Warsztat „Jak sobie poradzisz w sytuacji kryzysowej?”

To warsztat dla specjalistów HR, EB i PR, który pomoże w opracowaniu działań prewencyjnych oraz podpowie jak reagować kiedy już wystąpi sytuacja kryzysowa. 

Julita Dąbrowska

Julita Dąbrowska

Autorka bloga, na co dzień pomaga firmom budować marki korporacyjne i marki pracodawców (współpraca ad hoc oraz współpraca projektowa). Punktem wyjścia jest odkrycie czym dana organizacja wyróżnia się od innych. W tym celu prowadzi badania jakościowe i ilościowe, przeprowadza diagnozę organizacji na podstawie już pozyskanych informacji i raportów, pomaga w opracowywaniu i weryfikacji strategii marki i strategii komunikacji marki. Szkoli dzieląc się swoją wiedzą na blogu, na łamach książek i e-booków, w trakcie szkoleń stacjonarnych i online, 

W czym mogę Ci pomóc?

✅ mogę przeprowadzić audyt marki, korzystając z opracowanego sprawdzonego szablonu,

✅ mogę przeprowadzić badania desk research, jakościowe i ilościowe, by zdobyć niezbędne informacje do podjęcia decyzji przez Ciebie; takim przykładem są badania kultury organizacji czy badania satysfakcji i zaangażowania pracowników, a to wszystko po to, by odkryć czy Twoja firma jest atrakcyjnym i odpowiedzialnym pracodawcą,

✅ podpowiem Ci co zmienić w kulturze organizacji, promocji marki pracodawcy – by stać się rozpoznawalnym, cenionym i odpowiedzialnym pracodawcą,

✅ mogę nauczyć Cię jak przeprowadzać badania opinii pracowników i diagnozy organizacji (kultury organizacji) – zrobisz to wtedy samodzielnie,

✅ możesz skonsultować ze mną swój plan działań marketingowych, by upewnić się, że jest realny i zrealizuje Twoje cele, omówimy mocne i słabe strony tych działań,

✅  wspólnie opracujemy strategię marki i strategię komunikacji marki,

✅ przygotuję i przeprowadzę szkolenie zamknięte dla Twojej firmy na wybrany przez Ciebie temat, który dotyczy marketingu, PR-u, brandingu czy badań organizacji,

✅ jestem do dyspozycji jeśli potrzebujesz wsparcia w zakresie działań Corporate PR,

✅ pomogę Ci również w zarządzaniu wizerunkiem firmy w sytuacji trudnej czy kryzysowej,

✅ mogę zostać Twoim mentorem jeśli swoją przyszłość zawodowa wiążesz z marketingiem, corporate PR, employer brandingiem.