Julita Dąbrowska zaprasza na 2-dniowe warsztaty

Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy?

czyli jak opracować strategię employer brandingową, w tym propozycję wartości EVP.

Warsztaty online w grupie do 8 osób,
2 spotkania każde po 8 godzin,

15-16 grudnia 2022

1.590 zł brutto / osoby

Jaki jest cel warsztatów?

Celem warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy, by każdy z uczestników szkolenia potrafił samodzielnie opracować strategię employer brandingową, w tym propozycję EVP (Employer/Employee Value Proposition) oraz następnie zadbał o komunikację zewnętrzną i wewnętrzną.

Dzięki temu zdobędziesz informacje o mocnych i słabych stronach organizacji, dowiesz się jak interpretować dostępne informacje z raportów, rozmów i obserwacji, jakie pytania należy sobie zadać, aby określić co faktycznie wyróżnia firmę spośród innych pracodawców.

Jaka jest formuła warsztatów?

Pracujemy online w malej grupie, do 8 osób. Spotykamy się na platformie TEAMS lub LiveWebinar (otrzymasz ode mnie link do spotkania i już)

Pracujemy nad rozwiązaniem case study. Poznajemy krok po kroku narzędzia i od razu je testujemy na ćwiczeniach. A Ty otrzymujesz gotowe szablony do natychmiastowego zastosowania.

Czy faktycznie nauczę się samodzielnie opracować strategię employer brandingową?

Pokażę Ci krok po kroku co brać pod uwagę, a gotowe szablony uporządkują zdobyte informacje i pomogą wyciągać wnioski. Ponadto możesz skonsultować ze mną (online) swoją strategię EB – o ile zrobisz to w ciągu miesiąca od zakończenia warsztatów.

W trakcie 2-dniowych warsztatów nauczę Cię jak samodzielnie opracować strategię i plan działań employer brandingowych, określić propozycję wartości EVP, dzięki temu znacząco skrócisz czas na to zadanie oraz dowiesz się jak faktycznie wyróżnić pracodawcę na rynku pracy budując markę i wizerunek Twojego pracodawcy.

h

Praktyczna wiedza

Warsztat oparty jest na wieloletnim udokumentowanym doświadczeniu trenera.

Gotowe szablony

Dostajesz gotowe do użycia szablony, a ponad 80 proc. czasu warsztatów to ćwiczenia. 

Przyjazna formuła zajęć

Praca w małej grupie umożliwia wymianę opinii oraz skonsultowanie strategii EB, nad którą pracujesz. 

Indywidualne konsultacje

W pakiecie 30-minutowe indywidualne konsultacje online.

Certyfikat ukończenia szkolenia

Dostajesz certyfikat ukończenia szkolenia.

Omawianie case studies

Rozwiązujesz case study – poznajesz problemy i ich rozwiązania. 

Program 2-dniowych warsztatów obejmuje:

  • Jak przygotować audyt marki pracodawcy? – ćwiczenia  
    • na czym polega audyt marki pracodawcy oraz  jakie są źródła wiedzy o firmie?
    • jak wyciągać wnioski z posiadanych danych tj. analiza desk research, wywiady z top menedżerami, wywiady z pracownikami? Jakie informacje o firmie są kluczowe?
    • jakie są oczekiwania pracowników i kandydatów, a jakie są oczekiwania pracodawcy?
    • jakie są mocne strony pracodawcy, na czym warto budować markę i wizerunek pracodawcy?
  •  Kogo szukamy czyli tworzymy persony pracowników i kandydatów – ćwiczenia 
    • kim jest kandydat, który najlepiej dopasuje się do kultury organizacji 
    • gdzie możemy znaleźć preferowanego kandydata czyli jakie wybrać kanały dotarcia z komunikatami na temat pracodawcy 
  •  W jaki sposób promują się konkurenci? 
    • na co zwracają uwagę w swojej komunikacji konkurenci – analiza treści, wydźwięku i kanałów komunikacji 
    • czym wyróżniają się konkurenci czyli analiza komunikacji konkurencji 
  • Jak definiujemy cele działań employer brandingowych?
    • poznasz 2 sprawdzone sposoby na wybór i doprecyzowanie celów działań employer brandingowych
  • Czym jest EVP – Employer/Employee Value Proposition i jak ją opracować dla Twojej organizacji?  
    • poznasz 6 rodzajów propozycji EVP
    • opracujemy rzetelną propozycję EVP, która faktycznie wyróżnia firmę na rynku pracy
  • Zadbaj o komunikację zewnętrzną i wewnętrzną
    • Jak przekonać zarząd, by uzyskać aprobatę i wsparcie działań employer brandingowych?
    • Jak budować markę i wizerunek pracodawcy, opowiedzieć o firmie wykorzystując media społecznościowe?
    • Jak angażować pracowników w działania employer brandingowe, w tym działania edukacyjne, prozdrowotne, CSR-owe
    • poznasz listę 20 sprawdzonych praktyk komunikacyjnych do wdrożenia nawet jeśli masz zerowy budżet na działania 

