fbpx

Julita DąbrowskaPomogę Ci stać się atrakcyjnym i odpowiedzialnym pracodawcą (firmą).

Nazywam się Julita Dąbrowska. Pomogę Ci odkryć to coś, co czyni Twoją markę produktu i/lub firmy wyjątkową, atrakcyjną w oczach odbiorców, szanowaną i odpowiedzialną.

Pomagam menedżerom HR, którzy ogarniają wszelkie kwestie HR-owe w swoich organizacjach, głównie z firm MSP. Nie bardzo wiedzą od czego zacząć budowanie marki, a chcą zmienić swoją firmę, jej kulturę organizacyjną, sposób promocji pracodawcy po to,  by ich firma stała się atrakcyjnym pracodawcą wśród aktualnych pracowników i kandydatów.

Pomagam także i konsultantom HR i PR, którzy chcą się nauczyć jak skutecznie budować marki swoich klientów, zarówno marki produktów, jak i firm/pracodawców. 

Otrzymasz moje wsparcie praktyka marketera w postaci  opracowanych przeze mnie  szkoleń otwartych i zamkniętych, kursów online, webinarów.  Jestem do Twojej dyspozycji także, jeśli potrzebujesz indywidualnej porady, współpracy projektowej, szukasz mentora, doradcy lub interim menedżera. 

W czym mogę Ci pomóc?

  • mogę przeprowadzić audyt marki, korzystając z opracowanego sprawdzonego szablonu,
  • mogę przeprowadzić badania desk research, jakościowe i ilościowe, by zdobyć niezbędne informacje do podjęcia decyzji przez Ciebie; takim przykładem są badania kultury organizacji czy badania satysfakcji i zaangażowania pracowników, a to wszystko po to, by odkryć czy Twoja firma jest atrakcyjnym i odpowiedzialnym pracodawcą,
  • podpowiem Ci co zmienić w kulturze organizacji, promocji marki pracodawcy – by stać się rozpoznawalnym, cenionym i odpowiedzialnym pracodawcą,
  • mogę nauczyć Cię jak przeprowadzać badania opinii pracowników i diagnozy organizacji (kultury organizacji) – zrobisz to wtedy samodzielnie,
  • możesz skonsultować ze mną swój plan działań marketingowych, by upewnić się, że jest realny i zrealizuje Twoje cele, omówimy mocne i słabe strony tych działań,
  • możemy wspólnie opracować strategię marki i strategię komunikacji marki,
  • mogę przygotować i przeprowadzić szkolenie zamknięte dla Twojej firmy na wybrany przez Ciebie temat, który dotyczy marketingu, brandingu czy badań organizacji,
  • mogę zostać Twoim mentorem jeśli swoją przyszłość zawodowa wiążesz z marketingiem, corporate PR, employer brandingiem. 

 

Co już dziś mogę Ci zaoferować?

Kursy online i webinary

Opracowałam 2 kursy online i przeprowadziłam kilkanaście webinarów na temat employer brandingu:

  • Jak opracować skuteczną strategię i plan działań employer brandingowych? (kurs online obejmujący 31 lekcji plus bonusy) – link
  • Jak opracować propozycję EVP w 5 krokach! (kurs online obejmujący 6 lekcji plus bonusy) – link
i

Publikacje

Napisałam dwie książki:

  • Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce (2014) – fragment książki
  • Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami (2016) – kup online

Opracowałam kilkadziesiąt raportów z badań ilościowych i jakościowych

i

Badania organizacji

Od wielu lat projektuję i przeprowadzam badania:

  • ilościowe: opinii pracowników (w tym satysfakcji, zaangażowania), opinii klientów zewnętrznych
  • jakościowe związane z diagnozą organizacji / diagnozą rynku / opracowaniem nowego produktu i wprowadzeniem go na rynek / strategią komunikacji

Jestem autorką modelu marki pracodawcy obejmującego 4 elementy. Więcej tutaj.

Jestem współautorką kwestionariusza do badań ilościowych oceniających wpływ kultury organizacji na markę pracodawcy. Więcej tutaj.

 

Szkolenia stacjonarne i online

Zapraszam do udziału w warsztatach 2- i 3-dniowych, organizowanych online w małych grupach. 

