fbpx

Czeka na Ciebie solidna dawka praktycznej wiedzy!

 

  • Jeśli chcesz dowiedzieć się jak kultura organizacji faktycznie wpływa na markę pracodawcy to koniecznie weź udział w styczniowym szkoleniu online, które poprowadzą Julita Dąbrowska i Marcin Łączyński.
  • Pewnie wiesz, że kultura organizacji wpływa na postawy i zachowania ludzi w firmie czyli menedżerów, specjalistów i pracowników.
  • Być może interesuje Cię odpowiedź na pytanie w jakim stopniu kultura organizacyjna Twojej firmy wpływa na markę pracodawcy – czy jest to wpływ pozytywny czy negatywny i jak silny. Jako HR-owiec chcesz mieć pewność, że jako przedstawiciel pracodawcy będziesz lepiej rozumieć procesy kulturowe firmy. 

to weź udział w bezpłatnym szkoleniu online, które odbędzie się
 w piątek 24 stycznia 2020 o godzinie 10.00.  

Czego się dowiesz?

  1. Po co firmy badają kulturę organizacji?
  2. Poznasz wnioski z badania jakościowego kultury organizacji polskich software house’ów, o których opowie jego autorka Julita Dąbrowska
  3. Poznasz nowy model marki pracodawcy i dowiesz się jakie 4 elementy kultury organizacji są kluczowe.
  4. Opowiemy Ci o nowym kwestionariuszu do badań ilościowych kultury organizacji
  5. Pokażemy Ci jakie wnioski można wyciągnąć z tego badania, które są ważną wskazówką dla HR-owców – w tym pokażemy Ci jak wygląda przykładowy raport z badania. 

Praktyczne wskazówki!

Otrzymasz praktyczną wiedzę, którą możesz natychmiast zastosować w swojej firmie. 

Solidna wiedza!

Od 2017 roku organizuję webinary / szkolenia online, w trakcie których przekazuję wiedzę popartą praktyka i / lub solidnymi danymi z badań na temat marki pracodawcy. Tym razem podstawą jest mój raport na temat badania jakościowego kultury organizacji, który możesz pobrać bezpłatnie – LINK. 

Pamiętaj, że:

  • szkolenie jest bezpłatne i przeznaczone dla przedstawicieli pracodawców, 
  • w webinarze może wziąć udział maksymalnie 100 osób, by w nim wziąć udział wypełnij formularz i sprawdź pocztę e-mailową (w tym skrzynkę spam), by potwierdzić swój adres e-mail, 
  • szkolenie potrwa co najmniej 1 godzinę, zazwyczaj 90 minut!
  • informacje z linkiem do szkolenia otrzymasz na 24 godziny przed wydarzeniem,
  • jeśli nie uda Ci się uczestniczyć w szkoleniu na żywo, a zapiszesz się będziesz mogła / mógł obejrzeć nagranie. Będzie ono dostępne bezpłatnie przez 24 godziny, potem dostęp do nagrania będzie płatny.
  • Masz pytania, które chcesz mi zadać, napisz do mnie – omówię je w trakcie szkolenia.

SZKOLENIE POPROWADZĄ: 

Julita Dąbrowska

Pomagam innym budować marki produktów i firm. Odkrywam to, co wyróżnia każdą markę. Skupiam się na diagnozie, wykorzystuję ilościowe i jakościowe metody pozyskania danych, a następnie opracowuję strategię marki i strategię komunikacji. Od 2011 roku wnikliwie obserwuję zmiany, które zachodzą na rynku pracy i promuję ideę budowania marki pracodawcy. Jestem autorką dwóch bestsellerów na temat employer brandingu: „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce” oraz „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami”. W lipcu 2018 roku ukazał się mój ebook „Jak opracować propozycję wartości EVP (Employer / Employee Value Proposition)?” – który można kupić online.

W ostatnim czasie, w czerwcu 2019 roku opublikowałam mój raport na temat badania jakościowego kultury organizacji siedmiu polskich software house’ów (do pobrania bezpłatnie), w którym opisałam nowy model marki pracodawcy  oraz 4 sposoby budowania marki pracodawcy. Właśnie ten raport stał się inspiracją do kontynuowania badań nad kulturą organizacji, w tym do opracowania nowego kwestionariusza badań, który jest opisany w nowo powstającym workbooku oraz który omówimy w trakcie szkolenia online.

 

Marcin Łączyński

Socjolog, statystyk, medioznawca. Absolwent Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych oraz podyplomowych studiów Metody Statystyczne w Biznesie na Wydziale Ekonomii UW. Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego. Prezes firmy badawczej SMD Research. Twórca autorskich narzędzi badawczych i oprogramowania do badań wizerunku pracodawców, a także do analizy satysfakcji i zaangażowania pracowników.

Współautor książek „Metody badania wizerunku w mediach” oraz „Gry Szkoleniowe. Praktyczny przewodnik”, autor wielu artykułów z zakresu innowacyjnych form szkoleniowych, jakościowego i ilościowego badania wizerunku osób i organizacji, badań oddziaływania mediów, a także badań gier oraz wykorzystania gier i symulacji w edukacji.

Od 2013 roku współpracuje z Julitą Dąbrowską, wspólnie przygotowali i przeprowadzili badania opinii wśród polskich pracodawców, w tym opracowywali kwestionariusze do badań satysfakcji i zaangażowania pracowników. 

 

Strona zbudowana z pasją przez Julitę Dąbrowską. Polityka prywatności i regulamin strony.