Potwierdzenie subskrypcji newslettera!

Dzień dobry!

Dziękuję, że właśnie dołączyłaś /łeś do grona odbiorców mojego newslettera. Dziękuję za Twoje zaufanie, którym mnie obdarzyłaś /łeś. Oto mój prezent dla Ciebie – udostępniam Ci nagranie webinarium, które odbyło się 15.11.2018 roku. Dzielę się w nim moimi przemyśleniami i odpowiadam na pytanie „Dlaczego warto inicjować działania employer brandingowe?”.

Zapraszam do oglądania. Zarezerwuj sobie 90 minut.

Przygotowuję artykuły na bloga, prowadzę szkolenia online, nagrywam podcasty.

Skupiam się na następujących tematach:

  • audyt marki pracodawcy
  • badania opinii pracowników, w tym satysfakcji i zaangażowania
  • badania kultury organizacji
  • badania atrakcyjności pracodawców
  • badania stylów przywództwa, ocena przełożonych w organizacji
  • opracowanie strategii komunikacji marki pracodawcy
  • opracowanie propozycji EVP – employer/employee value proposition – lista kluczowych atrybutów wyróżniających pracodawców 
  • ewaluacja działań EB
  • kluczowe działania EB jak kampanie rekrutacyjne, wizerunkowe i CSR-owe
  • kultura organizacji
  • styl przywództwa
  • wartości firmowe
  • działania pracodawców w social mediach
  • zapobieganie kryzysom employer brandingowym
  • proces employer brandingowy i kolejność działań EB
  • komunikacja wewnętrzna
  • oczekiwania kandydatów i pracowników względem pracodawców
  • zmiany społeczne wpływające na działania EB
  • bezpieczeństwo psychiczne w organizacji 
  • ciekawe książki na temat EB, HR, zarządzania organizacjami
Julita Dąbrowska

Julita Dąbrowska

Autorka bloga, na co dzień pomaga firmom budować marki korporacyjne i marki pracodawców (współpraca ad hoc oraz współpraca projektowa). Punktem wyjścia jest odkrycie czym dana organizacja wyróżnia się od innych. W tym celu prowadzi badania jakościowe i ilościowe, przeprowadza diagnozę organizacji na podstawie już pozyskanych informacji i raportów, pomaga w opracowywaniu i weryfikacji strategii marki i strategii komunikacji marki. Szkoli dzieląc się swoją wiedzą na blogu, na łamach książek i e-booków, w trakcie szkoleń stacjonarnych i online,