Sprawdź kalendarz szkoleń: 

Konsultacje indywidualne

Potrzebujesz pomocy, chcesz omówić plan działań lub jedynie upewnić się, że plan jest dobrze przygotowany i realny, a jego realizacja przyniesie oczekiwane efekty to skorzystaj z indywidualnych konsultacji.

Pakiet – 45-minutowy – link

Pakiet 3 x 45 minut – link 

W grę wchodzą plany działań:

  • Corporate & Brand PR,
  • Employer Branding, w tym opracowanie EVP,
  • strategia marketingowa marki korporacyjnej, lub produktu/usługi, 
  • strategia komunikacji marketingowej.
Zapoznaj się z ofertą online!
SKLEP ONLINE

Opinie moich klientów

 

Serdecznie dziękuję Pani Julicie Dąbrowskiej za merytoryczną oraz metodyczną pomoc przy tworzeniu ankiety satysfakcji z pracy dla naszych Pracowników. Pani Julita to osoba o dużej wiedzy i wysokich kwalifikacjach, która chętnie dzieli się swoją wiedzą oraz w wyczerpujący sposób udziela odpowiedzi na nurtujące pytania. Pani Julita zawsze była żywo zainteresowana przebiegiem ankiety i na każdym etapie udzielała cennych wskazówek. Dzięki temu pozwoliła poznać się jako osoba bardzo zaangażowana w projekt, a także terminowa i sympatyczna.

Aleksandra Jasińską

Keller Polska

Szkolenie, wykład czy newsletter? Wszystkie formy to solidna porcja fachowej wiedzy i praktyki. Pani Julita inspiruje, uczy i dzieli się dużym doświadczeniem w tematach komunikacji, Employer Branding, HR. Dziękuję i polecam serdecznie!
Katarzyna Hrynkiewicz

Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej , PFRON

Jeżeli chodzi o Employer Branding oraz EVP, Julita jest moim zdaniem absolutnym autorytetem i najlepszym fachowcem na polskim rynku, a przy tym świetnie się z nią pracuje. Szczególnie polecam kursy i eventy organizowane przez Julitę, zawsze dostajemy maksimum treści w przystępnej formie i bardzo dobrej cenie!

Alina Gwoździewicz

założycielka , Corporate Wellness Club

jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu współpracy z Panią Julitą Dąbrowska, a także z poziomu przeprowadzonego przez nią szkolenia. Z całym przekonaniem polecamy Panią Julitę Dąbrowska jako trenera i partnera merytorycznego w realizacji projektów szkoleniowych. 

Sylwia Kociszewska

Kierownik Centrum Pracy i Kariery, SWPS

Bardzo cenię sobie Twoją opinię i doświadczenie w EB, więc chciałabym skonsultować z Tobą kilka pomysłów, zanim podejmę jakieś działania.

Iwona Molenda

Marketing Manager, Valeo

Firma Kalitero przeprowadziła badania ankietowe wśród naszych pracowników. Tematem badania była diagnoza kultury organizacyjnej firmy. Badania były przeprowadzone w formie elektronicznej. Zostały zrealizowane zgodnie z ustalonym planem, należytą starannością, terminowo i w pełni profesjonalnie. 

Firma Kalitero dołożyła wszelkich starań na każdym etapie realizacji projektu, aby badanie przebiegło sprawnie i efektywnie. Otrzymaliśmy wsparcie merytoryczne w kampanii promocyjnej wśród pracowników. W trakcie badania firma była cały czas do naszej dyspozycji. Po badaniu otrzymaliśmy terminowo raport uzupełniony o wnioski. Dziękujemy firmie Kalitero za wykonaną pracę i polecamy ją jako zaufanego partnera biznesowego. 

Beata M.-K.

Kierownik projektu badania, Grupa FAKRO

Pracowaliśmy z Julitą w zakresie uruchomienia działań marketingowych naszego produktu B2C. Dzięki wiedzy i zaangażowaniu Julity udało nam się osiągnąć główny cel ale również przygotować się na samodzielne kontynuowanie działań w kolejnych okresach.

Adam Szwajkajzer

ArdentCode

Niniejszym udzielamy referencji firmie Kalitero reprezentowanej przez Panią Julitę Dąbrowską, która na zlecenie Stowarzyszenia Interim Managers (SIM) zrealizowała badanie „Co czeka firmy w Polsce w 2020?”. Zadanie powierzone Pani Julicie Dąbrowskiej zostało wykonane z zachowaniem należytej staranności i ustalonych terminów. Na szczególne podkreślenie zasługują wysokie kompetencje Pani Julity w zakresie analizy danych i trendów rynkowych oraz wyciąganiu wniosków. 

