fbpx

Employer Branding

W świecie wciąż rosnącej konkurencji, niepewności, skopiować można każdy pomysł na biznes, zdobyć niezbędne środki finansowe na jego realizację, a sukces będzie i tak zależał od tego, co najważniejsze – od ludzi.

Jako konsultanci i doradcy biznesowi pomagamy firmom i organizacjom:
1. ocenić działania komunikacyjne pod względem ich skuteczności, efektywności i trafności – zarówno działania marketingowe, jak i Public Relations, Employer Branding czy komunikacji wewnętrznej
2. przygotować strategię komunikacji biznesowej obejmującą działania adresowane do konsumentów, klientów, partnerów biznesowych, interesariuszy CSR-owych (np. organizacji pozarządowych), pracowników i współpracowników firm
3. przeszkolić wybranych pracowników firm i organizacji, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem jako mentor w zakresie marketingu, Public Relations, Employer Brandingu, komunikacji wewnętrznej
4. przeprowadzić diagnozę kultury organizacyjnej firmy
5. definiować kierunki ich dalszego rozwoju i działania wykorzystując do tego celu modele biznesowe i sprawdzone strategie i techniki w zakresie innowacyjności i kreatywności.

Lubimy dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego co roku organizujemy Forum Employer Branding. Pierwsze odbyło się w listopadzie 2011 roku.  Wśród prelegentów byli m.in. przedstawiciele firm: Buzz Media, DB Schenker, GoodBrand, Goldenline.pl, Jeronimo Martins Dystrybucja, Millward Brown, MJCC, Pracuj.pl, UDT.

Prowadzimy badania społeczne wraz z wiodącymi instytutami badań, zdobywamy coraz więcej informacji, dzielimy się naszym doświadczeniem i doradzamy zainteresowanym firmom jak spójnie budować wizerunek odpowiedzialnego pracodawcy. W marcu 2012 roku Kalitero PR wraz z instytutem SMG/KRC Millward Brown przeprowadziło kompleksowe badania na temat działań Employer Branding w Polsce. Pełna wersja raportu jest płatna. Wybrane aspekty były publikowane na łamach prasy specjalistycznej. Również wiosną 2012 roku Akademia Kalitero przeprowadziła pilotażowe badania wśród członków związków zawodowych na temat komunikacji wewnętrznej i działań społecznej odpowiedzialności biznesu. Wynika z nich, że aż 89 proc. ankietowanych uważa za potrzebne działania CSR-owe podejmowane przez pracodawców na rzecz pracowników. Ponadto 2/3 pracowników ocenia pozytywnie atmosferę w miejscu pracy.

11.10.2012 odbyło się 2. Forum Employer Branding w Warszawie.Dyskutowano na temat budowania wizerunku pracodawców w trudnych czasach. Program spotkania przewidywał 8 wystąpień oraz debatę z udziałem uczestników i prelegentów. W czasie Forum przedstawiono wyniki 3 badań na temat postrzegania pracodawców: tj. o Employer Brandingu w Polsce opracowane przez Akademię Kalitero we współpracy z instytutem SMG/KRC Millward Brown; badania Brand24 oraz raport Akademii Kalitero i Press-Service Monitoring Mediów. Wśród prelegentów byli m.in. przedstawiciel firm takich jak: Architekci Kariery, ET Logistik, Grupa Żywiec, Kancelaria Raczkowski i Wspólnicy,  Skanska CDE. Szczegółowe informacje publikujemy tutaj.

24.10.2013 roku odbyło się 3. Forum Employer Branding.  Tematem wiodącym była „Odpowiedzialność pracodawcy – odpowiedzialność pracownika”. Wśród prelegentów gościliśmy przedstawicieli takich firm jak: ALK, DHL, Forum Ekonomiczne w Krynicy, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Levi Strauss, MTResearch, Schneider Electric, Sabre, TGC Corporate Lawyers. Szczegóły oferty tutaj.

19.11.2014 roku odbędzie się 4. Forum Employer Branding. Tematem przewodnim będzie „Marka pracodawcy a kultura organizacji”. W programie 7 prezentacji oraz debata z udziałem prezesów firm i dyrektorów HR wiodących firm w Polsce. Wśród prelegentów przedstawiciele firm: ABC Data, Carlsberg, MT Research, Provident, kancelaria TGC Corporate Lawyers. Debatę poprowadzi Małgorzata Zachorowska, do której zostali zaproszeni pzredstawiciele m.in. firm: ABC Data, Inwenta, Małkowski&Martech, ThinkTank oraz Velvet CARE.

W maju 2015 roku Julita Dąbrowska była jednym z trzech ekspertów biorących udział w projekcie Goldenline – 1. Akademia Profesjonalisty Employer Brandingu.

Zapraszamy do wysłuchania audycji radiowej na antenie Radia Plus. Rozmowa Patrycji Michońskiej z Julitą Dąbrowską o marce pracodawcy, marce osobistej i pokoleniu Y. link.

Ciekawe artykuły znajdziecie Państwo w serwisach:

www.wizerunekpracodawcy.wordpress.com
www.forumemployerbranding.pl