26 lutego 2016 roku w ramach Digital University debatowano na temat kobiet w nowych technologiach. Swoimi opiniami dzieliły się kobiety-prelegentki zaproszone przez organizatora FSCD. Poruszono kilka ważnych aspektów m.in. zachęcanie kobiet (najpierw dziewczynek) do studiowania matematyki, postrzeganie społeczne kobiet inżynierów, wsparcie społeczne dla kobiet na najwyższych stanowiskach oraz dress code.
Program mentoringowy „Twój cel: Atrakcyjny wizerunek pracodawcy”
Kup pełen raport z badania „Atrybuty Atrakcyjnego Pracodawcy”
Nadchodzące szkolenia online:
Ostatnie wpisy
Polecam
- Nowy model marki pracodawcy
- Employer branding od podstaw – podsumowanie
- Praktyczna wiedza na temat kultury organizacji
- Jak opracować EVP, by wyróżnić pracodawcę?
- EVP – jak przygotować rzetelną ofertę pracodawcy
- Lista ciekawych książek dla specjalisty ds. employer brandingu
- Ciekawe kampanie employer brandingowe
- Skąd specjalista employer brandingu powinien czerpać wiedzę?