ZOSTAŃ GURU EMPLOYER BRANDINGU!
weź udział w kursie online
Kurs Employer Branding
czyli jak opracować skuteczną strategię
i plan działań employer brandingowych?
Praktyczna wiedza
Kurs oparty jest na wieloletnim udokumentowanym doświadczeniu trenerki związanym z budowaniem marek firm.
Gotowe szablony
Kurs oparty jest przede wszystkim na ćwiczeniach, w których wykorzystuje się gotowe do użycia szablony.
Przyjazna formuła zajęć
Kurs umożliwia naukę w indywidualnym tempie, gwarantuje, że samodzielnie opracujesz plan działań employer brandingowych.
Stała aktualizacja wiedzy
Kurs jest stale aktualizowany, dodawane są nowe lekcje i bonusy.
SPRAWDŹ JAK MOGĘ CI POMÓC?
- Jeśli Twoje dotychczasowe działania związane z promowaniem pracodawcy są nieskuteczne, chaotyczne i ciągle masz mnóstwo pytań lub szukasz dobrych przykładów, sprawdzonych wskazówek,
- brakuje Ci praktycznej wiedzy, kogoś kto poprowadzi Cię krok po kroku i pokaże jak samodzielnie możesz opracować najpierw strategię employer brandingową, a potem plan działań, by skutecznie promować wizerunek pracodawcy, tworzyć lepsze kampanie rekrutacyjne, edukacyjne, CSR jak programy wellbeingowe i monitorować poziom satysfakcji z pracy i zaangażowania pracowników,
- nie wiesz od czego zacząć, by Twój pracodawca faktycznie czerpał korzyści z działań EB,
- nie wiesz co brać pod uwagę, jak interpretować trendy HR-owe i EB-owe,
- chcesz poznać jak aplikacje sztucznej inteligencji pomogą Ci tworzyć lepsze treści czyli teksty, grafiki, zdjęcia, nagrania wideo i podczasty
to udział w moim kursie dostarczy Ci odpowiedzi na Twoje pytania, dzięki czemu Ty zrozumiesz proces i zasady kreowania wizerunku odpowiedzialnego i atrakcyjnego pracodawcy.
Samodzielnie poznasz wszystkie kroki, najpierw opracujesz strategię EB, w tym propozycję EVP czyli listę atrybutów, które wyróżniają pracodawcę, przygotujesz persony kandydatów a następnie zdecydujesz jakie działania wybrać i je zrealizować.
Poznasz mechanizm – od pomysłu po realizację – najpopularniejszych działania EB, dzięki czemu wdrożyć je skutecznie w swojej organizacji.
W efekcie, po ukończeniu kursu, przestaniesz zastanawiać się co zrobić, jak poprawić wizerunek pracodawcy i dlaczego nie działają kampanie rekrutacyjne, lub dlaczego ludzie odchodzą z firmy i poszukują nowej pracy. Przestaniesz w siebie wątpić, a staniesz się partnerem dla zarządu, ekspertem w swojej firmie, który wie jak zaplanować działania EB, wie i rozumie po co je prowadzić, wie i wskaże zarządowi które działania EB zainicjować i jakich efektów EB się spodziewać.
Ten kurs został opracowany z myślą o przedstawicielach pracodawców, którzy nie korzystają z usług zewnętrznych agencji / konsultantów EB, social mediowych a chcą samodzielnie ogarnąć przygotowanie i realizację działań employer brandingowych.
Co otrzymujesz dołączając do kursu online?
Kurs obejmuje:
modułów
lekcji
bonusów
miesięcy dostępu
CO WARTO WIEDZIEĆ O TYM KURSIE ONLINE?
✅ Wszystkie lekcje są ułożone tak, by krok po kroku zapoznać Cię z procesem kształtowania marki i wizerunku pracodawcy. Dlatego warto zapoznać się z każdą lekcją.
✅ Kurs został przygotowany z myślą o osobach, które mają szeroką wiedzę HR-ową, a brakuje im wiedzy na temat marketingu, brandingu, kreowania wizerunku czy organizowania i wdrażania akcji promocyjnych związanych z promowaniem pracodawcy.
✅ W każdej lekcji jest wprowadzenie do danego tematu i omówienie ćwiczenia, które warto wykonać samodzielnie.
