10 pytań, które warto sobie zadać przed rozpoczęciem działań employer brandingowych
Już 22.10.2014 w trakcie VII Konferencji „Rozwiązania HR” będziecie mogli Państwo podyskutować na temat budowania marki pracodawcy. Marka pracodawcy to dla wielu firm sposób na zbudowanie trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku, poprzez pozyskanie i utrzymanie właściwych pracowników w firmie. Aby był skuteczny musi nierozerwalnie łączyć się z codzienną działalnością biznesową organizacji, a punktem wyjścia powinny być jasno określone cele biznesowe, misja oraz wartości firmowe. Za proces employer brandingowy w firmie odpowiada szerokie grono osób: nie tylko kadra zarządzająca, ale również menedżerowie i pracownicy.
W trakcie wykładu wskażemy na jakie praktyczne aspekty należy zwrócić szczególną uwagę:
– co trzeba wiedzieć o organizacji, by opracować strategię employer brandingową,
– co może być wąskim gardłem,
– czy wiedza o interesariuszach (pracownikach) jest rzetelna i czy pozwala uniknąć pułapek komunikacyjnych w kontaktach z przedstawicielami różnych pokoleń,
– jak zweryfikować, czy podejmowane działania rzeczywiście budują markę pracodawcy,
– oraz jak oceniać efekty i rezultaty działań, które cele są realne.
A wszystkie informacje zostaną uporządkowane w formie kluczowych 10 pytań, a odpowiedzi na nie rzeczywiście pomogą w budowaniu marki pracodawcy.