fbpx

Nauczę Cię jak w prosty i skuteczny sposób okryć to coś, co czyni Twoją markę produktu / firmy / pracodawcy wyjątkową. Pokażę Ci jak krok po kroku tego dokonać. Prosto i na temat. Zacznij od zadania ciekawego pytania. To ono otwiera oczy i na to, co już wiesz i znasz, patrzysz inaczej. Ono wzbudza Twoją ciekawość. Inspiruje. Pytania mają wielką moc i rzeczywiście pomagają wyróżniać marki, ich twórców i ich organizacje.

Mam nadzieję, że na moim blogu znajdziesz i ciekawe informacje i ważne, inspirujące pytania. Zapraszam do lektury i do współpracy! 

Ważna informacja – 30.11.2018 połączyłam dwa blogi. W tym miejscu znajdziesz wszystkie posty z bloga Wizerunek Pracodawcy oraz z Kalitero. 

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku!

Grupę „Praktyka employer brandingu” tworzą przedstawiciele pracodawców. Raz w miesiącu prowadzę bezpłatny webinar. Zapraszam! 

Jak przygotować plan działań employer brandingowych na 2019 rok?

Pewnie właśnie planujesz działania employer brandingowe na 2019 rok i zastanawiasz się jak optymalnie wykorzystać czas i budżet. Ale czy zadajesz sobie pytanie jaki ma być cel podejmowanych działań? Zajmuję się marketingiem od ponad 25 lat i wiem jak ważne...

Sensotwórczość

Ta książka jest dla mnie zapisem potencjalnej rozmowy z Joanną Heidtman i Piotrem Piaseckim o tym co powinni brać pod uwagę pracodawcy, jeśli chcą faktycznie zatrzymać w swoim zespole właściwych pracowników, pracowników wiedzy. Choć najsłabszym ogniwem tej...

Odkryj swoje silne strony

Ile razy w życiu zastanawiasz się czy to co robisz w życiu jest najlepsze dla Ciebie. Czy realizujesz własne marzenia, a może marzenia rodziców czy partnerów życiowych? Parę lat temu sięgnęłam po książkę "Teraz odkryj swoje silne strony?" Marcusa...

Podróż menedżera

Książka Roberta Zegara i Ewy Lewczuk "Podróż menedżera" to osobisty przewodnik dla wszystkich zainteresowanych samodokształcaniem. Jeśli nie masz czasu, pieniędzy ani dobrego coacha, z którym chciałabyś popracować, to ta książka to dobry start. Choć nie...

EVP – w 4 krokach

Rekrutujesz, odpowiadasz za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, inicjujesz projekty CSR-we, a więc z pewnością spotkałaś / łeś się z określeniem EVP – Employer lub Employee Value Proposition. Sporo osób o tym mówi, ale jak wielu pracodawcom udało się...

Kultura organizacji a EVP (Employer /Employee Value Proposition)

Kultura organizacji a EVP (Employer / Employee Value Proposition)  To co wyróżnia każdą firmę to jej kultura organizacji, a to co wyróżniać powinno każdego pracodawcę to EVP, czyli propozycja wartości. Czy te dwa elementy firmy mają ze sobą coś wspólnego,...

Ciekawe kampanie employer brandingowe

Tu prezentuję linki do informacji opisujących ciekawe kampanie employer brandingowe, filmy wideo oraz artykuły. Ciekawe, nie zawsze oznacza, że najnowsze albo sztampowe. Są to kampanie z Polski, jak z odległych krańców świata. Z pewnością można sporo...

Zastanów się komu dajesz rekomendację!

Podstawą biznesu jest zaufanie, ale nie każdy jest wart tego, by mu okazać zaufanie. Szczególnie teraz kiedy biznes opiera się w znacznym stopniu na rekomendacjach, nazywanych i słusznie social selling. Jestem przedsiębiorcą, który od ponad 18 lat prowadzi...

Za nami już 7. Forum Employer Brandingu

W czerwcu 2018 roku odbyło się już 7. Forum Employer Brandingu. Tym razem tematem przewodnim była ewaluacja działań employer brandingowych. Dlaczego akurat ten temat? Pisałam o tym już wcześniej na blogu. Skoro działania employer brandingowe mają...

25 porad jak opracować EVP, by wyróżnić pracodawcę

25 porad jak opracować EVP, by wyróżnić pracodawcę Wciąż dostaję pytania – jak opracować EVP, czyli Employer Value Proposition. Dlatego postanowiłam zebrać wszystkie rady w jednym poście. Będę go sukcesywnie uzupełniać, by w jednym miejscu zebrać...