Nowość!

e-book “Jak opracować propozycję wartości EVP?” już w przedsprzedaży!

 

 

To jest cena brutto i zawiera 5% vat. Zostaniesz przekierowana / ny do systemu płatności online.

 30 lipca 2018 roku ukazał się nowy ebook Julity Dąbrowskiej

“Jak opracować propozycję wartości EVP?”

jako vademecum dla menedżerów.

Być może znasz już moje poprzednie książki “Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce” z 2014 roku lub “Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami” z 2016 roku.

Właśnie pracuję nad moją kolejną pozycją, która ma na celu przybliżenie czytelnikom kwestii tworzenia tzw. propozycji wartości pracodawcy czyli EVP (ang. Employer / Employee Value Proposition). To jeden z elementów planu działań promujących pracodawcę na rynku, który powinien być zbiorem informacji jak wyróżnić pracodawcę. Brzmi tajemniczo? A może używasz innego określenia – obietnicy marki pracodawcy (ang. brand promise), DNA marki pracodawcy lub po prostu tworzysz listę atrybutów pracodawcy.

Z rozmów z wieloma przedstawicielami działów HR i PR wiem, że opracowanie propozycji wartości pracodawcy to nie lada wyzwanie. To praca na żywym organizmie jakim jest firma. A do tego wszystkiego sytuacja na rynku pracy wciąż się zmienia.

Pojawiają się pytania – co brać pod uwagę, co ma znaczenie, na czym się skupić, co jest unikalne. A wszystko po to, by opracować rzetelną listę atrybutów i by rzeczywiście przekonać pracowników i kandydatów, że warto pracować w danej firmie i warto z nią związać się na dłużej. To wszystko jest możliwe. Taką propozycję możesz opracować samodzielnie! To Ty jako przedstawiciel firmy pracodawcy znasz ją najlepiej. Potrzebujesz jedynie wskazówek. A te znajdziesz w nowym ebooku.

Ebook “Jak opracować propozycję wartości EVP” składa się z czterech części:

– dlaczego Twoja firma potrzebuje EVP, czyli propozycję wartości? co to jest EVP – Employer / Employee Value Proposition i jaki to ma związek ze strategią marki pracodawcy? 

– skąd czerpać informacje i inspiracje na temat unikalnej propozycji wartości i co brać pod uwagę przy jej tworzeniu? jak prowadzić badania ilościowe i jakościowe, by zdobyć niezbędne informacje? 

– jak utwierdzić się, że wypracowana propozycja wartości rzeczywiście pomaga wyróżnić pracodawcę na rynku pracy i przyciąga właściwe osoby do firmy? 

– jak komunikować EVP wśród pracowników i kandydatów, by przyciągać właściwe osoby do firmy? 

 

Nowy ebook zawiera praktyczne informacje, przykłady z polskiej i międzynarodowej praktyki oraz szablony do wypełnienia. Dzięki temu już podczas lektury ebooka będziesz mogła / mógł uporządkować swoją wiedzę. A jeśli okaże się, że nie masz jeszcze wszystkich niezbędnych danych, dowiesz się jak je pozyskać i przeanalizować.

Cena regularna obowiązuje od 30.07.2018 i wynosi 59 pln za ebooka.

Kupujący ebooka otrzymają wydrukowaną 64-stronicową broszurę,
przesłany listownie na wskazany przy zakupie adres w Polsce.

Klikając w ten przycisk zostaniesz przekierowana / ny na stronę płatności online.

Julita Dąbrowska

Jest autorką dwóch bestsellerów. Książka “Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce” ukazała się w 2014 roku i już jest niedostępna (nakład wyczerpany), zaś kolejna “Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami” w 2016 roku. Od 2011 roku corocznie organizuje Forum Employer Branding. Prowadzi blogi. Chętnie dzieli się swoją bogatą wiedzą i ponad 25-letnim doświadczeniem, nie tylko na blogach, ale również w trakcie szkoleń, kursów stacjonarnych i online oraz indywidualnych konsultacji.

Poznaj wybrane opinie i recenzje moich poprzednich książek

 

Dużą zaletą publikacji jest jej różnorodność zarówno pod względem poruszanych tematów (zaufanie, empowerment, komunikacja wewnętrzna, EVP, ocena okresowa etc.), jak i punktów widzenia. Wynika to z faktu, iż rozmówcy autorki to doświadczeni i zaangażowani menedżerowie z różnych branż (alkoholowej, IT, wydawniczej, transportowej etc.), jak również obszarów organizacji (prezesi i założyciele firm, szefowie HR, dyrektor generalny, dyrektor ds. logistyki). Ponadto wszyscy w interesujący sposób odpowiadają na pytania uchylając rąbka tajemnicy, jak na co dzień funkcjonują ich organizacje i gdzie leżą źródła ich sukcesu. Czytelnik może dowiedzieć się m. in. czym zajmuje się dział Culture, czy wiedza z zakresu filozofii pomaga zrozumieć istotę biznesu i jak organizacje powinny zachować się w obliczu przejęcia, aby wyjść zwycięsko z tej sytuacji.  Ponadto warto zwrócić również uwagę na fakt, że książka „Praktyka Employer Brandingu. Rozmowy z menedżerami” jako jedna z niewielu pozycji z tego obszaru pokazuje nam polską rzeczywistość biznesową.

