fbpx

Chcesz otrzymać powiadomienie kiedy
e-book „7 Wspaniałych w IT” będzie dostępny? 

Wypełnij formularz!

Employer Branding w polskiej branży technologicznej?

Miło nam zaprezentować pierwsze w Polsce badanie jakościowe dotyczące budowania marki pracodawcy w branży technologicznej realizowane przez dwie ekspertki: Julitę Dąbrowską z KALITERO oraz Martę Smyrską z firmy SMYRSKA PR, które opracowują e-book z praktykami wybranych najlepszych pracodawców. 

7 Wspaniałych w branży TECH

  • Polskie software housy przeżywają szybki rozwój i jednocześnie mierzą się z ogromnymi wyzwaniami związanymi z przyciągnięciem i zatrzymaniem najlepszych talentów, w tym programistów.
  • Branża technologiczna to trendseterzy zmian na rynku pracy. Przez ostatnie 10 lat większość z nich wdrożyła już w swoich firmach dobre praktyki EB, które chcemy teraz zaprezentować szerokiej publiczności.
  • Wybrane do projektu firmy zostały wyróżnione jako najlepsze przez portal Clutch, który prowadzi ranking na postawie ocen uzyskanych przez klientów. Jest ich 38, my jednak zaprezentujemy jedynie „7 wspaniałych”. Są to: 10 clouds, BinarApps, Boldare, Monterail, Pragmatists, SoftwareMill, STX Next. 
  • Efektem prac jest ebook „7 Wspaniałych w IT”, który przedstawi 7 studiów przypadków oraz wyniki analizy jakościowej – z jakich elementów składa się marka pracodawcy wiodących polskich software house’ów. Jego premiera przewidziana jest na 18 czerwca 2019, w trakcie 8. Forum Employer Branding. 

Julita Dąbrowska

Marketer, strateg. Na co dzień pomaga firmom i organizacjom budować ich marki produktów (consumer branding), marki firm (corporate branding) oraz marki organizacji jako pracodawcy (employer branding). Ma ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, marketingu, Public Relations, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej. Zdobyła je pracując w uznanych międzynarodowych koncernach takich jak: Unilever, Schwarzkopf (obecnie Henkel), Coca-Cola, Seagram, jak i w pracy na własny rachunek. Opracowywała i wdrażała strategie i plany komunikacji na rzecz ponad 40 firm i marek handlowych m.in. z sektora dóbr szybko zbywalnych, finansów, telekomunikacji, produktów dla dzieci. Współpracowała również z wybranymi organizacjami pozarządowymi (United Way, PCK, Fundacja Akogo?). 

Autorka dwóch best sellerów „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce” z 2014 roku oraz „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami” z 2016 roku. W 2018 roku ukazał się jej e-book „Jak opracować propozycję EVP, by wyróżnić pracodawcę”. Obecnie pracuje nad pracą doktorską i skupia się na poznaniu wybranych pracodawców w Polsce, wykorzystując ilościowe i jakościowe metody badawcze. 

Prowadzi też bloga, organizuje webinary ponieważ lubi dzielić się swoją wiedzą. 

Marta Smyrska

Konsultantka PR i content marketingu. Pomaga firmom i ludziom w opowiadaniu ich historii. Pracuje w branży PR od 2000 roku. Prowadziła działania PR dla takich klientów jak: Carrefour Polska,  Centrum Onkologii, Wawel SA. Specjalizuje się w komunikacji instytucjonalnej oraz w content marketingu. Nominowana do nagrody PRotonów i Businesswoman Roku, wygrała konkurs literacki, organizowany przez agencję Ciszewski PR i PRoto pt. „Jak ograć słowem trudny temat”. Pomysłodawczyni i współautorka poradników, takich jak Informator rodzinny dla Miasta St. Warszawa, oraz redaktor prowadząca magazynów korporacyjnych, w tym Idea Lab by CBRE, czy Kod Eksperta dla GS1. Publikowała artykuły w „Rzeczpospolitej”, „Gazecie Wyborczej” „Nowym Marketingu” oraz tygodniku „Polityka”. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studium public relations Szkoły Głównej Handlowej.

Autorka dwóch cenionych ebooków „Konto pracujące na Linkedin” oraz „Social selling na Linkedin”

Prowadzi bloga o komunikacji B2B na stronie www.contelia.com