Warsztat przeznaczony jest dla:

  • osób, które odpowiadają za działania employer brandingowe,
  • osób, które koordynują komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w firmie,
  • osób, które rekrutują,
  • osób, które publikują informacje na profilach pracodawców w mediach społecznościowych,
  • osób, które pracują w działach HR, PR.
julita dąbrowska

Jestem praktykiem-strategiem. Mam ponad 25-letnie doświadczenie w marketingu, Public Relations i zarządzaniu zdobyte zarówno podczas pracy w największych miedzynarodowych korporacjach, jak i podczas pracy niezależnego konsultanta.  Pomagam na co dzień innym budować ich marki produktów i firm, czyli odkryć to coś, co sprawia, że ich marka jest niepowtarzalna i wyjątkowa.

Od 2001 roku szkolę, prowadzę warsztaty, kursy i jestem gościem konferencji. Employer brandingiem zajmuję się od 2011 roku, od tego też roku organizuję coroczne Forum Employer Branding. Jestem też autorką dwóch bestsellerów, książek na temat employer brandingu, pierwsza ukazała się w 2014 roku, druga 2 lata później. W 2017 roku opracowałam pierwszy kurs online „Jak opracować samodzielnie strategię i plan działań employer brandingowych?”, a w 2019 roku kolejny „Jak opracować EVP w 5 krokach?”.  Skupiam się na diagnozowaniu organizacji, audycie marki pracodawcy i nakreślaniu strategii employer brandingowej, by w ten sposób kształtować faktyczną przewagę pracodawcy na rynku pracy. Swoją wiedzą dzielę się na warsztatach, webinarach, w książkach i na blogach.

Więcej o mnie TUTAJ. 

Co mówią uczestnicy moich szkoleń?

Uczestnikami szkoleń otwartych na temat employer brandingu byli m.in. przedstawiciele firm: Auchan, Bank Millennium, Billennium, Colian, Eaton, Early Stage, Euroclear Bank, Grupa Onet, Grupa Żywiec, Infor, MB-Pneumatyka, Mondial Assistance, Netia, PEP, PKP, Provident, Volkswagen Bank, Samsung, Sapa, Sitech oraz osoby prywatne.

Z przyjemnością polecam kursy internetowe i tradycyjne opracowane i prowadzone przez Julitę Dąbrowską, współtwórcę rynku PR i marketingu w Polsce. Ma świetne doświadczenie wyniesione z pracy w biznesie wielu światowych marek. W swojej firmie zgromadziła ogromne doświadczenie, prowadząc dziesiątki projektów marketingowych i PR. 

W dobie rewolucji cyfrowej rozwija nowe projekty z pasją i wyznacza wysokie standardy, na czym korzysta branża employer brandingu w Polsce. Julito, gratuluję dotychczasowych sukcesów i z wielkimi oczekiwaniami czekam na kolejne świetne szkolenia i książki! 

