fbpx

Julita Dąbrowska zaprasza na 2-dniowe warsztaty

Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy?

czyli jak opracować strategię employer brandingową, w tym propozycję wartości EVP.

Warsztaty w grupie do 10 osób,
w centrum Warszawy.

26-27 września 2019

tylko 1.390 zł netto + VAT / osoby

Jaki jest cel warsztatów?

Celem warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy jak zdobyć informacje o mocnych i słabych stronach organizacji, jak interpretować dostępne informacje z raportów, rozmów i obserwacji, jakie pytania należy sobie zadać, aby określić co faktycznie wyróżnia firmę spośród innych pracodawców.

Jaka jest formuła warsztatów?

Pracujemy w malej grupie, do 12 osób. Poznajemy krok po kroku narzędzia i od razu je testujemy rozwiązując studium przypadku. A więc otrzymujesz gotowe szablony do natychmiastowego zastosowania.

Chcesz uzupełnić swoją wiedzę, a może tylko upewnić się?

W Twojej firmie odpowiadasz za działania employer brandingowe, a może za rekrutację, komunikację wewnętrzną i chcesz nauczyć się samodzielnie opracowywać strategię i plan działań budujących markę i wizerunek pracodawcy, a także chcesz opracować propozycję wartości EVP, by wyróżnić pracodawcę na rynku pracy. Teraz możesz to uczynić, pokażę Ci krok po kroku co brać pod uwagę, a gotowe szablony uporządkują zdobyte informacje i pomogą wyciągać wnioski.

W trakcie 2-dniowych warsztatów nauczę Cię jak samodzielnie opracować strategię i plan działań employer brandingowych, określić propozycję wartości EVP, dzięki temu znacząco skrócisz czas na to zadanie oraz dowiesz się jak faktycznie wyróżnić pracodawcę na rynku pracy budując markę i wizerunek Twojego pracodawcy.

h

Praktyczna wiedza

Warsztat oparty jest na wieloletnim udokumentowanym doświadczeniu trenera.

Gotowe szablony

Ćwiczenia, w których wykorzystuje się gotowe do użycia praktyczne szablony.

Przyjazna formuła zajęć

Praca w małej grupie umożliwiającej wymianę opinii.

Program 2-dniowych warsztatów obejmuje:

  • Jak dobrze znasz swoją firmę czyli na czym polega diagnoza organizacji, jakie są źródła wiedzy o firmie?
  • Jak wyciągać wnioski z posiadanych danych? Jakie informacje o firmie są kluczowe?
  • Jakie są oczekiwania pracowników i kandydatów, a jakie są oczekiwania pracodawcy?
  • Jakie są wąskie gardła organizacji, które mogą zniwelować podejmowane działania employer brandingowe?
  • Czy wybrane cele działań employer brandingowych są właściwe? Czy są realne?
  • Jak przekonać zarząd, by uzyskać aprobatę i wsparcie działań employer brandingowych?
  • Jak wyróżnić firmę na rynku pracy? Co można obiecać pracownikom i kandydatom?
  • Jak optymalnie wykorzystać posiadane zasoby firmy, by budować markę pracodawcy na zewnątrz i od wewnątrz firmy?
  • Co będzie najtrudniejszym zadaniem employer brandingowym?
  • Jak firma oceni, że osiągnęła sukces i działania employer brandingowe przyniosły oczekiwane rezultaty?

Warsztat przeznaczony jest dla:

  • osób, które odpowiadają za działania employer brandingowe,
  • osób, które koordynują komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w firmie,
  • osób, które rekrutują,
  • osób, które publikują informacje na profilach pracodawców w mediach społecznościowych,
  • osób, które pracują w działach HR, PR.

Jestem praktykiem-strategiem. Mam ponad 25-letnie doświadczenie w marketingu, Public Relations i zarządzaniu zdobyte zarówno podczas pracy w największych miedzynarodowych korporacjach, jak i podczas pracy niezależnego konsultanta.  Pomagam na co dzień innym budować ich marki produktów i firm, czyli odkryć to coś, co sprawia, że ich marka jest niepowtarzalna i wyjątkowa. 

Od 2001 roku szkolę, prowadzę warsztaty, kursy i jestem gościem konferencji. Employer brandingiem zajmuję się od 2011 roku, od tego też roku organizuję coroczne Forum Employer Branding. Jestem też autorką dwóch bestsellerów, książek na temat employer brandingu, pierwsza ukazała się w 2014 roku, druga 2 lata później. W 2018 roku opublikowałam ebooka „Jak opracować propozycję wartości EVP, by wyróżnić pracodawcę na rynku pracy?” Skupiam się na diagnozowaniu organizacji i nakreślaniu strategii employer brandingowej, by w ten sposób kształtować faktyczną przewagę pracodawcy na rynku pracy. Swoją wiedzą dzielę się na warsztatach, webinarach, w książkach i na blogach.

Co mówią uczestnicy moich szkoleń?

Uczestnikami szkoleń otwartych na temat employer brandingu byli m.in. przedstawiciele firm: Auchan, Bank Millennium, Billennium, Colian, Eaton, Early Stage, Euroclear Bank, Grupa Onet, Grupa Żywiec, Infor, MB-Pneumatyka, Mondial Assistance, PEP, PKP, Provident, Volkswagen Bank, Samsung, Sapa, Sitech oraz osoby prywatne.

w cenie 1.390 zł netto plus 23% vat Tak, zapisuję się na 2-dniowe warsztaty!

A może chcesz zadać mi pytanie?

W jaki sposób mogę zapisać się na 2-dniowy warsztat?

Kliknij w odpowiedni przycisk, zostaniesz przekierowana/ny do strony sklepu, tam wypełnij formularz zgłoszeniowy. Postępuj z godnie ze wskazówkami. 

Co obejmuje cena?

Cena obejmuje udział w 2-dniowych warsztatach, materiały szkoleniowe w tym skrypt, biznes lunch. Masz też prawo skonsultować swoją propozycję EVP wypracowaną w trakcie warsztatów z trenerem – zrób to w ciągu 30 dni od zakończenia warsztatów – telefonicznie (30 minut) lub e-mailowo.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Dokonując zakupu online w sklepie wypełniasz formularz zgłoszeniowy i przekazujesz mi dane niezbędne do wystawienia faktury vat.  Jako płatnik VAT rejestruję każdą transakcję wystawiając fakturę vat.

Czy otrzymam dyplom ukończenia warsztatów?

Tak, wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymują dyplom uczestnictwa w warsztatach „Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy, jak opracować propozycję wartości EVP?

Czy mogę zapłacić przelewem bankowym?

Tak. Jedną z metod płatności w sklepie jest płatność przelewem bankowym. 

Masz pytania?

Wejdź na stronę KONTAKT i wypełnij formularz. Postaram się odpowiedzieć na pytanie w możliwie najkrótszym czasie.