Rozmawiam z Małgorzatą Sawicką, ekspertką PR w firmie Koprowicz PR.

Zastanawiamy się czy CEO buduje markę pracodawcy?

Czy CEO (lider) jest tego świadom, że ma wpływ na budowanie i wzmacnianie marki pracodawcy, a może jest wąskim gardłem tego procesu? Czy budując swoją markę osobistą lider kształtuje jednocześnie markę pracodawcy? Jak zmieniali się liderzy w ciągu ostatnich kilku lat?

Niedawno opublikowałam wyniki mojego badania jakościowego kultury organizacyjnej. Jednym z zaprezentowanych wniosków jest nowy model marki pracodawcy, z którego wynika, że inspirujący lider faktycznie buduje i wzmacnia markę pracodawcy. Jak to robi? Poprzez podejmowanie decyzji zgodnie z wizją i wartościami firmy, poprzez wyjaśnianie swoich decyzji pracownikom. 

Nie wszystkie zachowania lidera są właściwe, każdy ma prawo do popełniania błędów. Liczy sie potem to jak się zachowa, czy przeprosi, wyjaśni czy też zamilknie. 

Aby sprawdzić ten model, rozmawiam z ekspertami, którzy kształtują markę osobistą liderów – jak moja rozmówczyni Małgorzata Sawicka. Tym samym otwieram nowy cykl – podcastów. A jaka jest Twoja opinia?