5. forum Employer Branding – 21.10.2015
Już 21 października 2015 roku odbędzie się 5. Forum Employer Brandingu w Warszawie. W tym roku będziemy debatować na temat jak komunikacja wewnętrzna wpływa na markę pracodawcy oraz jak marka pracodawcy kształtuje komunikację wewnętrzną.
Program Forum będzie obejmować 7 wystąpień przygotowanych przez zaproszonych prelegentów reprezentujących rożne firmy i organizacje biznesowe. Podsumowaniem będzie debata oksfordzka prowadzona przez dziennikarza z udziałem zaproszonych gości.
09.00 – 10.00 – rejestracja i poranna kawa
10.00 – 10.05 – powitanie
10.05 – 10.35 – „Oczekiwania pracowników względem komunikacji wewnętrznej w firmie” – Julita Dąbrowska, CEO firmy Kalitero i Marcin Łączyński, VP firmy MTResearch
10.35 – 11.10 – „Nie bądź bucem – antropolog w K2. Jak skutecznie budować spójny wizerunek firmy wewnątrz i na zewnątrz” – Izabella Mikołajczyk, Dyrektor HR w K2
11.10-11.50 – „Jak sprawić, żeby pracownikom się chciało – rzecz o sile wolontariatu pracowniczego” – Monika Pachniak-Radzińska z DB Schenker Logistics
11.50 – 12.10 – przerwa na kawę
12.10 – 12.40 – “Komunikacja lidera a energia zespołu” – Joanna Pietrusińska, Senior HR Manager w SAS Institute
12.40 – 13.15 – „Czemu służy komunikacja?” – Robert Ogór, Prezes firmy AMBRA SA
13.15 – 14.00 – lunch
14.00 – 14.40 –– „Usłysz swoich ludzi – 5 sekretów skutecznej komunikacji w firmie” – Dagmara Głowacka – globalny dyrektor ds. logistyki w firmie Kongsberg Automotive
14.40 – 15.15 – „Jak rosnąć i nie uderzać głową w sufit, czyli rola komunikacji w rozwijającym się przedsiębiorstwie” – Ewa Kieczka i Marta Zwolińska z Future Processing
15.15 – 16.15 – debata oksfordzka na temat „Czy i jak komunikacja wewnętrzna wpływa na markę pracodawcy?” – moderator Patrycja Michońska-Dynek, Dyrektor Radia Plus oraz uczestnicy debaty: Magdalena Warzybok z AON Hewitt i prof. Czesław Szmidt z ALK, przedstawiciel świata nauki.
Polecam również: