KURS ONLINE

Employer branding masterclass

Zapobieganie kryzysom
w employer brandingu

Kurs onlineOpracuj Księgę Kryzysową w 3 miesiące, by zapobiec potencjalnym kryzysom employer brandingowym”

Stworzysz listę potencjalnych źródeł kryzysów

Poznasz mechanizm kryzysu

Zaproponujesz działania prewencyjne

Lista kursantów została zamknięta 5 marca 2018 roku.

Możesz zapisać się na listę oczekujących. Podaj swój adres e-mail, a powiadomię Cię o kolejnej edycji.

Jeśli odpowiadasz za proces budowania marki i wizerunku pracodawcy, inicjujesz zewnętrzne i wewnętrzne działania employer brandingowe lub koordynujesz rekrutację, a może odpowiadasz za komunikację wewnętrzną, to czy bierzesz pod uwagę możliwość wystąpienia sytuacji kryzysowej? Co wówczas zrobisz?

Czy masz już opracowane zalecenia jak postąpić w takiej sytuacji? Czy wiesz co może być potencjalnym źródłem problemów i kryzysów? Jeśli nie, to czy chcesz narazić swoją firmę na prawdopodobne straty materialne i wizerunkowe, utratę wiarygodności i dodatkowe koszty związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową?

Jeśli nie chcesz niczego pozostawić przypadkowi, nie chcesz też stać w obliczu bezsilności i strachu, jak również działać pod presją czasu, kiedy wszyscy wokół będą oczekiwać Twojej natychmiastowej reakcji. Ale wówczas nie będzie czasu na zdobywanie informacji, rozważanie możliwych opcji, a jedynie czas na natychmiastowe działania naprawcze. To skorzystaj z mojej rady i naucz się samodzielnie opracowywać Księgę Kryzysową.

KIM JESTEM?

Jestem praktykiem-strategiem. Mam ponad 20-letnie doświadczenie konsultanta Public Relations.
W latach 2005-2009 byłam członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008-2011 byłam rzecznikiem prasowym w administracji publicznej. Od 2001 roku szkolę, prowadzę warsztaty, kursy i jestem gościem konferencji. Employer brandingiem zajmuję się od 2011 roku, od tego też roku organizuję coroczne Forum Employer Branding. Jestem też autorką dwóch best sellerów, książek na temat employer brandingu, pierwsza ukazała się w 2014 roku, druga 2 lata później. Moim klientom doradzam, by wraz z opracowywaniem strategii employer brandingowych również przygotowywali Księgi Kryzysowe, by zawczasu zdiagnozować potencjalne wąskie gardła i podjąć stosowne kroki zaradcze.

Nauczę Cię jak samodzielnie opracować Księgę Kryzysową,
dzięki temu znacząco ograniczysz ryzyko wystąpienia kryzysu
oraz dowiesz się jak można skutecznie zapobiegać ewentualnym
kryzysom employer brandingowym.

h

Praktyczna wiedza

Kurs oparty jest na wieloletnim udokumentowanym doświadczeniu trenera.

Gotowe szablony

Kurs oparty jest przede wszystkim na ćwiczeniach, w których wykorzystuje się gotowe do użycia szablony.

Przyjazna formuła zajęć

Kurs umożliwia naukę w indywidualnym tempie, gwarantuje, że samodzielnie opracujesz Księgę Kryzysową.

Kurs przeznaczony jest dla:

  • osób, które odpowiadają za działania employer brandingowe,
  • osób, które koordynują komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w firmie,
  • osób, które rekrutują,
  • osób, które publikują informacje na profilach pracodawców w mediach społecznościowych,
  • osób, które pracują w działach HR, PR.

czyli dla wszystkich osób,

 

  • które nie chcą, by ich dotychczasowe wysiłki i działania poszły na marne,
  • które nie chcą, by marka pracodawcy, za którą odpowiadają straciła wiarygodność,
  • które nie chcą, by menedżerowie i współpracownicy zwątpili, że firma potrzebuje wdrażać działania employer brandingowe.

Program kursu obejmuje:

4 lekcje + 2 webinary zamknięte

konsultacje w grupie zamknietej
(stworzonej na Facebooku)

 

Webinaria zostały zaplanowane po lekcji 1 i 4,
tak by szczegółowo omówić wszystkie elementy programu.

Materiały są opracowane w formie wideo-prezentacji
oraz szablonów do pobrania jako PDF.

Kurs rozpoczyna się we wtorek 6 marca 2018 roku.

Pamiętaj, że indywidualne opracowanie Księgi Kryzysowej dla firmy przez konsultanta zewnętrznego to wydatek rzędu co najmniej 10.000 PLN.
Proces trwa nie krócej niż 3-4 miesiące.
Teraz możesz samodzielnie opracować rzetelną Księgę Kryzysową Employer Brandingu, przekażę Ci wszystkie niezbędne wskazówki oraz pomocne szablony. 

Kurs rozpoczyna się we wtorek 6 marca 2018 roku.

Zobacz najczęściej zadawane pytania

W jakiej formie dostarczany jest kurs?

Materiały są opracowane w formie wideo-prezentacji. Dodatkowo są opracowane szablony gotowe do wykorzystania, jako pliki PDF. 

Ile trwa kurs?

Kurs "Opracuj Księgę Kryzysową w 3 miesiące" trwa co najmniej 1 miesiąc i obejmuje 4 lekcje oraz 2 webinary. Każdy uczestnik kursu ma dostęp do materiałów przez okres 4 miesięcy. Można przedłużyć dostęp o kolejne 2 miesiące bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 

Jak można dokonać płatności?

Płatność dokonywana jest online za pośrednictwem platformy tpay.com 

Czy można otrzymać fakturę VAT?

Firma Kalitero jest płatnikiem VAT i każda transakcja zakupu kursu online jest potwierdzana poprzez wystawienie faktury VAT w ciagu 7 dni od daty wpływu zapłaty na konto bankowe. 

Zapoznaj się z regulaminem kursu online

Wejdź na stronę i zapoznaj się z regulaminem kursu online. 

Share This