fbpx

Piszę o tym, co kształtuje markę pracodawcy / markę organizacji. Odkrywam odpowiedzi na ciekawe pytania, dzielę się moimi badaniami i obserwacjami. A na co dzień pomagam innym, by ich firmy stały się atrakcyjnymi i odpowiedzialnymi pracodawcami. 

Szczególnie interesują mnie następujące zagadnienia:

  • po co firmy dbają / kształtują marki pracodawcy / marki korporacyjne?
  • na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę?
  • z jakim skutkiem firmy prowadzą działania employer brandingowe i jak je oceniają?
  • w jakiej kolejności prowadzone są działania brandingowe i dlaczego kolejność ma znaczenie?

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku!

Grupę „Praktyka employer brandingu” tworzą przedstawiciele pracodawców. Raz w miesiącu prowadzę bezpłatny webinar. Zapraszam! 

Mądrzej, szybciej, lepiej

Mądrzej, szybciej, lepiej

Mądrzej, szybciej, lepiej - zachęca Charles Duhigg w swojej drugiej książce. I dotrzymuje słowa. A ja polecam ją specjalistom employer brandingu. Jest kilka powodów, dla których warto po nią sięgnąć:# Charles Duhigg pisze na temat motywacji, zespołów,...

Od czego zacząć budowanie marki pracodawcy?

Od czego zacząć budowanie marki pracodawcy?

Od czego zacząć budowanie marki pracodawcy - to pierwsze pytanie, które zadają sobie osoby odpowiedzialne za employer branding. Pozwala spojrzeć na firmę i na to co dotyczy firmy z lotu ptaka. Nie pomijaj tego kroku, pozwoli Ci zaoszczędzić czas w...

Nowy model marki pracodawcy

Nowy model marki pracodawcy

Proponuję nowy model marki pracodawcy, obejmuje on 4 elementy. Dzięki temu dowiesz się na czym skoncentrować swoje wysiłki, by zbudować więź między pracodawcą a pracownikami.  Pierwszy model marki pracodawcy opracowali S. Barrow i T. Ambler w 1996 roku....

4 sposoby budowania marki pracodawcy

4 sposoby budowania marki pracodawcy

Niedawno, w trakcie 8. forum Employer Brandingu prezentowałam wyniki badania jakościowego siedmiu polskich software house’ów. Celem tych badań było poszukiwanie odpowiedzi na pytanie  - z jakich elementów składa się marka pracodawcy. Teraz omówię 4 sposoby...

Podsumowanie 8. forum Employer Brandingu

Podsumowanie 8. forum Employer Brandingu

Oto subiektywne podsumowanie 8. forum Employer Brandingu - z punktu widzenia organizatorki, prelegentki i uczestniczki. Najważniejszy wniosek z Forum jest taki, że warto inwestować w kulturę organizacji, ponieważ to ona faktycznie wyróżnia pracodawcę. ...

Czy kultura organizacji ma znaczenie?

Czy kultura organizacji ma znaczenie?

W trakcie 8. forum Employer Brandingu, które odbywa się 18 czerwca w Warszawie ponownie będziemy dyskutować na temat kultury organizacji, a konkretnie - czy kultura organizacji ma znaczenie. Tym samym wracam do tematu Forum sprzed 5 lat, wówczas to, w...

Chcieć, móc, potrafić

Chcieć, móc, potrafić

W maju 2019 ukazała się książka "Chcieć, móc, potrafić" - czy warto by po nią sięgnął specjalista employer brandingu? Zdecydowanie tak. Dostarcza wielu cennych wskazówek co jest motywatorem każdego z nas. Zaczyna się intrygująco - dlaczego ludzie nie robią...

Selektywna komunikacja wewnętrzna – co to takiego?

Selektywna komunikacja wewnętrzna – co to takiego?

Już niedługo 15 kwietnia 2019 roku odbędzie się kolejny bezpłatny webinar. Opowiem o komunikacji wewnętrznej, a dokładnie o selektywnej komunikacji wewnętrznej, czyli prowadzonej do wybranej grupy odbiorców.  Pewnie już to wiesz, że komunikacja masowa, do...

Team Value Proposition – co to takiego?

Team Value Proposition – co to takiego?

Działania employer brandingowe wkraczają w nową erę 2.0 - już nie wystarczy propozycja wartości EVP, teraz również warto przygotować TVP czyli Team Value Proposition. Ile razy zastanawiałaś /łeś się jak pokazać różnorodność oddziałow firmy, różnych działów...

Raporty rekomendowane w marcu 2019

Raporty rekomendowane w marcu 2019

W marcu 2019 rekomenduję dwa raporty przygotowane przez EY oraz agencję Edelman.Oba dostarczają ciekawych informacji na temat jak budować więź między pracodawcą a pracownikami i kandydatami. Potwierdzają też moją opinię, że atrakcyjny pracodawca dba nie...

Raporty rekomendowane w lutym 2019

Raporty rekomendowane w lutym 2019

Właśnie ukazały się dwa bardzo ciekawe raporty. Oba rzetelne i dostarczające wielu ciekawych informacji na temat tego jak zmienia się rynek pracy i my ludzie na nim.  Pierwszy z nich to raport PWC "Workforce of the future" opracowany na podstawie opinii...