Marta Gochnio

Dyrektor ds. Programowych, HR First Magazine

Książkę powinien przeczytać każdy, kto zajmuje się prowadzeniem biznesu, kto chce budować swoją firmę w oparciu o najwyższe standardy i kto wierzy, że podstawę sukcesu stanowi dobrze dobrany i zorganizowany zespół ludzi. Po lekturę powinni sięgnąć także specjaliści employer brandingu – aby dobrze zrozumieć potrzeby pracodawców na współczesnym, dynamicznie zmieniającym się rynku pracy. (fragment recenzji)

Justyna Dąbrowska

publicrelations.pl

Pani Julito, chciałem po prostu podziękować Pani za napisanie książki – “Employer branding – marka pracodawcy w praktyce” 🙂 Pozwoliła mi ona uporządkować w głowie informacje na temat EB oraz nakierowała mnie na inne źródła inspiracji do tworzenia strategii EB w mojej obecnej firmie 🙂

Jarosław S.

GSK

Autorka, co jest faktyczną zaletą recenzowanej pozycji, nie poprzestaje na suchej analizie teoretycznej samego pojęcia i związanych z nim praktyk; rzecz jasna, warstwa teoretyczna jest bardzo rozbudowana i sprawia wrażenie kompleksowej, czytelnik jednak nie ginie w natłoku pojęć i definicji – wszystko za sprawą lekkiego pióra Dąbrowskiej. Autorka stawia jednak na podejście krytyczno-empiryczne, dużą wagę przywiązując do rozmaitych statystyk, które w efekcie mają dać poparcie tezom prezentowanym w książce. Niewątpliwie,  istotną cechą „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce” jest zwrócenie uwagi na aspekt polski.

Dominik Wysocki

klinikaecommerce.pl

Ponieważ świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie, pracownik działu HR powinien wiedzieć, co w trawie piszczy i jak prezentuje się jego organizacja na zewnątrz. Kandydaci chcą się utożsamiać z marką, która ceni podobne wartości i ma odpowiednią reputację. Dobrze zbudowany employer branding pozwala więc przyciągnąć najbardziej utalentowanych pracowników. Co składa się na jego elementy? Jak odpowiednio komunikować przekazy, na których nam zależy? Książka porządkuje informacje na temat budowania marki pracodawcy i wskazuje na nowe obszary godne zainteresowania, które odgrywają coraz większą rolę w biznesie i w obszarze HR.

Blog IT Leaders

it-leaders.com.pl

Kompleksowa lektura, która powinna być obowiązkiem każdej osoby, której taka tematyka interesuje. Rozdział poświęcony budowaniu wizerunku z punktu widzenia marketingu to majstersztyk. Doskonały opis podziału modeli employer branding. Dobrze wydane około 40 złotych.

Blog KS Service

ksservice.pl

Masz pytania?

 

W jaki sposób otrzymam ebooka?

Kupujący ebooka otrzymają wydrukowaną 64-stronicową broszurę. Skontaktuje się z Tobą e-mailową by dowiedzieć się na jaki adres w Polsce przesłać kolorowy wydruk. Wysyłam pocztą listem poleconym w ciagu 2 dni od otrzymania wpłaty.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Po dokonaniu zakupu w systemie płatności online, w ciągu 24 godzin (dni powszechne) otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Skontaktuję się z Tobą na podany w zamówieniu adres e-mail. Poproszę Cię wówczas o podanie danych do wystawienia faktury. Jako płatnik VAT rejestruję każdą transakcję wystawiając fakturę vat.

Czy mogę dokonać zakupu i zapłacić przelewem bankowym?

Tak. Proszę wpłać kwotę 27 pln (jeśli kupujesz do 30.06.2018) na konto Kalitero Julita Dąbrowska w mbanku: PL41 1140 2004 0000 3102 4853 8117. W opisie podaj – zakup ebooka. Potem napisz do mnie e-maila na adres kalitero (@ ) kalitero.com.pl, bym wiedziała jak się z Tobą dalej kontaktować i na jaki adres przesłać zakupiony ebook.

Kupuję ebooka "Jak opracować propozycję wartości EVP?"

zostaniesz przekierowana / ny do systemu płatności online
KUPUJĘ w cenie 59 PLN!
Share This