Webinar "Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu?"

webinar prowadzi Julita Dąbrowska

Solidna dawka wiedzy!

Webinar odbył się 27 lutego 2018 r.  Trwa 60 minut i wyjaśnia kluczowe zagadnienia związane z kryzysami employer brandingowymi. 

  • Dowiesz się jakie są 3 główne przyczyny kryzysów w employer brandingu
  • Jakie są skutki wewnętrzne i zewnętrzne kryzysów employer brandingowych
  • Jak zapobiegać kryzysom oraz dlaczego firmy opracowują tzw. Księgi Kryzysowe? 

Dostęp do nagrania jest płatny.

Kup 30-dniowy dostęp do nagrania webinaru. Wystarczy kliknąć na czerwony przycisk, a zostaniesz przekierowana do systemu płatności online. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz login i kod dostępu do strony, na której umieszczony jest zapis webinaru. Jeśli masz jakiekolwiek pytania – skontaktuj się ze mną! 

Polecam Twojej uwadze:

  • Nagranie webinaru “Jak opracować propozycję wartości EVP?” – więcej informacji tutaj. 
W jaki sposób otrzymam dostęp do webinaru?

Dokonując zakupu podajesz swój adres e-mail. Właśnie na ten adres otrzymasz login i hasło. Pamiętaj, że otrzymasz dostęp 30-dniowy.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Po dokonaniu zakupu w systemie płatności online, w ciągu 24 godzin (dni powszechne) otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Skontaktuję się z Tobą na podany w zamówieniu adres e-mail. Poproszę Cię wówczas o podanie danych do wystawienia faktury. Jako płatnik VAT rejestruję każdą transakcję wystawiając fakturę vat.

Czy mogę dokonać zakupu i zapłacić przelewem bankowym?

Tak. Proszę wpłać kwotę 47 pln na konto Kalitero Julita Dąbrowska w mbanku: PL41 1140 2004 0000 3102 4853 8117. W opisie podaj – zakup dostęp do webinaru. Potem napisz do mnie e-maila na adres kalitero (@ ) kalitero.com.pl, bym wiedziała jak się z Tobą dalej kontaktować i na jaki adres przesłać informacje na temat logowania.

Wszystkie prawa zastrzeżone © Julita Dąbrowska / KALITERO // Polityka prywatności i regulamin strony 

Share This