fbpx

Webinar "Jak opracować EVP, by faktycznie wyróżnić pracodawcę?"

webinar prowadzi Julita Dąbrowska

Jak opracowac EVP? 

Ten webinar to solidna dawka wiedzy. Odbył się 27 czerwca 2018 r. W ciągu 3 kolejnych dni obejrzało go ponad 140 osób.

Trwa 90 minut i wyjaśnia kluczowe zagadnienia związane z opracowaniem propozycji wartości EVP:

  1. Po co tworzy się EVP (Employer/Employee Value Proposition)?
  2. Jakie elementy tworzą EVP? Jakie atrybuty?
  3. Skąd czerpać informacje na temat wyróżniających firmę atrybutów?
  4. Jak promować EVP wśród kandydatów i pracowników?

Od 01.07.2018 dostęp jest już płatny.

EVP to tzw. propozycja wartości, lista atrybutów wyróżniających firmę i odpowiadających na pytanie – dlaczego warto pracować akurat w tej konkretnej firmie.

EVP, jako Employer Value Proposistion tworzy się kiedy pracodawca chce stworzyć markę pracodawcy. Wykorzystuje się do tego celu narzędzia marketingowe, by przyciągnąć właściwych kandydatów i zatrzymać właściwych pracowników.

EVP, jako Employee Value Proposition tworzy się by wyróżnić tzw. markę pracodawcy z wyboru. Głównym narzędziem jest kontrakt psychologiczny.

Niektórzy pracodawcy, jak Intel, mówią o EVP jako o Employment Value Proposition, propozycji wartości danego miejsca zatrudnienia.

Czy wybór podejścia ma znaczenie? Jak najbardziej. Korzysta się albo z narzędzi marketingowych, albo psychologicznych. Właśnie o tym opowiadam podczas webinaru.

Kup 30-dniowy dostęp do zapisu webinaru. Wystarczy kliknąć na czerwony przycisk, a zostaniesz przekierowana do systemu płatności online. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz login i kod dostępu do strony, na której umieszczony jest zapis webinaru.