Julita Dąbrowska zaprasza na
2-dniowe warsztaty
Strategia zapobiegania kryzysom
czyli jak zapobiec potencjalnym kryzysom employer brandingowym i w spokoju budować markę pracodawcy.
Warsztaty online w grupie do 10 osób,
1 - 2 października 2020
1.450 zł brutto / osoby
Stworzysz listę potencjalnych źródeł kryzysów
Poznasz mechanizm kryzysu
Zaproponujesz działania prewencyjne
Odpowiadasz za proces budowania marki i wizerunku pracodawcy?
Wiesz co może być potencjalnym źródłem problemów i kryzysów?
Jeśli nie chcesz niczego pozostawić przypadkowi
![](https://julitadabrowska.pl/wp-content/uploads/2018/04/skrypt-png-www.png)
Praktyczna wiedza
Gotowe szablony
Przyjazna formuła zajęć
Podczas 2-dniowych warsztatów pokażę Ci krok po kroku jak sporządzić listę potencjalnych źródeł kryzysów oraz jak im zapobiegać.
⇒ Dowiesz się jakie są najpopularniejsze źródła kryzysów employer brandingowych (ponad 40 sytuacji).
⇒ Poznasz kluczowe podstawy prawne, które mają zastosowanie przy opracowywaniu Księgi Kryzysowej.
⇒ Poznasz strukturę Księgi Kryzysowej.
⇒ Dowiesz się jakie skutki mogą wywoływać kryzysy oraz dlaczego jedne marki są piętnowane, inne wychodzą z kryzysów silniejsze.
⇒ Poznasz kluczowe prawa psychologii pozwalające zrozumieć i przewidzieć reakcje uczestników zdarzeń.
⇒ Dowiesz się jakie są sposoby rozwiązywania kryzysów w zależności od okoliczności.
⇒ Dowiesz się jaką rolę odgrywają wartości firmowe, kultura organizacji oraz umiejętności personalne menedżerów w procesie rozwiązywania konfliktów.
⇒ Dowiesz się jak powołać sztab kryzysowy i jaką rolę pełni.
⇒ Dowiesz się jakie działania zaradcze należy wdrożyć, by zapobiec ewentualnym kryzysom w employer brandingu.
⇒ Dowiesz się jak wdrożyć Księgę Kryzysową w życie i zyskać aprobatę zarządu.
2-dniowy warsztat
Strategia zapobiegania kryzysom
online – 1-2 października 2020
w cenie 1.450 zł brutto / osoby
- osób, które odpowiadają za działania employer brandingowe,
- osób, które koordynują komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w firmie,
- osób, które rekrutują,
- osób, które publikują informacje na profilach pracodawców w mediach społecznościowych,
- osób, które pracują w działach HR, PR.
czyli dla wszystkich osób,
- które nie chcą, by ich dotychczasowe wysiłki i działania poszły na marne,
- które nie chcą, by marka pracodawcy, za którą odpowiadają straciła wiarygodność,
- które nie chcą, by menedżerowie i współpracownicy zwątpili, że firma potrzebuje wdrażać działania employer brandingowe.
![](https://julitadabrowska.pl/wp-content/uploads/2018/03/portret-JD-300_300.jpg)
![](https://julitadabrowska.pl/wp-content/uploads/2018/02/referencje_dl-1.png)
2-dniowy warsztat
Strategia zapobiegania kryzysom
online – 1-2 października 2020
w cenie 1.450 zł brutto / osoby