Monika Buchajska-Wróbel

Prezes, Stowarzyszenie Interim Managerów

Po raz trzeci miałam okazję uczestniczyć w webinarze prowadzonym przez Julitę Dąbrowska, dziś z tematu „Jak definiować cele employer brandingowe?”. Webinary Julity są wyjątkowe, treściwe i w punkt, konkretne i z przykładami – i takie uważam za najbardziej wartościowe, a do tego zawsze mam odpowiedź na każde zadane pytanie. I mówię to – a raczej piszę – bo sprawdziłam – 3 razy! Polecam serdecznie! 

Anna Parzyszek

PKP Energetyka

Wyrażam uznanie dla firmy Kalitero za profesjonalną organizację i realizację szkolenia Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy czyli jak opracować strategię employer brandingową. Na pochwałę zasługuje osobiste zaangażowanie i kompetentny sposób reagowania na potrzeby uczestników przez Panią Julitę Dąbrowską.

Agnieszka K.

HR Manager, SITECH

Pani Julita Dąbrowska jest ekspertem w zakresie budowania marki pracodawcy. Koordynowała proces badania satysfakcji pracowników rekomendując i wdrażając komunikację wewnętrzną oraz działania będące następstwem otrzymanych wyników.

Gabriela B.

Velvet CARE

Niewątpliwie Pani Julita Dąbrowska jest ekspertem PR, dba o budowanie długofalowych relacji z interesariuszami firmy, chętnie dzieli się swoją bogatą, praktyczną wiedzą i doświadczeniem. Ma łatwość nawiązywania kontaktów i przekazywania wiedzy. Jej pozytywne i profesjonalne podejście do realizacji powierzonych zadań, zrozumienie potrzeb i oczekiwań klienta sprawiają, że jest to partner, na którym można polegać i którego szczerze można polecić. 

Monika Grauer

Dyrektor Marketingu, Rodowita z Roztocza

Mam przyjemność współpracować z p. Julitą Dąbrowską w projekcie budowania wizerunku pracodawcy Sapa. Pani Julita opracowała dla nas, między innymi: strategię budowania wizerunku pracodawcy, materiały na targi pracy uczelni technicznych, prezentację dla szkół średnich, materiały graficzne do konkursu dla pracowników, zakładkę kariera na stronie internetowej, programy wdrożenia do organizacji i wellness dla pracowników. Chętnie korzystam z wiedzy i doświadczenia Pani Julity Dąbrowskiej w zakresie budowania wizerunku, a Pani Julita chętnie dzieli się nimi, elastycznie reagując na nasze potrzeby. 

Ewa T.

Sapa Aluminium

CO MNIE WYRÓŻNIA?

Szkolenia

Szkolę od 2001 roku. Jestem autorką ponad 50 programów szkoleniowych, kursów i warsztatów.

Diagnoza

Przeprowadzam badania ilościowe i jakościowe, badam opinię pracowników oraz kulturę organizacji i jej wpływ na markę pracodawcy. 

Strategia

Wnioski z badań pozwalają mi opracować strategię marki i strategię komunikacji marki opartych na wyróżniającej propozycji wartości. 

Konsulting

Doradzam innym jak szybciej i skuteczniej rozwijać ich marki.

NAJNOWSZE WPISY NA BLOGU
Po co badać satysfakcję z pracy?

Po co badać satysfakcję z pracy?

Po co badać satysfakcję z pracy  wśród pracowników?   Pracodawcy chcą wiedzieć, czy pracownicy są zadowoleni ze swojej pracy. Ma to kolosalne znaczenie przy podejmowaniu decyzji (tj. inwestycji) dotyczących warunków pracy, benefitów oferowanych w pracy, sposobów...

Moja praca, moja pasja

Moja praca, moja pasja

Moja praca Moja pasja   Sięgając po nową książkę Cala Newporta byłam przekonana, że oto kolejna pozycja o życiu z pasją. A dokładnie oto kolejny przepis, by odnieść sukces to żyć zgodnie z pasją. A tu miłe zaskoczenie. Nic podobnego.   Na 220 stronach...