fbpx

Piszę o tym, co kształtuje markę pracodawcy / markę organizacji. Odkrywam odpowiedzi na ciekawe pytania, dzielę się moimi badaniami i obserwacjami. A na co dzień pomagam innym, by ich firmy stały się atrakcyjnymi i odpowiedzialnymi pracodawcami. 

Szczególnie interesują mnie następujące zagadnienia:

  • po co firmy dbają / kształtują marki pracodawcy / marki korporacyjne?
  • na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę?
  • z jakim skutkiem firmy prowadzą działania employer brandingowe i jak je oceniają?
  • w jakiej kolejności prowadzone są działania brandingowe i dlaczego kolejność ma znaczenie?

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku!

Grupę „Praktyka employer brandingu” tworzą przedstawiciele pracodawców. Raz w miesiącu prowadzę bezpłatny webinar. Zapraszam! 

CEO a marka pracodawcy / rozmawiam z Małgorzatą Sawicką-Koprowicz

CEO a marka pracodawcy / rozmawiam z Małgorzatą Sawicką-Koprowicz

Rozmawiam z Małgorzatą Sawicką, ekspertką PR w firmie Koprowicz PR. Zastanawiamy się czy CEO buduje markę pracodawcy? Czy CEO (lider) jest tego świadom, że ma wpływ na budowanie i wzmacnianie marki pracodawcy, a może jest wąskim gardłem tego procesu? Czy budując swoją...

Polecane raporty 10/2019

Polecane raporty 10/2019

Jeśli właśnie pracujesz nad planem działalności employer brandingowej w 2020 roku, to polecam wybrane raporty na temat HR i nie tylko. Mała wskazówka. Wnioski opisane w raportach powinny być inspiracją do działania lub zainteresowania się pewnym (nowym) obszarem....

Polecane raporty 9/2019

Polecane raporty 9/2019

Jeśli właśnie planujesz działania na kolejny rok i opracowujesz budżet employer brandingowy to te raporty warto przeczytać! Pierwszy to raport opracowany przez firmę EWL "Ukraińcy na rynku pracy" - edycja 2. Jego zaletą jest dostarczenie ciekawych danych dla...

Mądrzej, szybciej, lepiej

Mądrzej, szybciej, lepiej

Mądrzej, szybciej, lepiej - zachęca Charles Duhigg w swojej drugiej książce. I dotrzymuje słowa. A ja polecam ją specjalistom employer brandingu. Jest kilka powodów, dla których warto po nią sięgnąć:# Charles Duhigg pisze na temat motywacji, zespołów,...

Od czego zacząć budowanie marki pracodawcy?

Od czego zacząć budowanie marki pracodawcy?

Od czego zacząć budowanie marki pracodawcy - to pierwsze pytanie, które zadają sobie osoby odpowiedzialne za employer branding. Pozwala spojrzeć na firmę i na to co dotyczy firmy z lotu ptaka. Nie pomijaj tego kroku, pozwoli Ci zaoszczędzić czas w...

Nowy model marki pracodawcy

Nowy model marki pracodawcy

Proponuję nowy model marki pracodawcy, obejmuje on 4 elementy. Dzięki temu dowiesz się na czym skoncentrować swoje wysiłki, by zbudować więź między pracodawcą a pracownikami.  Pierwszy model marki pracodawcy opracowali S. Barrow i T. Ambler w 1996 roku....

4 sposoby budowania marki pracodawcy

4 sposoby budowania marki pracodawcy

Niedawno, w trakcie 8. forum Employer Brandingu prezentowałam wyniki badania jakościowego siedmiu polskich software house’ów. Celem tych badań było poszukiwanie odpowiedzi na pytanie  - z jakich elementów składa się marka pracodawcy. Teraz omówię 4 sposoby...

Podsumowanie 8. forum Employer Brandingu

Podsumowanie 8. forum Employer Brandingu

Oto subiektywne podsumowanie 8. forum Employer Brandingu - z punktu widzenia organizatorki, prelegentki i uczestniczki. Najważniejszy wniosek z Forum jest taki, że warto inwestować w kulturę organizacji, ponieważ to ona faktycznie wyróżnia pracodawcę. ...

Czy kultura organizacji ma znaczenie?

Czy kultura organizacji ma znaczenie?

W trakcie 8. forum Employer Brandingu, które odbywa się 18 czerwca w Warszawie ponownie będziemy dyskutować na temat kultury organizacji, a konkretnie - czy kultura organizacji ma znaczenie. Tym samym wracam do tematu Forum sprzed 5 lat, wówczas to, w...

Chcieć, móc, potrafić

Chcieć, móc, potrafić

W maju 2019 ukazała się książka "Chcieć, móc, potrafić" - czy warto by po nią sięgnął specjalista employer brandingu? Zdecydowanie tak. Dostarcza wielu cennych wskazówek co jest motywatorem każdego z nas. Zaczyna się intrygująco - dlaczego ludzie nie robią...

Selektywna komunikacja wewnętrzna – co to takiego?

Selektywna komunikacja wewnętrzna – co to takiego?

Już niedługo 15 kwietnia 2019 roku odbędzie się kolejny bezpłatny webinar. Opowiem o komunikacji wewnętrznej, a dokładnie o selektywnej komunikacji wewnętrznej, czyli prowadzonej do wybranej grupy odbiorców. Pewnie już to wiesz, że komunikacja masowa, do wszystkich...