fbpx

Kiedy firmy zastanawiają sie nad tym, jakimi sposobami zagwarantować sobie sukces finansowy, rozważają wiele możliwości – nowe innowacyjne rozwiązania, agresywne formy promocji i komunikacji, a relatywnie rzadko zastanawiają się nad tym, w jaki sposób pozytywny wizerunek jest ważny w tym zakresie.

Wizerunek to nie tylko krótkotrwały blichtr, wygenerowany przez intensywne działania komunikacyjne – reklamowe, promocyjne, kampanie PR-owe, ale suma różnorodnych opinii osób, które stykają się z daną firmą: użytkownicy dóbr i usług, liderzy opinii, konkurenci, pracownicy, udziałowcy, założyciele czy sympatycy. Opinia większości jest decydująca.

Wpisy na tej stronie bedą odnosiły się właśnie do kwestii wizerunku – głównie wizerunku pracodawcy. Bądą omawiać zależności, wskazywać słabe strony procesów budowania wizerunku, rekomendować wydarzenia, książki, artykuły i opisywać dobre praktyki. Stosując zasadę, że uczymy się przez całe życie – być może w ten sposób będzie można wymieniać opinie i proponować nowe rozwiązania.