fbpx

Nauczę Cię jak w prosty i skuteczny sposób okryć to coś, co czyni Twoją markę produktu / firmy / pracodawcy wyjątkową. Pokażę Ci jak krok po kroku tego dokonać. Prosto i na temat. Zacznij od zadania ciekawego pytania. To ono otwiera oczy i na to, co już wiesz i znasz, patrzysz inaczej. Ono wzbudza Twoją ciekawość. Inspiruje. Pytania mają wielką moc i rzeczywiście pomagają wyróżniać marki, ich twórców i ich organizacje.

Mam nadzieję, że na moim blogu znajdziesz i ciekawe informacje i ważne, inspirujące pytania. Zapraszam do lektury i do współpracy! 

Ważna informacja – 30.11.2018 połączyłam dwa blogi. W tym miejscu znajdziesz wszystkie posty z bloga Wizerunek Pracodawcy oraz z Kalitero. 

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku!

Grupę „Praktyka employer brandingu” tworzą przedstawiciele pracodawców. Raz w miesiącu prowadzę bezpłatny webinar. Zapraszam! 

Podsumowanie 8. forum Employer Brandingu

Oto subiektywne podsumowanie 8. forum Employer Brandingu - z punktu widzenia organizatorki, prelegentki i uczestniczki. Najważniejszy wniosek z Forum jest taki, że warto inwestować w kulturę organizacji, ponieważ to ona faktycznie wyróżnia...

Czy kultura organizacji ma znaczenie?

W trakcie 8. forum Employer Brandingu, które odbywa się 18 czerwca w Warszawie ponownie będziemy dyskutować na temat kultury organizacji, a konkretnie - czy kultura organizacji ma znaczenie. Tym samym wracam do tematu Forum sprzed 5 lat, wówczas to, w...

Chcieć, móc, potrafić

W maju 2019 ukazała się książka "Chcieć, móc, potrafić" - czy warto by po nią sięgnął specjalista employer brandingu? Zdecydowanie tak. Dostarcza wielu cennych wskazówek co jest motywatorem każdego z nas. Zaczyna się intrygująco - dlaczego ludzie nie robią...

Selektywna komunikacja wewnętrzna – co to takiego?

Już niedługo 15 kwietnia 2019 roku odbędzie się kolejny bezpłatny webinar. Opowiem o komunikacji wewnętrznej, a dokładnie o selektywnej komunikacji wewnętrznej, czyli prowadzonej do wybranej grupy odbiorców.  Pewnie już to wiesz, że komunikacja masowa, do...

Team Value Proposition – co to takiego?

Działania employer brandingowe wkraczają w nową erę 2.0 - już nie wystarczy propozycja wartości EVP, teraz również warto przygotować TVP czyli Team Value Proposition. Ile razy zastanawiałaś /łeś się jak pokazać różnorodność oddziałow firmy, różnych działów...

Raporty rekomendowane w marcu 2019

W marcu 2019 rekomenduję dwa raporty przygotowane przez EY oraz agencję Edelman.Oba dostarczają ciekawych informacji na temat jak budować więź między pracodawcą a pracownikami i kandydatami. Potwierdzają też moją opinię, że atrakcyjny pracodawca dba nie...

Raporty rekomendowane w lutym 2019

Właśnie ukazały się dwa bardzo ciekawe raporty. Oba rzetelne i dostarczające wielu ciekawych informacji na temat tego jak zmienia się rynek pracy i my ludzie na nim.  Pierwszy z nich to raport PWC "Workforce of the future" opracowany na podstawie opinii...

EVP a employee advocacy

Niedawno, 22 stycznia 2019 uczestniczyłam w krakowskim spotkaniu Webski HR i tam dyskutowaliśmy o tym, czym jest employee advocacy i jakie korzyści osiąga pracownik i pracodawca z tego procesu. Zaznaczyłam wówczas, że employee advocacy nierozerwalnie łączy...

Raporty rekomendowane w styczniu 2019

W 2019 roku sporo czasu i uwagi specjaliści employer brandingu powinni poświęcić kwestii sensu wykonywania pracy. Każdy pracodawca powinien wiedzieć, a nie jedynie przypuszczać - dlaczego pracownicy pracują w danej firmie.  Odpowiedź na to pytanie jest...

Zaprzyjaźnij się z Linkedinem

Jeśli odpowiadasz za działania employer brandingowe w firmie i masz wybrać tylko jeden serwis społecznościowy, to bez wahania skieruj swoją uwagę na Linkedina. Istniejący od ponad dekady serwis skupia się na wsparciu biznesu. Kiedyś wspierał głównie...