fbpx

Nauczę Cię jak w prosty i skuteczny sposób okryć to coś, co czyni Twoją markę produktu / firmy / pracodawcy wyjątkową. Pokażę Ci jak krok po kroku tego dokonać. Prosto i na temat. Zacznij od zadania ciekawego pytania. To ono otwiera oczy i na to, co już wiesz i znasz, patrzysz inaczej. Ono wzbudza Twoją ciekawość. Inspiruje. Pytania mają wielką moc i rzeczywiście pomagają wyróżniać marki, ich twórców i ich organizacje.

Mam nadzieję, że na moim blogu znajdziesz i ciekawe informacje i ważne, inspirujące pytania. Zapraszam do lektury i do współpracy! 

Ważna informacja – 30.11.2018 połączyłam dwa blogi. W tym miejscu znajdziesz wszystkie posty z bloga Wizerunek Pracodawcy oraz z Kalitero. 

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku!

Grupę „Praktyka employer brandingu” tworzą przedstawiciele pracodawców. Raz w miesiącu prowadzę bezpłatny webinar. Zapraszam! 

Selektywna komunikacja wewnętrzna – co to takiego?

Już niedługo 15 kwietnia 2019 roku odbędzie się kolejny bezpłatny webinar. Opowiem o komunikacji wewnętrznej, a dokładnie o selektywnej komunikacji wewnętrznej, czyli prowadzonej do wybranej grupy odbiorców.  Pewnie już to wiesz, że komunikacja masowa, do...

Team Value Proposition – co to takiego?

Działania employer brandingowe wkraczają w nową erę 2.0 - już nie wystarczy propozycja wartości EVP, teraz również warto przygotować TVP czyli Team Value Proposition. Ile razy zastanawiałaś /łeś się jak pokazać różnorodność oddziałow firmy, różnych działów...

Raporty rekomendowane w marcu 2019

W marcu 2019 rekomenduję dwa raporty przygotowane przez EY oraz agencję Edelman.Oba dostarczają ciekawych informacji na temat jak budować więź między pracodawcą a pracownikami i kandydatami. Potwierdzają też moją opinię, że atrakcyjny pracodawca dba nie...

Raporty rekomendowane w lutym 2019

Właśnie ukazały się dwa bardzo ciekawe raporty. Oba rzetelne i dostarczające wielu ciekawych informacji na temat tego jak zmienia się rynek pracy i my ludzie na nim.  Pierwszy z nich to raport PWC "Workforce of the future" opracowany na podstawie opinii...

EVP a employee advocacy

Niedawno, 22 stycznia 2019 uczestniczyłam w krakowskim spotkaniu Webski HR i tam dyskutowaliśmy o tym, czym jest employee advocacy i jakie korzyści osiąga pracownik i pracodawca z tego procesu. Zaznaczyłam wówczas, że employee advocacy nierozerwalnie łączy...

Raporty rekomendowane w styczniu 2019

W 2019 roku sporo czasu i uwagi specjaliści employer brandingu powinni poświęcić kwestii sensu wykonywania pracy. Każdy pracodawca powinien wiedzieć, a nie jedynie przypuszczać - dlaczego pracownicy pracują w danej firmie.  Odpowiedź na to pytanie jest...

Zaprzyjaźnij się z Linkedinem

Jeśli odpowiadasz za działania employer brandingowe w firmie i masz wybrać tylko jeden serwis społecznościowy, to bez wahania skieruj swoją uwagę na Linkedina. Istniejący od ponad dekady serwis skupia się na wsparciu biznesu. Kiedyś wspierał głównie...

Ekonomia Wdzięczności

Czy wyobrażasz sobie, że wizerunek Twojej firmy będzie kreowany przede wszystkim przez Twoich pracowników, a Ty tym samym stracisz kontrolę nad tym procesem. Będziesz mógł jedynie oceniać efekty tych działań i docenić ekonomię wdzięczności. Nie to nie jest...

Polecane raporty – 11/2018

Oto 4 raporty, które polecam osobom inicjującym działania employer brandingowe.  Staram się śledzić informacje o nowo publikowanych raportów, które pokazują nowe oblicza zmieniającego się świata. Nie ograniczam się jedynie do raportów związanych...

3 elementy, które wyróżniają firmę

Jak myślisz co wyróżnia każdą firmę? Moim zdaniem są to trzy odpowiedzi na trzy pytania - dlaczego firma istnieje, w czym firma jest doskonała oraz co sprawia, że pracownicy są dumni ze swojej firmy. Dlaczego tak sądzę?Pierwszy punkt - odpowiedź na pytanie...