✅ Do większości lekcji są dołączone szablony, które pomogą Ci wykonać ćwiczenia.
✅ Każda lekcja zawiera film wideo, podsumowanie w PDF-ie, oraz inspirację i/lub przykład ilustrujący dany temat.
✅ Materiałami uzupełniającymi są moje artykuły, które zostały opublikowane w prasie HR-owej, ciekawe raporty, które polecam oraz nagrania wybranych webinarów, które prowadziłam.
✅ Wykonując wszystkie omówione ćwiczenia jesteś w stanie w ciagu 60-90 dni opracować samodzielnie strategię EB a następnie plan działań EB.
✅ Ten kurs to biblioteka wiedzy, która jest uzupełniona o najnowsze nagrania wybranych webinarów, raporty i artykuły.
JAK TO DZIAŁA?
👉Poznasz metodę Julity Dąbrowskiej, konsultantki EB, cenionego stratega.
👉To zaś oznacza, że przestudiujesz wszystkie lekcje i wykonasz ćwiczenia. Każdy kolejny krok przybliża Cię do opracowania skutecznej strategii i do wyboru optymalnych akcji EB. Jest tylko jeden ważny warunek – zaufasz Julicie i poznasz jej metody działania, którymi się dzieli w tym kursie.
👉Najtrudniejszym zadaniem w ramach budowania marki pracodawcy jest zdefiniowanie czym marka Twojego pracodawcy (Twojego klienta) wyróżnia się na tle innych.
Na to pytanie nie ma prostej odpowiedzi. Odpowiedź uzyskasz wtedy kiedy najpierw poznasz swoją organizację, popatrzysz na nią oczami kandydatów i innych pracowników, przeprowadzisz wiele analiz (potrzebne szablony masz w kursie). To proces, który zajmie Cie wiele godzin.
👉Ale jest tego wart. Ponieważ z czystym sumieniem i pewnością samodzielnie zdefiniujesz czym Twój pracodawca wyróżnia się na rynku pracy, dlaczego warto dla niego pracować oraz jakie akcje pasują do Twojego pracodawcy, by go promować.
W kursie tym znajdziesz też opisy wybranych akcji EB, pomogą Ci przygotować podobne w Twojej organizacji. Ale to nie jest droga na skróty.
Kiedy wykonasz choć kilka ćwiczeń, możesz mówić się jednorazowo na 60-minutową konsultację online z trenerką. Ty wybierasz temat rozmowy.
Co obejmuje program kursu?
WSTĘP
Oto materiały, które wprowadzą Cię w tematykę budowania marki pracodawcy.
W module dwie prezentacje:
- Dlaczego firmy decydują się na działania employer brandingowe?
- Dziesięć pytań, które należy sobie zadać przed rozpoczęciem działań employer brandingowych
Bonus: nagranie szkolenia „Na czym skupić się budując markę pracodawcy?”
MODUŁ 1. ZDOBĄDŹ INFORMACJE O PRACODAWCY
Ten moduł obejmuje 7 następujących lekcji:
- Jak jest postrzegana Twoja firma?
- Jak przeprowadzić audyt komunikacji w firmie?
- Jak przeprowadzić badanie kultury organizacyjnej w firmie?
- Jaki jest wpływ marki konsumenckiej na markę pracodawcy?
- Co sprawia, że dana firma jest postrzegana jako atrakcyjny pracodawca?
- Jakie są mocne strony organizacji?
- Jakie są wąskie gardła organizacji?
oraz podsumowanie modułu 1.
Bonusy:
- nagranie szkolenia „Analiza konkurencji – pracodawcy”
- nagranie szkolenia „Jak odkryć prawdziwe firmowe wartości”
- nagranie podcastu „Co to znaczy być atrakcyjnym pracodawcą”
- nagranie webinarium „Prezentacja raportu – Atrakcyjni Pracodawcy 2022”
MODUŁ 2. WYBIERZ CELE DZIAŁAŃ EMPLOYER BRANDINGOWYCH
Omawiane zagadnienia:
- Jak ustalać cele działań employer brandingowych?
- Skąd czerpać informacje o kandydatach?
- Jak opracować persony kandydatów i pracowników?
