fbpx

Rozmawiam z Małgorzatą Sawicką, ekspertką PR w firmie Koprowicz PR. Zastanawiamy się czy CEO buduje markę pracodawcy?

Czy CEO (lider) jest tego świadom, że ma wpływ na budowanie i wzmacnianie marki pracodawcy, a może jest wąskim gardłem tego procesu? Czy budując swoją markę osobistą lider kształtuje jednocześnie markę pracodawcy? Jak zmieniali się liderzy w ciągu ostatnich kilku lat?

Niedawno opublikowałam wyniki mojego badania jakościowego kultury organizacyjnej. Jednym z zaprezentowanych wniosków jest nowy model marki pracodawcy, z którego wynika, że inspirujący lider faktycznie buduje i wzmacnia markę pracodawcy. 

Aby sprawdzić ten model, rozmawiam z ekspertami, którzy kształtują markę osobistą liderów – jak moja rozmówczyni Małgorzata Sawicka. Tym samym otwieram nowy cykl – podcastów. A jaka jest Twoja opinia? 

Julita Dąbrowska

Julita Dąbrowska

Autorka bloga, na co dzień pomaga firmom budować marki korporacyjne i marki pracodawców (współpraca ad hoc oraz współpraca projektowa). Punktem wyjścia jest odkrycie czym dana organizacja wyróżnia się od innych. W tym celu prowadzi badania jakościowe i ilościowe, przeprowadza diagnozę organizacji na podstawie już pozyskanych informacji i raportów, pomaga w opracowywaniu i weryfikacji strategii marki i strategii komunikacji marki. Szkoli dzieląc się swoją wiedzą na blogu, na łamach książek i e-booków, w trakcie szkoleń stacjonarnych i online, 

Archiwum wpisów od 2011 r.

Może zainteresuje Cie również: 

CEO jako influencer