Dorota Gutkowska

wieloletni VP Frito-Lay, PepsiCo w Polsce, Levi Strauss Europe & Central Asia

Powiem tak: byłam już na kilku szkoleniach stacjonarnych Kalitero. Czerpię z nich wiedzę praktyczną, na temat marketingu, promocji i budowania marki pracodawcy. Warsztaty były prowadzone w kameralnej grupie, co pozwalało na otwartą dyskusję. Dobre przykłady i ćwiczenia, by nie tylko wiedzieć jak należy robić, ale przede wszystkim spróbować samodzielnie zdobywać informacje, analizować, wyciągać wnioski. Byłam też na webinarium „3 tajemnice marki pracodawcy”, to zaś skłoniło mnie, by zainteresować się kursem online. Wygodna forma. Teraz jestem słuchaczką kursu i wiem, że to bardzo wygodne dla mnie. Słucham kiedy chcę i próbuję wykonać ćwiczenia. Materiał jest bardzo obszerny. Dobrze dobrane przykłady – zawsze w formie klipów wideo. Polecam i praktykom i osobom początkującym.

Grażyna Wróblewska, PEP

uczestniczka 1. edycji kursu online "Jak opracować strategię i plan działań employer brandingowych?"

Jeśli chodzi o employer branding oraz EVP, Julita jest moim zdaniem absolutnym autorytetem i najlepszym fachowcem na polskim rynku, a przy tym świetnie się z nią pracuje. Szczególnie polecam kursy i eventy organizowane przez Julitę, zawsze dostajemy maksimum treści w przystępnej formie i bardzo dobrej cenie! 

Alina Gwoździewicz

Corporate Wellness Club

Wyrażam uznanie dla firmy Kalitero za profesjonalną organizację i realizację szkolenia Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy czyli jak opracować strategię employer brandingową. Na pochwałę zasługuje osobiste zaangażowanie i kompetentny sposób reagowania na potrzeby uczestników przez Panią Julitę Dąbrowską.

Agnieszka K.

HR Manager, SITECH

Julita Dąbrowska jest ekspertem w zakresie budowania marki pracodawcy. Wykazała się bardzo dużą wiedzą w zakresie Corporate PR i employer brandingu oraz wysokimi kompetencjami jeśli chodzi o wdrażanie praktycznych działań wspierających, w tym także w ramach polityki zapobiegania sytuacjom kryzysowym w firmie.

Gabriela B.

Velvet Care

 

 

Cena do 06.12.2022 wynosi 1.590 zł brutto czyli 1.292,68 zł netto plus 23%VAT

Cena regularna wynosi 1.990 zł brutto czyli 1.617,89 zł netto plus 23%VAT

Tak, zapisuję się na 2-dniowe warsztaty!

A może chcesz zadać mi pytanie?

W jaki sposób mogę zapisać się na 3-dniowy warsztat?

Kliknij w odpowiedni przycisk, zostaniesz przekierowana/ny do strony sklepu, tam wypełnij formularz zgłoszeniowy. Postępuj z godnie ze wskazówkami.

Co obejmuje cena?

Cena obejmuje udział w 2-dniowych warsztatach, materiały szkoleniowe w tym skrypt, biznes lunch. Masz też prawo skonsultować swoją propozycję EVP wypracowaną w trakcie warsztatów z trenerem – zrób to w ciągu 30 dni od zakończenia warsztatów – telefonicznie (30 minut) lub e-mailowo.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Dokonując zakupu online w sklepie wypełniasz formularz zgłoszeniowy i przekazujesz mi dane niezbędne do wystawienia faktury vat.  Jako płatnik VAT rejestruję każdą transakcję wystawiając fakturę vat.

Czy otrzymam dyplom ukończenia warsztatów?

Tak, wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymują dyplom uczestnictwa w warsztatach „Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy, jak opracować propozycję wartości EVP?

Czy mogę zapłacić przelewem bankowym?

Tak. Jedną z metod płatności w sklepie jest płatność przelewem bankowym.

Masz pytania?

Wejdź na stronę KONTAKT i wypełnij formularz. Postaram się odpowiedzieć na pytanie w możliwie najkrótszym czasie.