- Jakie są oczekiwania kandydatów i pracownikow, a jakie pracodawcy?
oraz podsumowanie modułu 2.
Bonus:
- nagranie szkolenia online „Jak definiować cele employer brandingowe?”
- nagranie szkolenia online „Jak opracować persony w employer brandingu?”
MODUŁ 3. ZAPROPONUJ EVP, WYRÓŻNIJ PRACODAWCĘ
Program został podzielony na 5 lekcji:
- Co to jest EVP?
- Czy faktycznie wyróżniamy się na rynku pracy?
- Jaki jest związek EVP z kulturą organizacji?
- Jak przekonać zarząd do propozycji strategii i planu działań employer brandingowych?
oraz podsumowanie modułu 3.
Bonusy: nagrania szkoleń online:
- 4 sposoby budowania marki pracodawcy
- Jak opracować propozycję EVP?
- Jak przekonać zarząd do działań employer brandingowych? Jak zmierzyć efekty EB?
MODUŁ 4. WDRAŻAJ W ŻYCIE DZIAŁANIA EMPLOYER BRANDINGOWE
Nowe lekcje:
- Jakie są 4 podstawowe typy działań employer brandingowych? (rekrutacyjne, wizerunkowe, edukacyjne, CSR-owe)
- Jak zaprezentować strategię komunikacji na jednej kartce?
- Jaka powinna być kolejność działań EB?
- Co musisz wiedzieć o przepisach prawnych, by budować markę pracodawcy odpowiedzialnie?
- Jak zapobiegać sytuacjom kryzysowym w employer brandingu?
- Jak budować wizerunek pracodawcy na zewnątrz?
- Jaki jest związek między działaniami CSR-owymi a EB-owymi?
- Jak EVP wpływa na komunikację marki w social mediach?
- Jak budować markę pracodawcy w social mediach?
- Jak tworzyć komunikaty na temat pracodawcy, które zostaną opublikowane w social mediach? Podstawy storytellingu wraz z przykładami.
- Jak opracować program Employee Advocacy, by promować markę pracodawcy w social mediach
- Jak monitorować działania online i korzystać ze statystyk online?
- Jak przygotować komunikat prasowy o akcji EB i rozesłać go mediom?
- Pomysły na wewnętrzną promocję EB nawet przy niewielkim budżecie
- Co warto wiedzieć na temat komunikacji wewnętrznej?
- Jakie są 4 główne wyzwania w komunikacji wewnętrznej?
- Jakie są kluczowe (5) prawa komunikacji międzyludzkiej?
- jak zadbać o właściwe doświadczenie pracownika?
- O czym pamiętać zmieniając kulturę organizacyjną?
- Jak wdrożyć w życie kodeks wartości w firmie?
- Jak przygotować skuteczny onboarding w firmie?
- Jak zachęcić CEO, by był twarzą organizacji i promował markę pracodawcy?
- Co warto wiedzieć o benefitach?
- Jak przeprowadzać badania opinii wśród pracowników?
- Jak zaprezentować strategię employer brandingowa na jednej kartce?
- Ciekawe kampanie EB – wybrane propozycje
Bonusy: nagrania szkoleń:
- Strategia komunikacji na jednej kartce
- Archetypy a wizerunek pracodawcy
- Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu?
- Budowanie marki pracodawcy w social mediach
- Co to znaczy autentyczność marki pracodawcy?
- Jak lepiej pisać o pracodawcy czyli poznaj wskazówki storytellingu
- Pisanie pod kątem odbiorców o różnej osobowości i różnych oczekiwaniach
- SEO w employer brandingu
- Metafory w komunikacji marki pracodawcy
- Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci tworzyć treści online? – posty, artykuły na stronie internetowej
- Jak sztuczna inteligencja pomoże Ci tworzyć grafiki?
- Jak nagrać firmowy podcast?
- Jak nagrać firmowe wideo?
- Działania EB za zero pln
- Co to jest komunikacja selektywna?
- Komunikacja wewnętrzna – jak dyplomatycznie rozmawiać o trudnych sprawach?
