Już 19 listopada 2014 roku nakładem wydawnictwa Słowa i Myśli ukazała się moja książka
„Employer Branding. Marka pracodawcy w praktyce”.
Na łamach książki dzielę się swoimi przemyśleniami na temat employer brandingu.
W pierwszej części opisuję czynniki, które wpłynęły na wzrost zainteresowania budowaniem marki pracodawcy. W drugiej czytelnik znajdzie praktyczne wskazówki jak opracować strategię employer brandingową, stosując autorski model MASTER.
Ta książka powinna zainteresować przede wszystkim menedżerów, którzy zarządzają zespołami w organizacjach oraz osoby, które inicjują i realizują różnorodne kampanie employer brandingowe w Polsce. Napisana w oparciu o źródła polskie i angielskojęzyczne, naukowe i popularnonaukowe jest cennym wkładem w praktykę i naukę employer brandingu w Polsce. Porządkuje informacje na temat budowania marki pracodawcy i wskazuje na nowe obszary godne zainteresowania.
Spis treści:
Część 1: Od czego zalezy budowanie marki pracodawcy i dlaczego warto to robić?
1. Wzrost zainteresowania marką firmy oraz marką pracodawcy w ciągu ostatnich 20 lat
2. Historia employer brandingu
3. Polska – oczekiwania firm w stosunku do pracowników
Część 2: Jak budować markę pracodawcy?
4. Dwa podejścia do budowania marki pracodawcy
5. Proces opracowywania strategii employer brandingowej
6. Typy kampanii employer brandingowych i ich ocena
7. Kwalifikacje osób odpowiedzialnych za działania employer brandingowe
Przykłady z praktyki:
- Zachować zdrowy rozsądek
- Odwaga to jedna z naszych czterech wartości