyjazna forma nauki, umożliwia naukę we własnym tempie. Opiera się na materiałach audiowizualnych. A niezwykle praktycznym narzędziem są szablony do wykorzystania w codziennej pracy. Jeśli pojawią się pytania, zawsze można skontaktować się z trenerem.
Ważnym bonusem są również wybrane artykuły. W swoim życiu napisałam ich sporo, ponad 50. Te z ostatnich lat na temat employer brandingu są dołączone do kursu, właśnie jako bonusy.