- Onboarding z punktu widzenia pracodawcy i nowego pracownika
- Benefity a EVP, satysfakcja i zaangażowanie pracowników
- Badania satysfakcji i zaangażowania pracownikow w praktyce
- Znaczenie wartości w organizacji
Bonusami sa także kopie raportów
MODUŁ 5. OCENIAJ DZIAŁANIA EMPLOYER BRANDINGOWE
- Jak oceniać działania employer brandingowe?
Bonus: „Mierniki EB” – aktualizacja 2023
Bonus: nagranie szkolenia „Jak oceniać działania employer brandingowe?”
MODUŁ 6. ZADBAJ O MARKE OSOBISTĄ KONSULTANTKI EB
- Jak zorganizować sobie pracę jako konsultantka EB?
BONUS: nagranie szkolenia „EB-owcu zadbaj o siebie, zadbaj o markę swojego pracodawcy”
KURS JEST STALE AKTUALIZOWANY
Ten kurs to praktyczna wiedza, która pozwoli Ci samodzielnie opracować plan działań EB, by kreować wizerunek i markę pracodawcy.
Chcesz jeszcze raz przejrzeć program kurs wejdź na LINK.
Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:
- chcesz samodzielnie inicjować i realizować działania employer brandingowe w firmie,
- chcesz upewnić się czy Twoje działania mają sens i zadbałaś/łeś o każdy aspekt projektu EB,
- masz ograniczony budżet na konsultacje EB, a zależy Ci na dostępie do szerokiego materiału,
- potrafisz zaufać Julicie i jej wiedzy i doświadczeniu,
- masz czas i determinację, by przerobić kurs w całości i zdobyć nową wiedzę,
- nie korzystasz z usług agencji / konsultantów zewnętrznych EB, social mediowych.
Ten kurs nie jest dla Ciebie jeśli:
- uważasz, że wolisz pracować z agencją zewnętrzną EB-ową, a nie samodzielnie realizować projekty EB w firmie,
- uważasz, że o EB wiesz już wszystko,
- szukasz odpowiedzi i wskazówek tylko na wybrane pytania,
- nie masz czasu, by przerobić kurs, wykonywać ćwiczenia,
- wystarczą Ci wskazówki opisane na blogu Julity .
Zobacz pierwszą lekcję kursu online!
Zdecyduj sam/sama!
Kiedy klikniesz na przycisk zostaniesz przekierowany_na na stronę mojego sklepu, tam najpierw wypełnisz formularz zakupowy a potem wybierzesz metodę płatności (przelew bankowy, płatność online lub płatność kartą). Po dokonaniu płatności od razu otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, na której są już przygotowane wszystkie materiały w ramach kursu.
Nauczę Cię jak opracować samodzielnie strategię i plan employer brandingowy.
Jestem praktykiem-strategiem. Wprowadziłam na rynek polski 15 marek produktów, głównie sektora FMCG, które z powodzeniem do dziś są kupowane przez polskich konsumentów. Od 2001 roku szkolę, prowadzę warsztaty dla HR-owców, zajęcia dla studentów, kursy i jestem gościem konferencji. Employer brandingiem zajmuję się od 2011 roku, od tego też roku organizuję coroczne Forum Employer Branding. Jestem też autorką dwóch best sellerów, książek na temat employer brandingu, pierwsza ukazała się w 2014 roku, druga 2 lata później. Doradzam firmom jak przeprowadzić badania opinii pracowników, badania kultury organizacji, by na tej podstawie opracować skuteczną strategię marki pracodawcy. Wykorzystuję do tego moją unikalną wiedzę praktyka i naukowca – doktorantki zarządzania.
Co mówią uczestnicy moich szkoleń?
Uczestnikami szkoleń otwartych na temat employer brandingu byli m.in. przedstawiciele firm: Auchan, Bank Millennium, Billennium, Colian, Eaton, Early Stage, Euroclear Bank, Grupa Onet, Grupa Żywiec, Infor, MB-Pneumatyka, Mondial Assistance, PEP, PKP, Provident, Volkswagen Bank, Samsung, Sapa, Sitech oraz osoby prywatne.
- Jak opracować propozycję EVP w 5 krokach?
- Jak zadbać o markę pracodawcy i wizerunek w czasach kryzysu?
- Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu?
