EBI przedstawia raport globalny

Employer Brand International przedstawił w ostatnim tygodniu wyniki badania przeprowadzonego w okresie od 17.04.2012 do 06.07.2012 wśród 1924 respondentów reprezentujących 16 regionów/krajów świata, w tym również z Polski. Cały raport można kupić na stronie EBI.

Respondenci ustalili ranking EVP czyli Employer Brand Proposition, co tak naprawdę liczy się w opinii pracowników.

Obejmuje on 9 atrybutów. Oto pełna lista:

  • interesująca praca,
  • ścieżka kariery,
  • wynagrodzenie,
  • zgodność z osobistymi wartościami pracownika,
  • możliwość własnego rozwoju wraz ze wzrostem firmy,
  • miłe środowisko pracy,
  • etyka i integracja,
  • empowerment i
  • elastyczność pracy.

Od czasu publikacji raportu w 2012 roku niewiele się zmieniło. Inne badania jak Randstad czy Antal potwierdzają te ustalenia. Nadal liczą się zarówno atrybuty miękkie jak miłe środowisko pracy, jak i twarde jak wynagrodzenie, ścieżka kariery.

Aktualne raport na temat HR, EB publikuję w sekcji:

Raporty na temat rynku pracy – 2017-2021

Program mentoringowy „Twój cel: Atrakcyjny wizerunek pracodawcy”

Trwają zapisy. Program rusza 01.09.2024 i potrwa do 30.06.2025.

Dowiedz się więcej! 

Kup pełen raport z badania „Atrybuty Atrakcyjnego Pracodawcy”

Zostań specjalistą employer brandingu i samodzielnie opracuj strategię EB! – kurs online