Znamy już wyniki konkursu EB Kreator organizowanego przez GoldenLine. Do trzeciej edycji zgłosiło się aż 100 firm, wysyłając rekordową liczbę ponad 160 zgłoszeń. Jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców, zwycięzcami zostali zaś Lidl Polska, Merixstudio, Stanley Black & Decker, IKEA Retail, Polpharma, Future Processing, Apptension i Avon Cosmetics Polska oraz Aterima Med. Gospodarzem Gali był Zbigniew Chajzer, a uroczystość zgromadziła prawie 200 osób.
Najlepsza kampania employer branding
Nominowani: DaftCode, Accenture, mBank, Kontakt.io
Nagrodzony: Lidl Polska, za akcję „Lidl zaczyna się od ludzi”. Jury doceniło akcentowaną w kampanii transparentność pensji oferowanej obecnym i potencjalnym pracownikom.
Najlepsza zakładka kariera
Nominowani: Volanto, ITMAGINATION, Terra Group, Grupa Tense, Apptension, Sokołów
Nagrodzony: Merixstudio, która w czytelny sposób prezentuje kandydatom najpotrzebniejsze informacje, również w wersji mobilnej.
Najlepsze ogłoszenie rekrutacyjne
Nominowani: Arche Consulting, Volanto, Merixstudio, Promedica 24, Neonet, Apptension.
Nagrodzony: Stanley Black & Decker.
Najlepsza kampania w social media
Nominowani: Grupa PZU, Deloitte, GP People
Nagrodzony: IKEA Retail, która na Facebooku stworzyła kampanię opartą na mini serii video-postów.
Najlepsza akcja rekrutacyjna
Nominowani: FORTUM Sprzedaż, Orbis, Future Processing, McDonald’s Polska, Robert Bosch
Nagrodzony: Polpharma, doceniona za kompleksową organizację pierwszego w Polsce rocznego programu stażowego, skierowanego do studentów i absolwentów biotechnologii i nauk pokrewnych.
Najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne
Nominowani: Orbis, Aterima Med, Aviva.
Nagrodzony: Future Processing „Better Future – Medical Imaging Project”
Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding
Nominowani: EPAM Polska, Grupa PZU, PKO Bank Polski, Apptension, Avon Cosmetics Polska, Orange Polska, IKEA Retail.
Nagrodzony: dwie równorzędne nagrody dla Apptension i Avon Cosmetics Polska
Nagroda Jury
Jury przyznało specjalne wyróżnienie firmie Aterima Med za organizację akcji “Jeszcze bardziej zaopiekowani”, a tym samym za dobre działanie nie tylko na rzecz swojej marki pracodawcy, ale także rynku agencji zatrudnienia, którego firma jest przedstawicielem.