Program mentoringowy „Twój cel: Atrakcyjny wizerunek pracodawcy”

Trwają zapisy. Program rusza 01.09.2024 i potrwa do 30.06.2025.

Dowiedz się więcej! 

Kup pełen raport z badania „Atrybuty Atrakcyjnego Pracodawcy”

Zostań specjalistą employer brandingu i samodzielnie opracuj strategię EB! – kurs online

Jak neuromarketing pomaga w skutecznej komunikacji pracodawcy z kandydatami?

O tym czym jest neuromarketing dowiesz się z książki „Mózg na zakupach” A.K.Pardeepa. Wydana w języku polskim.

Neuromarketing to działania marketingowe oparte na wiedzy na temat tego jak funkcjonuje ludzki mózg. 

Ta wiedza z pewnością zainteresuje marketerów, ale powinna być rownież interesującą dla HR-owców i specjalistów employer brandingu. 

Czego dowiesz się z tej książki. Wiele cennych informacji, na początek:

  • jak można badać ludzki mózg – są 3 sprawdzone metody badania, każdy sposób dostarcza innych danych do analizy;
  • jak zbudowany jest ludzki mózg i dlaczego nie zmienił się od ponad 100 tys. lat – dlaczego nasze reakcje przypominają te z czasów jaskiniowców.

W pierwszej części książki dowiesz się również, że można mówić o mózgu kobiecym i męskim. Prawdą jest, ze inne informacje są interesujące dla kobiet, a inne dla mężczyzn. 

Ponadto inne informacje ciekawią matki, a inne kobiety nie będące matkami. 

Oraz, że warto inaczej formułować komunikaty do osób poniżej 30. roku zycia i powyżej 60. roku życia. 

W książce znajdziesz bardzo wiele przykładów. 

 

Jakie sygnały przetwarza ludzki mózg? 

Jest ich wiele. Chodzi o słowa, znaki graficzne, kolory, gesty, zachowania, ton głosu, zapachy, różnorodne dźwięki czyli wszystko co odbieramy za pomocą 5 zmysłów. 

Potem je przetwarzamy. W zależności od tego jak szybko mamy podjąć decyzję jako kobiety i mężczyżni inaczej je procesujemy. 

Choć uważamy, ze wiele zmienia się we współczesnym świecie – ewoluuje nasza kultura, poczucie tożsamości osobistej, zmieniamy relacje spłeczne i kanony wychowania to jednak nasz mózg ludzki funkcjonuje tak jak było to 100 tysięcy lat temu. Czasami stwarza to sporo problemów. 

Dlatego wiedza z tej książki powinna być obowiązkową lekturą dla wszystkich osób zajmujących się komunikacją biznesową. By nie tylko mieć dobre intencje, ale także by z dużym prawdopodobieństwem przewidzieć co z daną informacją zrobi odbiorca. 

W drugiej części książki poznasz wskazówki jak korzystać ze współczesnych mediów: social mediów, filmów czy reklam i opisów na opakowaniach. 

 

Polecam tę książkę. Chcesz ją kupić online: wejdź na TEN link (to link afiliacyjny). 

Posłuchaj też krótkiej recenzji wideo: