fbpx

Piszę o tym, co kształtuje markę pracodawcy / markę organizacji. Odkrywam odpowiedzi na ciekawe pytania, dzielę się moimi badaniami i obserwacjami. A na co dzień pomagam innym, by ich firmy stały się atrakcyjnymi i odpowiedzialnymi pracodawcami. 

Szczególnie interesują mnie następujące zagadnienia:

  • po co firmy dbają / kształtują marki pracodawcy / marki korporacyjne?
  • na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę?
  • z jakim skutkiem firmy prowadzą działania employer brandingowe i jak je oceniają?
  • w jakiej kolejności prowadzone są działania brandingowe i dlaczego kolejność ma znaczenie?

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku!

Grupę „Praktyka employer brandingu” tworzą przedstawiciele pracodawców. Raz w miesiącu prowadzę bezpłatny webinar. Zapraszam! 

EVP a employee advocacy

EVP a employee advocacy

Niedawno, 22 stycznia 2019 uczestniczyłam w krakowskim spotkaniu Webski HR i tam dyskutowaliśmy o tym, czym jest employee advocacy i jakie korzyści osiąga pracownik i pracodawca z tego procesu. Zaznaczyłam wówczas, że employee advocacy nierozerwalnie łączy...

Raporty rekomendowane w styczniu 2019

Raporty rekomendowane w styczniu 2019

W 2019 roku sporo czasu i uwagi specjaliści employer brandingu powinni poświęcić kwestii sensu wykonywania pracy. Każdy pracodawca powinien wiedzieć, a nie jedynie przypuszczać - dlaczego pracownicy pracują w danej firmie.  Odpowiedź na to pytanie jest...

Zaprzyjaźnij się z Linkedinem

Zaprzyjaźnij się z Linkedinem

Jeśli odpowiadasz za działania employer brandingowe w firmie i masz wybrać tylko jeden serwis społecznościowy, to bez wahania skieruj swoją uwagę na Linkedina. Istniejący od ponad dekady serwis skupia się na wsparciu biznesu. Kiedyś wspierał głównie...

Ekonomia Wdzięczności

Ekonomia Wdzięczności

Czy wyobrażasz sobie, że wizerunek Twojej firmy będzie kreowany przede wszystkim przez Twoich pracowników, a Ty tym samym stracisz kontrolę nad tym procesem. Będziesz mógł jedynie oceniać efekty tych działań i docenić ekonomię wdzięczności. Nie to nie jest...

Polecane raporty – 11/2018

Polecane raporty – 11/2018

Oto 4 raporty, które polecam osobom inicjującym działania employer brandingowe.  Staram się śledzić informacje o nowo publikowanych raportów, które pokazują nowe oblicza zmieniającego się świata. Nie ograniczam się jedynie do raportów związanych...

3 elementy, które wyróżniają firmę

3 elementy, które wyróżniają firmę

Jak myślisz co wyróżnia każdą firmę? Moim zdaniem są to trzy odpowiedzi na trzy pytania - dlaczego firma istnieje, w czym firma jest doskonała oraz co sprawia, że pracownicy są dumni ze swojej firmy. Dlaczego tak sądzę?Pierwszy punkt - odpowiedź na pytanie...

Jak przygotować plan działań employer brandingowych na 2019 rok?

Jak przygotować plan działań employer brandingowych na 2019 rok?

Pewnie właśnie planujesz działania employer brandingowe na 2019 rok i zastanawiasz się jak optymalnie wykorzystać czas i budżet. Ale czy zadajesz sobie pytanie jaki ma być cel podejmowanych działań? Zajmuję się marketingiem od ponad 25 lat i wiem jak ważne...

Sensotwórczość

Sensotwórczość

Ta książka jest dla mnie zapisem potencjalnej rozmowy z Joanną Heidtman i Piotrem Piaseckim o tym co powinni brać pod uwagę pracodawcy, jeśli chcą faktycznie zatrzymać w swoim zespole właściwych pracowników, pracowników wiedzy. Choć najsłabszym ogniwem tej...

Odkryj swoje silne strony

Odkryj swoje silne strony

Ile razy w życiu zastanawiasz się czy to co robisz w życiu jest najlepsze dla Ciebie. Czy realizujesz własne marzenia, a może marzenia rodziców czy partnerów życiowych? Parę lat temu sięgnęłam po książkę "Teraz odkryj swoje silne strony?" Marcusa...

Podróż menedżera

Podróż menedżera

Książka Roberta Zegara i Ewy Lewczuk "Podróż menedżera" to osobisty przewodnik dla wszystkich zainteresowanych samodokształcaniem. Jeśli nie masz czasu, pieniędzy ani dobrego coacha, z którym chciałabyś popracować, to ta książka to dobry start. Choć nie...