Z przyjemnością polecam kursy internetowe i tradycyjne opracowane i prowadzone przez Julitę Dąbrowską, założycielkę i szefową Kalitero. Julita Dąbrowska to współtwórca rynku PR i marketingu w Polsce. Ma świetne doświadczenie wyniesione z pracy w biznesie wielu światowych marek.
W swojej firmie Kalitero zgromadziła ogromne doświadczenie, prowadząc dziesiątki projektów marketingowych i PR. Autorka dwóch świetnych książek: “Employer Branding. Marka Pracodawcy w Praktyce” oraz “Praktyka Employer Brandingu. Rozmowy z Menedżerami” i wielu autorskich szkoleń na tematy między innymi strategii marki. W dobie rewolucji cyfrowej rozwija nowe projekty z pasją i wyznacza wysokie standardy, na czym korzysta branża Employer Branding w Polsce.
Powiem tak: byłam już na kilku szkoleniach stacjonarnych Kalitero. Czerpię z nich wiedzę praktyczną na temat marketingu, promocji i budowania marki pracodawcy. Warsztaty były prowadzone w kameralnej grupie, co pozwalało na otwartą dyskusję. Dobre przykłady oraz ćwiczenia by nie tylko wiedzieć jak należy robić, ale przede wszystkim spróbować samodzielnie zdobywać informacje, analizować, wyciągać wnioski. Byłam też na webinarium na temat 3 tajemnic marki pracodawcy, to zaś skłoniło mnie by zainteresować się kursem online. Wygodna forma. Teraz jestem słuchaczką kursu. I wiem, że to bardzo wygodne dla mnie. Słucham kiedy chcę i próbuję wykonać ćwiczenia. Materiał jest bardzo obszerny. Dobrze dobrane przykłady – zawsze w formie filmów wideo. Polecam i praktykom i osobom początkującym.
Bardzo polecam kurs online „Jak opracować skuteczną strategię i plan działań employer brandingowych” Pani Julity Dąbrowskiej. Jako coach, trener biznesu i sprzedaży często pracowałam z klientem nad uzdrowieniem sytuacji w firmie, nad poprawą komunikacji w zespole, nad zwiększeniem zaangażowania i odpowiedzialności. Coraz bardziej świadomy przedsiębiorca oczekuje działań w pełnym obszarze budowania jego wizerunku jako przedsiębiorcy i przede wszystkim pracodawcy, bowiem pracownicy są najcenniejszym kapitałem dla firmy.
Kurs pozwolił mi nie tylko uporządkować sobie plan działań, który zaczyna się od podstaw, ale dostarczył wielu narzędzi dzięki którym moja współpraca z klientem w obszarze budowania jego marki pracodawcy będzie bardziej profesjonalna, a działania mocno aktywujące i zdecydowanie skuteczniejsze.
Jeżeli chodzi o Employer Branding oraz EVP, Julita jest moim zdaniem absolutnym autorytetem i najlepszym fachowcem na polskim rynku, a przy tym świetnie się z nią pracuje. Szczególnie polecam kursy i eventy organizowane przez Julitę, zawsze dostajemy maksimum treści w przystępnej formie i bardzo dobrej cenie!
Wyrażam uznanie dla firmy Kalitero za profesjonalną organizację i realizację szkolenia Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy czyli jak opracować strategię employer brandingową. Na pochwałę zasługuje osobiste zaangażowanie i kompetentny sposób reagowania na potrzeby uczestników przez Panią Julitę Dąbrowską.
Bardzo cenię sobie Twoją opinię i doświadczenie w EB, więc chciałabym skonsultować z Tobą kilka pomysłów, zanim podejmę jakieś działania.
Masz pytania?
W jaki sposób otrzymam dostęp do kursu?
Dokonując zakupu podajesz swój adres e-mail. Właśnie na ten adres otrzymasz login i hasło dostępu do platformy kursowej. Masz miesięczny dostęp do wszystkich materiałów kursowych.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Po dokonaniu zakupu w systemie płatności online, w ciągu 24 godzin (dni powszechne) otrzymasz fakturę VAT. Wystarczy, że wypełnisz wszystkie pola formularza zakupu.
Czy mogę dokonać zakupu i zapłacić przelewem bankowym?
Tak. Możesz wybrać taką opcję dokonując zakupu online.