Czy pracodawcy powinni dba o dobrostan pracowników?

Oto kolejny odcinek mojego podcastu.  Z Aliną Gwoździewicz, założycielką Corporate Wellness Club rozmawiam na temat – czy pracodawcy powinni dbać o swoich pracowników.

  • Jak powinni dbać?
  • Czym jest Corporate Wellness?
  • Dlaczego w ogóle o tym mówimy?
  • Jak zmieniliśmy się, my jako Polacy, w ciągu ostatnich lat?
  • Jakie korzyści odnosi pracodawca, a jakie pracownik?
  • Jak zmierzyć zwrot z tej inwestycji?

Czy znasz firmy, które realizują programy corporate welllness – podziel się w komentarzu.

W moich podcastach prezentuję dobre praktyki w employer brandingu, nie zawsze oczywiste. Wiem, że wszystko ma znaczenie – każdy człowiek, każde działanie.

Julita Dąbrowska

Julita Dąbrowska

Autorka bloga, na co dzień pomaga firmom budować marki korporacyjne i marki pracodawców (współpraca ad hoc oraz współpraca projektowa). Punktem wyjścia jest odkrycie czym dana organizacja wyróżnia się od innych. W tym celu prowadzi badania jakościowe i ilościowe, przeprowadza diagnozę organizacji na podstawie już pozyskanych informacji i raportów, pomaga w opracowywaniu i weryfikacji strategii marki i strategii komunikacji marki. Szkoli dzieląc się swoją wiedzą na blogu, na łamach książek i e-booków, w trakcie szkoleń stacjonarnych i online, 

Program mentoringowy „Twój cel: Atrakcyjny wizerunek pracodawcy”

Trwają zapisy. Program rusza 01.09.2024 i potrwa do 30.06.2025.

Dowiedz się więcej! 

Kup pełen raport z badania „Atrybuty Atrakcyjnego Pracodawcy”

Zostań specjalistą employer brandingu i samodzielnie opracuj strategię EB! – kurs online